bolletje Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 O gelukkig Artax. Ja ik ben altijd een beetje heel erg gauw bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Hahahaha, wat leuk die tassen, Bol! Maar ze ruiken inderdaad wat naar urine...... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 ik ben een beetje misselijk, maar niet incontinent of zo. It wasn't me. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Ik was het ook niet...zat in de stilte coupë Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Wie slaapt er bij mij? Ik ga zo wat liggen lezen en morgen vroeg op om te zwemmen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Ik lees vrij stil hoor Ben met prachtig maar serieus boek bezig, zal niet hardop lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Zal ik het licht uitdoen....trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 , ff welterusten zeggen ... slaap maar weer verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Welterusten, ik zoek ook maar eens een plekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 O jee, o jee, ben ik te laat? Geen slaapplekje meer? Het is al overal donker. Moet ik nu bij de kamelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) . 19 februari 2016 bewerkt door Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 nee hoor Lars, ik ook niet maar wil wel even bij al die stapels gedroogde kruiden neuzen die ruiken zo lekker. Kun jij een parfummetje voor je vrouw uitzoeken, die ruiken ook vast lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Goeie morgen reisgenoten Vandaag gaan we winkeltjes bekijken in de medina. Goed opletten want als je elkaar kwijt raakt ben je de pineut. Verder is het volop genieten van alles wat je daar ziet. Wil heel graag horen vanavond wat we gekocht hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Heerlijk Lars, bedankt! Weer fit vandaag !! Hoe laat zijn jullie terug? 19 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) http://thumbs.dreamstime.com/t/brunette-die-een-boek-lezen-terwijl-het-ontspannen-de-hangmat-54256466.jpg Ik vermaak me prima hoor!! 19 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Goed idee Lady Jane, die kruiden ruiken verrukkelijk, leuk om mee te nemen voor ons zelf en de achterblijvers. Ik zoek ook nog een speciaal cadeau, als het me lukt, horen jullie het later. Waar zijn de mannen naartoe? 19 februari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Die zijn de hort op Jannigje. Ze gingen even winkelen maar zag ze donkere steegjes in gaan. Als ze moe zijn weet ik wel waar het van komt 19 februari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Waaauuuww. Daar kan geen tas tegenop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Bolletje hoe is het met je zere bips, je blauwe oog en de bult op je hoofd?.. Misschien handig om alles een beetje te maskeren? Zoals op deze manier: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Jannigje Klopt Ger. ze denkt dat we haar niet herkennen zo, en hoopt dat ze mee mag reizen naar het wildpark. Moet daar nog wat geld gaan innen van die ingepakte ezeltjesdrijvers. 19 februari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Tja wat die nu inene gekregen heeft weet ik ook niet hoor maar dat ziet er niet jofel uit. Zou ze gezopen hebben? O nee, onze mannen waren toch zo'n klein steegje in gegaan? Aha nou begrijp ik het. Ja ja. 19 februari 2016 bewerkt door bolletje Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Lars, eind november en in december zaten we met z'n allen in een arrenslee richting de Noordpool. Zo kwamen we samen de feestdagen droog door. Is inmiddels bijna een 'traditie' hier . Ook toen was Bol onze reisleidster . Ennuhh......tja....die Nanous kwam toen ook voorbij....... smart en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Baboeska baboeska baboeska jaja...Kate Bush in mijn kop. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ik wil graag de meest rechtste paarse stoel reserveren, ik zal mijn handdoek erop leggen, echt Nederlands. Ik ben wel toe aan een dagje lekker lezen met uitzicht op een prachtige zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ja, stranddag! Met een Mocktail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden