nancy Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Goedemorgen allen. Nog geen dagdraad? Volgens mij is dit de eerste keer in 5 jaar dat ik die maak, vooruit maar, kijken of het lukt. En nu eerst koffie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Oh, ik ben het jaartal vergeten, zie ik. Zo maar even kijken hoe ik dat kan aanpassen. Mijn snelkoppeling naar deze site heeft een andere kleur gekregen sinds de update bij Tactive. Wel zo handig, voorheen was het oranje en dat spatte van het beeldscherm af. En ik vind het niet nodig dat deez' of geen kan zien waar ik vaak inlog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Goedemorgen Lars. Heee, dan hebben we elkaar gekruist denk ik, ik zag net nog niks staan. Heb zelfs nog een tijdje gewacht, haha! Weghalen kan niet, als niemand daar nu meer schrijft, zakt het vanzelf naar beneden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 (bewerkt) Vooral jezelf zijn. Je kunt het niet goed of fout doen, dus rustig aan. Als je het 'te mooi'wilt invullen, zien ze daar zo doorheen. En jezelf voorhouden dat het 'maar 'een test is, uit gesprekken met jou leren ze je beter kennen dan vanaf papier. Meestal tenminste. Het is niet meer dan een hulpmiddel. 10 februari 2016 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Hoe gaat het nu met je, Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Aj, dat maakt het wel lastig inderdaad. Het is een onderdeel van het "beter" worden, wat inderdaad niet makkelijk is. Fijn dat je hier in ieder geval kunt schrijven, lijkt me. En dag 17, dat is toch wel heel mooi! Gewoon door gaan, dag voor dag en niet verder dan dat kijken. Goedemorgen Albert! Veel succes en sterkte vandaag, Lars. Ik moet er vandoor, fiets staat klaar. Doeg! Hoop dat het verzenden nu wél lukt, probleempje met internet....nogmaals proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Gelukt, pfff....nu echt weg, laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Lars, moeilijk voor je, maar je doet het wel. Succes met de test. Gewoon eerlijk zijn. Hier alles ok. Geen last van zucht ofzo. Ga wel trouw naar AA Mijn voornemen is om daar naartoe te blijven gaan. De tijd zal het leren . Fijne dag allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 koffie en thee staan ook weer klaar. Lars succes met de testen vandaag. En inderdaad wat Nancy zegt: gewoon jezelf zijn en blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT Albert Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Goeie morgen allemaal. Gisteren bezoek gehad. Dat was leuk en ben er weer een beetje van opgeknapt. An, lady jane, AlbertRemmo en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT Albert Meya Nadia Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Goedemorgen! Vandaag wordt een niet zo gemakkelijke dag.Morgen nog iets moeilijker. En het regent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Bolletje, wat fijn. Lekker dat soort dingen opzoeken, alleen thuis komen de muren vaak ook op me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Waarom moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 goeiemorgen frummers vandaag fietsen, en duimen dat het droog blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Het huis van mijn vader is verkocht.Morgen ga ik er voor de laatste keer heen.Vandaag maak ik me al 'onnodig' druk om morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Ja Truus dat zijn pijnlijke dingen. Dat is een stuk afscheid nemen, en misschien ook wat rouwen. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Ik moet er ff vandoor.Moet me inhouden niet te wenen en dochter zit naast me.Dank je bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Ja, afscheid nemen is moeilijk. Toen mijn oude buren verhuisden, hadden hun kinderen het daar ook zo moeilijk mee, het was het huis waarin ze opgegroeid waren. Ze hebben toen veel foto's gemaakt en een fotoboek gemaakt. Geen idee of ze er nog vaak in hebben gekeken, maar zo namen ze het toch een beetje mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Ja je geeft ook een stukje veiligheid op Nadia. Als er iets is, kan je toch altijd terug naar je ouderlijk huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Hallo allen, Aantal dagen de nul gehouden, helaas gisteren de mist weer ingegaan. Voelde me grieperig en zielig. Nu de draad weer oppakken. Voel me nog steeds grieperig, maar moet geen reden zijn om me te bezatten. lars en truus, sterkte vandaag! AlbertRemmo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 mooi ritueel Nadia zo belangrijk bij het afscheid nemen sterkte Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Maar ja, voor mij een heel moeilijk onderwerp, ben er zacht gezegd geen ster in. Gelukkig schijnt hier de zon, heb ik straks mijn werk, heb ik een spannend boek (helaas is de hoofdpersoon een alcoholiste, dus lees met argusogen. Valt me trouwens toch op, hoe vaak er in thrillers behoorlijk gedronken wordt!) enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden