Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Ik ging deze week verlof fijn in.Ergens in het midden van de week ging ik de dieperik in met het moeten leeghalen van papa's huis. De gevoelens rond de dood van mijn papa stonden al een hele tijd on hold.Maar zelfs een harde noot is te kraken. Iets dat je laat sluimeren haalt je op één of andere manier toch in. Toen mijn broer stierf zoveel jaar geleden en mijn partner 'betere' oorden opzocht wist ik niet hoe ik elke dag opnieuw moest doorkomen. Ik werd wakker en voelde enkel pure paniek. Ik dronk toen veel. Dronk ik het gevoel weg? Deels denk ik, ergens denk ik ook dat het de enige manier op het moment was om de dagen door te komen. Anderzijds was het weer een goed excuus. Ik ben veel verder nu..Ik drink niet meer als de hamer me raakt. Heel bewust. Maar bang ben ik er wel van. Bang terug te vallen in dat gevoel dat het enkel en alleen nog vechten wordt. Bang dat dat moment er terug aankomt dat ik geen plezier meer zie in dingen. Het schuldgevoel naar mijn fantastische dochter was het eerste, in de nasleep, dat naar boven kwam. Wat doe je dan? Dingen proberen opzoeken die je dierbaar waren en zijn. Om te leren, te zien en te voelen, ergens die aansluiting te vinden. Heel het trollengedoe en mensen die er blijven op terugkomen doen me weinig goed. Ik ben geen trol. Ik ben niet slecht.Ik ben lief, aardig, oprecht, beetje pittig, eigenwijs. Daar probeer ik op zijn minst aan vast te houden.Was ik hier ooit eerder?Ja Ik ben Fleurtje Ik ben iemand, ik ben niet iets..en ik wil ook niet dat zijn waar mensen zich vrij door voelen om op te spuwen. 14 februari 2016 bewerkt door Truus smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 wat een goed liedje.... https://youtu.be/1LXsm9y-z3I hier alles goed. harry nog beter hi smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Zo voelt het niet echt voor mij WijfieWat ik net neerschreef is min of meer mijn 'doodsvonnis' hier toch?Het doet pijn.Maar het is niet anders Ik wou niet hard naar je toe zijn mocht ik je dat gevoel heb gegeven.Ik stond versteld dat je nog steeds zo hard vechten moet. Al begrijp ik het wel. Ik lees al heeeeeeeeeel lang niet meer mee.Het is dat ik weet dat je het kan.Je bent een leuke madam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Mijn tijd tikt hier een beetje nu Geef jezelf meer krediet! Don't forget Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Alhoewel, ik bedenk me net dat ik helemaal niet zo veel tegen jou heb gezegd Wijfie.Maar de boodschap blijft desondanks dezelfde..Ik kreeg jaren geleden een eeuwige ban Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik heb me hier heel lang geleden ooit aangemeld Lars.Ik was nogal opstandig. In de periode dat ik dronk maar ook later toen ik volledig droog stond.Na een aantal waarschuwingen kreeg ik een eeuwige ban.In theorie wil dit zeggen dat iemand zich nooit meer aanmelden kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Dag Truus, Fleurtje, die herinner ik me nog wel . Van heel lang geleden. Ik weet niet van wat er hier is gebeurt. Maar weet wel dat dit van alle tijden is. Om de zoveel tijd, duikt dit op en verdwijnt ook weer. Maar het is wel jammer dat dit steeds weer gebeurd. Het geeft veel onrust op een forum. En daar is het niet voor. En ik begrijp eigenlijk de beweegredenen niet. Misschien wil die eens uitleggen Maar dat is aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 De redenen heb ik al neergeschreven Ferry.Vandaag nog.Het is niet ik die onrust bracht. Die was er al. Niet dat ik ervan wist, ik kwam hier al eeuwen niet meer.Ik kwam om mezelf, om aansluiting te vinden.Zoals eender welk persoon hier.Niet meer of minder smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Truus is FleurtjeFleurtje is TruusEr was niets onoprecht aan wat ik schreef.Niets..Er was gewoon geen andere manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Dank je Lars.Dat is één van de liefste dingen die iemand me op dit moment zeggen kan. En dat meen ik.Ik vrees er alleen een beetje voor.In de meeste gevallen zou ik zeggen..'blijven gaan, kin omhoog en borsten vooruit. Maar die heb je niet (hoop ik)Ik lees je nog wel!Volhouden hoor AlbertRemmo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (...) Ik ben niet slecht. Ik ben lief, aardig, oprecht, beetje pittig, eigenwijs. Daar probeer ik op zijn minst aan vast te houden. Was ik hier ooit eerder? Ja Ik ben Fleurtje (...) Hey Fleurtje/Truus, dit helpt. Dank. Ik wist al een tijdje dat je Fleurtje was en heb daar behoorlijk mee in mijn maag gezeten. Ik mocht geen mensen beschuldigen, Tactus deed er niks zichtbaars mee en ik liep er mee rond. (...) Wat ik net neerschreef is min of meer mijn 'doodsvonnis' hier toch? (...) Wat mij betreft niet. Ik pleit voor het opheffen van de eeuwige ban. Een week is lang straf genoeg. Dat was wat ik bedoelde met: (...) Ik pleit niet voor regels die horen bij een besloten club. Misschien juist wel voor het tegendeel daar van. Ik pleit in elk geval voor het open bespreken van het probleem, anders staan we er allemaal alleen in (althans degenen die zich hier mee bezig houden). (...) AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Truus, ik ken je níet van vroeger. Weet ook níet wat er nu gaat gebeuren. Ik hoop wel dat je ondertussen wat duidelijk hebt gekregen over hoe je met je schuldgevoel wil omgaan,want daar ging het je om. Kohtje! Je bent helemaal van kleur verschoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Hoe kan je me 'kennen' Meya?Ik herinner me jou niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Mag ik je vraag met een wedervraag beantwoorden: heb je in de afgelopen jaren nog andere namen gebruikt? (ikzelf niet overigens: nieuw hier sinds oktober) 14 februari 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik ben op dat vlak niet veel verder dan toen ik me iets meer dan een maand geleden aanmeldde Nadia.Maar het vind zijn weg wel hoop ik.Het moet nog een beetje sudderen op dat vlak denk ik. Dochter stuurt net een berichtje dat ze op weg is naar huis.Dus ik ben er vandoor. Dit forum is een sterk iets. Ik ben nog nooit zoveel mensen tegengekomen hier die het beste en het slechtste in me naar boven lieten komen.In beide gevallen leerzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Sjo, en nu kost het me dus moeite om geen borrel te gaan kopen. Maar dat ga ik niet doen. Mooie tekst voor mijn 1000ste bericht hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 En ja hoor, kinderachtig maar dat hoopte ik al: daarmee ben ik officieel een 'ervaren forummer' smart, AlbertRemmo en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 En mochten frummers nu denken 'zit die Meya onze gangen na te gaan'. Antwoord is ondubbelzinnig: nee. Alleen die van Truus en daarvan heb ik (2x) melding gedaan aan Tactus. En trouwens aan MijnGerrit (die toch een beetje aanvoelt als mijn forum-vader ). Sorry als ik je daarmee in een lastig parket heb gebracht MG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Voor mij - en daarmee scoor ik ook nog eens mijn eerste 4-op-een-rij - even forum rust. Laptop uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 .... Was ik hier ooit eerder? Ja Ik ben Fleurtje... Ik ben iemand, ik ben niet iets..en ik wil ook niet dat zijn waar mensen zich vrij door voelen om op te spuwen. Ik snap het niet. Waarom dan terug komen onder een andere naam?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik ging van het goede uit, Truus. Heb je in het begin gesteund. Voel me nu wel genaaid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik schrijf me ook in voor t dagpact!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik vind het echt zonde dat deze site zo verziekt/vertruust wordt huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Tine❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Maar ík blijf☺☺☺ Of jullie het fijn vinden of niet erik en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden