Spring naar bijdragen

Woensdag 24 februari 2016


Yvonne

Aanbevolen berichten

Blij met alle reacties op mijn verjaardag. Nogmaals dank voor alle goede wensen. En voor die grote taart van

Lady Jane. Mijn dochter had er ook al een meegebracht. Ik kan nu de hele 40+trein van gebak voorzien. Dat

wordt weer afslanken in de komende tijd.

Nou LJ dat jaartal is echt hoor, maar ik kan gelukkig nog goed uit de voeten hoor.

Veel liefs voor eenieder en doeij zoals hier in Brabant zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ferry, toen ik hier nog niet zo lang was en jij al een tijd drankvrij was, schreef je een keer een verhaal over

een pittige fietstocht die je maakte, het was niet de fietstocht of zelfs de tranen van opluchting

die zo'n indruk op me maakte maar de bevrijding in dat verhaal, los van drank,

los van alles wat je in die verslaving vast hield, het is me altijd bij gebleven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik alleen nog wat verhoging, dus dat is een goed teken, alleen vreselijke krampen in m'n darmen.

Nu ik geen koorts meer heb, heb ik ook de paracetamol niet meer nodig, maar ik hou me nog sjakies, net even de hond uitgelaten, het leek wel of ik een marathon had gelopen.

Gelukkig had m'n vriendin nog diareeremmer in huis, is ze net komen brengen met een bak kippensoep, nog even nog geen trek in, maar zal nog wel komen vanavond.

Bah, ziek zijn is echt niet leuk :(

Ziek zijn is echt niet leuk nee! Ik ben nu zonder koorts volgens mij, lijf nog loodzwaar en pijnlijk maar toch wel ietsje beter dan hoe ik me gisteravond voelde. Jippie! bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top: jowan is weer terug!

Voor de tweede week mijn AA meeting gemist door een deadline en laat werk: dus maar even hier schrijven om bij de les te blijven.

Onderweg op de fiets kom ik mezelf soms tegen. Mezelf als ik was blijven drinken: het is een wat oudere vent die langs de weg sjokt met zo'n boodschappenmand. Het is tich nog wel twee kilometer lopen naar de winkel, soms kom ik hem tegen op de terugweg als zijn mandje vol met blikkken bier zit. Vreemd, maar zelfs voordat ik die blikken bier een paar weken geleden zag, wist ik dat het een alcoholist was. Hij ziet er niet uit als een zwerver maar hij straalt gewoon een moedeloosheid uit..Herkenning wellicht van enkele jaren geleden van mezelf op mijn 'drie dronken dagen'?

Houd het droog allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat rot Agnieta! Sterkte en trek aan de bel hoor, als het zo slecht gaat daar.

 

Ik had allang in mijn bed willen liggen (gezeur achteraf); heb yoga afgezegd omdat ik

door en door moe ben. Dat wordt naar de ha binnenkort.

 

Heb net op het eigen draadje gekeken naar de schrijver van het boek waar ik zo enthousiast over ben.

Dat kon ik nog net opbrengen...

 

Op tv bij Jinek iets over mediwiet. Ga ik later wel terugkijken.

Ik heb ook mediwietolie besteld... en ga in overleg met mijn psych. of ik dat kan gebruiken in plaats van

ad. Wordt vervolgd.

 

Meld me droog en slaap goed allen! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...