Gast Lars Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemorgen allen. Alweer vrijdag vandaag. Weekend staat weer voor de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemorgen Lars en natuurlijk alle andere frummers. Buiten is het nog hartstikke donker. Maar toen ik de katten er uit liet zag ik dat het rustig, droog en mistig is. Lijkt wel een vriendelijke herfstochtend... Binnen wordt het al lekker warm en staan koffie en thee klaar. Na een kleine week pittig de griep te hebben gehad lijkt er nu toch echt verbetering te komen. Pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemorgen Lars, Yvonne en alle langslapers Dagpact Rosa Heb een kort nachtje gehad, vandaag nog werken en eind van de middag een belangrijke afspraak. Dan vind ik vanavond vast dat ik iets "verdiend" heb maar dat gaat niet gebeuren. Fijne dag en hier en daar wat sterkte smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Dank je Lars Jij heb bijna de twee weken vol he, ben blij voor je dat je het vol houdt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goede morgen gisteren niet gedronken DAGPACT Albert fijne dag smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 (bewerkt) Moet ik het spul natuurlijk ook wel neerzetten... Albert ook goedemorgen en een fijne dag wens ik je Rosa, succes vandaag, en belonen mag hoor, er zijn zoveel veilige lekker dingen wat dat betreft... Las het inderdaad op jouw draadje Lars, derde week alweer. Aanpassing: tekst die op het draadje van Lars thuishoort daar naar toe gezet. 12 februari 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemorgen Vlok. Buiten het onderzoek dus hopelijk een rustig dagje. Hoop dat het onderzoek gunstig uitpakt. en vanmiddag met de honden wandelen, lekker. Ik duik mijn bed weer in lui. koffie en thee in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 (bewerkt) Oei Yvonne, ook al ziek?En goedemorgen natuurlijk aan zij die komen gaan en ook weeral vertrokken zijn.Meya, ik zocht naar je draadje maar ik vond het niet (ben ook niet zo geduldig) 12 februari 2016 bewerkt door Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Nu echt weg... Ja, Truus, echt balen, is niks voor mij me ziek moeten melden op het werk... maar tis niet anders deze week... Jij sterkte met het afronden van het huis en alles wat daarmee te maken heeft hoor.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Nog heeeeel even dan. Meld ik me af, zie tussen de namen van hen die aangemeld staan : Yahoo, Bing en Google... Wat zoeken die hier nou in vredesnaam? Nu echt weg en naar bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Dank je wel Yvonne Veel beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Nog heeeeel even dan. Meld ik me af, zie tussen de namen van hen die aangemeld staan : Yahoo, Bing en Google... Wat zoeken die hier nou in vredesnaam? Nu echt weg en naar bed... Misschien vonden ze iets niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Misschien zijn het zo van die...robotgevallen?Ik weet niet hoe ze het noemen. Maar op sommige sites moet je toch ook zo een code overtypen zodat men zeker is dat het niet om een robotiets gaat.. Maar goed..Ik ga me klaarmaken.Voel me brak en emotioneel moe. Vanmiddag een lunchafspraak, hopelijk kan ik daar wat bij tappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Nog heeeeel even dan. Meld ik me af, zie tussen de namen van hen die aangemeld staan : Yahoo, Bing en Google... Wat zoeken die hier nou in vredesnaam? Nu echt weg en naar bed... Lijkt mij dat het de moderatoren zijn. Als je de cursor er op zet, komt er ook geen info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goeie morgen allemaal. Beterschap Von. Kan me dat voorstellen na gisteren Truus. Hopelijk is het ergste voorbij. Vandaag kijken of ik nog buiten kan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goede morgen, Beterschap, Yvonne. Truus een energieke dag gewenst. Lars, blijf zo lang in die kliniek als je kunt, ook als je denkt niet meer te kunnen.. een begin ergens mee maken lukt de eerste keer vaak het beste. Later opnieuw ergens een begin mee maken vergt veel (kostbare) tijd en energie. Bovendien doet het de gezondheid geen goed. Hoewel ik zelf veel tijd gespendeerd heb aan dingen afbreken en later nóg eens proberen. Want ik ben een beetje traag van begrip en snap dingen vaak pas na een herhaling (of twee, drie..). Nu zit ik mezelf behoorlijk tegen te spreken. Maar ik hoop dat jij uit wat ander hout bent gesneden en in één keer uit je opnametijd haalt wat er uit te halen valt.. Zie dit als een kans om een inventaris van jezelf op te (laten) maken. Aan de hand van het plaatje wat tevoorschijn komt kun je met hulp, maar zeker ook zelf, op een gerichte manier, met gebruikmaking van de kennis van je tekortkomingen maar ook je talenten je alcoholgebruik en je verslaving aanpakken. Als je nu niet (even) op je tanden bijt dan komt er ongetwijfeld snel een ander moment dat je op je tanden moet bijten. Bedenk maar, Lars, dat we onze tanden niet alleen hebben om méé te bijten, maar zeker ook om óp te bijten. Het leven zelf, de realiteit, zeg maar, zorgt er voor dat we onze tanden met regelmaat nodig hebben. Je moet het allemaal wel zelf doen, Lars, maar je staat zeker niet alleen.. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ook Bolletje een energieke dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Dank dank Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemorgen, Dagpact Rosa Albert Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemorgen hier eens uitgeslapen .Bijt al zins 5 weeken op mijn tanden hoop toch dat het beter wordt .Als ik door deze moeilijke tijd kom zonder te drinken kan het alleen nog maar beter worden .Bol ben je nog bij de huisarts geweest voor je Vit D . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Goedemorgen, Dagpact Rosa Albert Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Ik schrijf me ook in!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Heel veel beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ietje..voorheen was jij de boel draaiende aan het houden. Wat een winst heb jij geboekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 (bewerkt) Goeiemiddag! Ik sliep tot half 12... terwijl ik er op tijd in lag. Begin me er zorgen over te maken. Niet normaal. Bolletje, het lijkt me wel erg koud om buiten te werken. Tegelijk: heerlijk zo' n frisse neus! Kohtje zegt het mooi over die herhaalde pogingen tot... voor mezelf vertaal ik het als de ezel die zich toch voor de tweede x aan de steen stoot en dan helaas zijn er een boel ezels onder ons.... Dus constant hier de wijze raad om toch vooral geen Ezel te willen zijn. Ai-ai-ai Fijne dag allemaal! aanvulling: vandaag geen ezel hier; houd het droog! 12 februari 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2016 Ja Smart maar mijn tuin ligt helemaal ingebouwd zeg maar dus als het een beetje mee zit is het hier gelijk al een paar graden warmer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden