Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Help! Ik kom mijn bed niet uit van de spierpijn en blaren.

Ontbijtje op bed ajb

Daarna massage

Daarna rolstoel om in de sauna gekieperd te worden.

Zet iemand de wekker om me er weer uit te halen??

Geplaatst

Nog even 14 dagen doorzetten mensen, das niets op een heel mensenleven.

Volgende week maandag gaan we op het vliegtuig naar Kenia, dan zijn we in het land waar we eindigen met onze reis. En het gaat ons lukken. :)

Geplaatst

Bollie wat ben jij toch een fantastische reisleidster!!! De beste in de hele wereld! Zo. Hier heb je een nieuw petje!

worlds_best_tour_guide_baseball_baseball

Ik geniet heerlijk mee met jullie hoor. Maar ik heb het wat druk nog steeds met mijn masseur die ik aan het strand had opgepikt. Hij reist stiekem met me mee in mijn koffer. Ssssttt…..  :ph34r:   Hij drinkt trouwens ook niet hè?! Maar dat is voor hem niet zo lastig, aangezien hij een vroom moslim is. Nou ja, vroom…. laten we zeggen op sommige punten wel, en andere wat minder. (LUCKY ME!  ;)  :P )

Geplaatst

Yogajuf, dat klinkt gewoon jaloersmakend!

Waarom is de masseur die net aan mijn bed verscheen zo woest, ipv woest-aantrekkelijk zoals de jouwe !?

(deze zal nooit in mijn koffer passen, al mocht hij willen. Dat is een gelukje bij dit ongeluk)

2zojf4x.jpg

Geplaatst

Eerst maar eens een uitgebreide brunch op het terras, ik denk dat ik daar lekker blijf zitten met vele kopjes koffie en mijn boek. Wat een prachtige plek, Bolletje!

Geplaatst (bewerkt)

Ja we kunnen ook een weekje hier blijven hé, we hebben nog 14 dagen. Dan doen we dat toch gewoon? Dagtochtjes maken voor wie wil of gewoon lekker met z'n allen zitten rond een kampvuur?

vuur-031.gif

bewerkt door bolletje
Geplaatst (bewerkt)

ik zeg; hier lekker blijven !!

en ja Lars, jij komt hier echt NIET ongemerkt zomaar van de berg af! 

Waag het niet, ik laat mijn rolstoel zo los en sjees achter je aan 

bewerkt door Vol
Geplaatst (bewerkt)

Dat kampvuur gisteren is goed bevallen dus doen we dat vanavond ook weer. Voor wie wil we gaan vandaag vissen vangen voor op het kampvuur.

Voor wie geen vis lust is er ook nog ander vlees.

animaatjes-vissport-98160.gif

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Ja goed idee, Bolletje, ik ga wel even kijken voor een lekkere salade...

alles%20van%20fototoestel%20prix%20dmeri

Deze met kip vind ik wel lekker. Ziet er wel erg Hollands uit, trouwens  :blush:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...