Nadia Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Sportafdeling?? Dachtut níet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Geef mij maar een koud voetenbadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Help! Ik kom mijn bed niet uit van de spierpijn en blaren. Ontbijtje op bed ajb Daarna massage Daarna rolstoel om in de sauna gekieperd te worden. Zet iemand de wekker om me er weer uit te halen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Nog even 14 dagen doorzetten mensen, das niets op een heel mensenleven. Volgende week maandag gaan we op het vliegtuig naar Kenia, dan zijn we in het land waar we eindigen met onze reis. En het gaat ons lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Over 4 weken ben ik in Togo ! Kan ik vast zwaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Bollie wat ben jij toch een fantastische reisleidster!!! De beste in de hele wereld! Zo. Hier heb je een nieuw petje! Ik geniet heerlijk mee met jullie hoor. Maar ik heb het wat druk nog steeds met mijn masseur die ik aan het strand had opgepikt. Hij reist stiekem met me mee in mijn koffer. Ssssttt….. Hij drinkt trouwens ook niet hè?! Maar dat is voor hem niet zo lastig, aangezien hij een vroom moslim is. Nou ja, vroom…. laten we zeggen op sommige punten wel, en andere wat minder. (LUCKY ME! ) Vol, lady jane en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Yogajuf, dat klinkt gewoon jaloersmakend! Waarom is de masseur die net aan mijn bed verscheen zo woest, ipv woest-aantrekkelijk zoals de jouwe !? (deze zal nooit in mijn koffer passen, al mocht hij willen. Dat is een gelukje bij dit ongeluk) lady jane, Yogajuf, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 en Bol, je dreigt alweer met de volgende opgave vergeet je niet even in het hier en nu te genieten? net als Vol: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Eerst maar eens een uitgebreide brunch op het terras, ik denk dat ik daar lekker blijf zitten met vele kopjes koffie en mijn boek. Wat een prachtige plek, Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Zo te zien zijn de meesten al voor het eten in de eetzaal !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) Ja we kunnen ook een weekje hier blijven hé, we hebben nog 14 dagen. Dan doen we dat toch gewoon? Dagtochtjes maken voor wie wil of gewoon lekker met z'n allen zitten rond een kampvuur? 10 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) ik zeg; hier lekker blijven !! en ja Lars, jij komt hier echt NIET ongemerkt zomaar van de berg af! Waag het niet, ik laat mijn rolstoel zo los en sjees achter je aan 10 maart 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ja Nadia ik ben al op de berg. Jij hebt me nog niet gezien omdat je nog op het terras zit denk ik? http://fscomps.fotosearch.com/compc/UNN/UNN462/u13374353.jpg Ik ben naar de mannenrace aan het kijken. En Lars, natuurlijk houden we jou erbij! Wie moet er ander voor mij spinnen vangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Broem broemmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 iemand wat marshmallows om mee te roosteren?of ga jij nog op vlees-jacht Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Dát zit nou in die ene extra handtas die ik mee sjouw ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 (bewerkt) We staan in je nek te hijgen Lars Geen ontkomen aan 10 maart 2016 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Dat kampvuur gisteren is goed bevallen dus doen we dat vanavond ook weer. Voor wie wil we gaan vandaag vissen vangen voor op het kampvuur. Voor wie geen vis lust is er ook nog ander vlees. 11 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lekker in de zon, vitamientjes aanmaken. Kunnen we meteen Lars goed in de gaten houden, dat hij níet overboord kukelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Oei, laat die vis inderdaad maar zitten, maar een stukje vlees, ja, dat gaat er wel in. Hoewel met mate, ben eerder een groente-eter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Lars kan heel goed zwemmen Nadia. Er is her heel veel groente te koop op de markt dus straks maar even doen Nanc. 11 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Doe mij maar een stukkie vlees Ik ga er altijd zo vreemd uitzien met mijn vis allergie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ja goed idee, Bolletje, ik ga wel even kijken voor een lekkere salade... Deze met kip vind ik wel lekker. Ziet er wel erg Hollands uit, trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lars, misschien helpt het je om toch te blijven meereizen? Ik geloof niet zo in strafkampen Jannigje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden