Monster Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 nee Lars jij was moe, geen gedonder met Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 trouwens, sliep jij niet bij Jane? Waar bemoei ik me eigenlijk mee, zolang jullie me morgen maar laten uitslapen vind ik alles sommige dingen best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Ik heb je sokken gepakt monster! Je sliep, en ik had koude voeten. Sorry! Ik zal ze wassen in sopje van Bol en in de zon leggen morgen. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Gaaf die tip Bolletje. En kan dat spul dan gewoon in de wasmachine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (Sorry maar ik ben blond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (Metaforisch gezien dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Zeg mannen, houden jullie het wel rustig met die Nanoes tussen jullie in? Ik slaap naast jullie en ik slaap licht, dus geen gedonder graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 O, ik loop alweer achter zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 IK LIG OP MIJN FAKIRMATJE~HOOR heb er nog 2 over Nanoes wil er geen ze vindt mij al stekelig genoeg zegt ze Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goeie morgen mensen. Er staat zoi weer een heerlijk ontbijt klaar mensen dus ik zou zeggen aanvallen maar. Om 11 uur vertrekken we naar Zagora. Een klein maar erg mooi dorp met een hele mooie natuur. Dus we kunnen vanmiddag gaan wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Zagara..klinkt goed. De paden op de lanen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 even op de fiets mijn wandelschoenen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Ja en vandaar uit gaan we de Sahara in richting Mhamid. De laatste stad voordat we Algerije binnen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Ik ben weer benieuwd vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 heerlijk zo in het zonnetje, mag elke dag wel van mijdoe mij ook eens een slokje Lars Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Sahara, is dat sauna zonder opgieting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Ja Monster en je kunt er niet na 20 minuten uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Krijg het steeds warmer. Had me bij het inpakken ingesteld op Oostenrijk. Ik. Moet bij. De volgende stop wat luchtig. Kleding kopen. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 (bewerkt) Pas een maat 36 je? Ik heb genoeg bij me! Monster heeft nog sokken 24 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Die sokken durf ik níet, ik zweer dat ze weg probeerden te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Maat 36? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goeie morgen vakantiegangers. Vandaag gaan we Algerije binnen en reizen naar het plaatsje Tinfouchij. Vanmiddag eens wat winkeltjes gaan bekijken. Want ook hier hebben ze weer prachtige dingen te koop en we sparen zoveel geld uit door niet te drinken. Dus allemaal iets moois kopen voor onszelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 jeetje, het op één na grootste land van Afrika en ik wist er niks van. Mooi dat we er nu wat van te zien krijgen, want het is een prachtig land. Wel gevaarlijk, dus niet alleen op pad maar. Het eten lijkt op Marokkaans, lekker dus, en alcohol is er verboden, ook niet verkeerd voor ons pacters. thnx Bol, je weet ons steeds weer te verrassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Algerije, leuk! En fijn dat ze er geen alcohol verkopen. Ik was ooit op een citytrip naar Istanbul, was een ramp dat ze daar geen alcohol schonken! Uiteindelijk met veel moeite een restaurant gevonden waar ze wel wijn schonken. Ik heb daar uiteindelijk 3 glazen kunnen drinken, was in gezelschap die geen weet had van mijn probleem. Was bij lange na niet de hoeveelheid die ik anders nuttigde in drie dagen. Het was een ramp... zo zonde. Maar nuuuuuu !!!!!!!!!! Heerlijk, alle aandacht voor Algerije en benieuwd naar wat voor thee ze er schenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Uuuuuhhhh…. Bollie? Tinfouchy als de militaire basis in de zeer onveilige Tindouf-provincie in het grensgebied met Marokko, bedoel je? Heul benieuwd wat voor shopjes jullie daar gaan vinden. Vin je t goed als ik een dagje hier in de hamman blijf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden