Spring naar bijdragen

Zondag 21 februari 2016


Yvonne

Aanbevolen berichten

Dat ging nog maar net goed Agnieta! :face-icon-small-shocked:

Was lekker dank je.

 

Ik heb een kleurig bordje voedsel. Fotowaardig.

Natuurlijk .. nog wat worteltjes () bij de sla

en bietjes, met wederom een gehaktbal.

Tja... te grote verpakkingen voor een mens alleen.

 

O Santiago de Compostella... petje af; lijkt me geweldig om te doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als echte koffieverslaafde rook ik de cappuccino... Kom ik hier aan, alleen gasten, en koffie op.

Mmm, leerproces: ik zet nieuwe! Koffie, thee, iemand? Schuif vooral lekker aan  (zo goed Kohtje, van vrije gast naar gastvrij??)

Proficiat Kate!

 

Haha, Indigo.. ik rook nog steeds en drink graag koffie. Maar cappuccino roken heb ik nog niet gedaan.

En je vraagt me of het goed is om van vrije gast naar gastvrij te gaan..

Tja, kweenie. Ik heb wel iets met vrije gasten. Die lekker hun eigen gang gaan. Als die gastvrij zijn is dat voor de gast meegenomen.

Maar gastvrijheid voelt voor mij soms meer als een sociale verplichting dan als vrijheid. Voor mij, hè... ik ben van nature niet

echt heel erg gastvrij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook divorce gekeken, lekker kneuterig.is altijd veel te kort.

 

nadia feli met de 2 maanden! lekker doorgaan, je gaat hartstikke goed.

 

wijfie, he gatver, das jammer. kun je bij de AA niet wat tips krijgen?

 

ik meld me droog af voor vandaag, naar bed, boek erbij, lekker de wind om het huis.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was zo boos gisteren iemand dacht even over mij en mijn situatie te moeten oordelen en mij ook nog even te zeggen hoe ik mijn kids moet opvoeden , hebben zelfs geen kinderen , maar weeten het natuurlijk. Het eerste wat in mij opkwam ik gaar nu drinken het tweede optie was naar een vriendin gaan en met haar er over gepraat .Nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb gedronken bedoel ik weet ook niet of het zou gaan met refusal maar goed heb toch naar een andere oplossing gezocht .Boosheid is voor mij moeilijk merk ik .Nadia wat goed 2 maanden geweldig .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Indigo.. ik rook nog steeds en drink graag koffie. Maar cappuccino roken heb ik nog niet gedaan.

En je vraagt me of het goed is om van vrije gast naar gastvrij te gaan..

Tja, kweenie. Ik heb wel iets met vrije gasten. Die lekker hun eigen gang gaan. Als die gastvrij zijn is dat voor de gast meegenomen.

Maar gastvrijheid voelt voor mij soms meer als een sociale verplichting dan als vrijheid. Voor mij, hè... ik ben van nature niet

echt heel erg gastvrij..

 

Dan ken je de e-sigaret nog niet Kohtje, je kunt alle smaken roken die je maar wil   :P

Maar gewoon tabaksmaak blijft het lekkerst, mijn longen zijn overigens enorm opgeknapt na een klein half jaar, net wat minder schadelijk.

 

Enneu, ben ook meer een eigenheimer hoor en leg me daar maar bij neer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...