Gast Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goed gedaan moppie! Je mag trots op jezelf zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Moppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Hoi allemaal, heb gedeeltelijk gelezen, maar the voice is vandaag, en kijk meer voice dan adb, sorry Lars, drink geen alcohol want je bent veel mooier zonder dan met Stamppot bleekselderij met gehakt, heb ik gegeten Ga verder kijken nu truste voor straks Dagpact geslaagd voor mij smart, nancy en leila reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 in de reclametijd van the Voice Kids bijgelezen. Ik hoop Lars dat je vrouw vanavond in elk geval een nuchtere man treft. Zo niet dan zou ze wel eens kunnen gaan logeren denk ik zo. Doe geen dingen die wij ook niet doen Lars♥ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 En nu alcoholvrij naar bed, en hopelijk morgen een iets makkelijkere dag. Nogmaals allemaal bedankt. Doet goed. Dank zij jullie is manlief ook trots op me, en dat geeft een dubbel fijn gevoel. Nog even een spannend boek lezen en dan heerlijk tukken. Tot morgen. Liefs Moppie smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik ook bijlezen in de reclametijd.... Ik hoop ook dat Lars het droog weet te houden vanavond.... en morgen zien we dan wel weer verder, toch Lars? Zet 'em op! Die eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Mooi Moppie!!! Goed te lezen en zeker ook dat je man nu ook trots op je is. Fijn gevoel nu en morgenochtend ook nog! Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Lars, ik hoop dat je matrasje er al is, en je het gebruikt vóór je drank gaat mis-bruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Geweldig gedaan An 8 maanden nuchter. Geniet lekker van het fris Mupke. Lars ik zie je erg disassocieren van je verhaal terwijl jij toch zelf besloot weg te lopen. Wanneer ga je verantwoordelijkheid zelf nemen ipv het neerleggen bij familie en echtgenoot. Jij bepaald Hoe het afloopt. Ga bellen bij kliniek. Bel HA besluit zelfstandig niet te drinken.....Of drink wel....Het overkomt je niet. Jij neemt besluiten en besluiten hebben consequenties. Kies het goede. En betrek jezelf in het verhaal als stuurman van het schip ipv omstander die er naar kijkt. 19 februari 2016 bewerkt door erik Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 "Dit is mijn actie, dit is wat ik krijg" Kop erbij Lars Hier plaatjes draaien Jaren 80, disco avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Dank zij jullie is manlief ook trots op me, en dat geeft een dubbel fijn gevoel. Neen Mop! Manlief is trots op jou dankzij jezelf. Take the credits yourself.Die verdien je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Kiek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goed, Lars! Ik vond het juist ook wel ok dat je het hier bleef melden, als je het echt gewild had had je het zo kunnen doen. Nou, dat heb je mooi niet gedaan. Get on with it, ouwe. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Lars, een goed besluit om morgen terug te gaan. Ik lees mensen die zich enorm om je bekommeren!! Denk nu enkel om jezelf, slaap goed en... morgen verder! Ik ga na mijn kopjes thee weer te ruste, ook. Droog. Lekkerrrrrr Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik heb net naar 12 years a slave gekeken, indrukwekkend. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 ja mooi he, in het filmhuis gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Hier ook droog naar bed Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Lars je bent een dappere dodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 oeps☺ had je laatste posting nog niet gelezen dubbele dappere dodo dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 slaapwel geen oorlog hier en geen sex dan maar even op mn matje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Welterusten allemaal. Na die film ben ik weer extra dankbaar voor een lekker warm bed. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Nee, ik snap die laatste zin niet Waarom uitgaan van oorlog? Maarja, dat ben ik weer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 dappere warrige dodo dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 En toch maak jij Lars weer de keuze om terug te gaan. Dus niet alles is een warboel Best wijs besluit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Vandaag wezen toeren met mam Door de noord-west hoek Ja, was grappig Ik zei overal; hier heb ik ook gefietst... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden