Gast Vlok Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Goedemorgen allemaal! Kort nachtje hier. Vanmiddag maar even wat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Goedemorgen Vlok en Lars. Vandaag een dagje vrij van het werk, dus dan wordt het een dagje studeren. Ik ben lekker vroeg opgestaan, kan ik een hoop doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 En maar even voor een ontbijtje gezorgd: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 en koffie en thee staat ook klaar, heeft Yvonne het vanmorgen wat rustiger. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Alsjeblieft Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Psychologie, aan de universiteit. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Ja koffie zit er in, ik ga beginnen. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT Albert meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan al klaar zie ik, lief van Nancy. Hier ook veel wind en gisteren ongelooflijk veel regen.... Nu alleen nog wind.. En de griep heeft nu ook ons stadje bereikt, diversen die echt de griep hebben. Bij mij beperkt het zich tot nu toe tot een beetje verhoging, hoesten en een velletje en botten die zeer doen. En wat mij betreft blijft het daar ook bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Na het restje draad van gisteren te hebben gelezen en dus ook de berichten van AR en Soothe heb ik mijn eigen bericht van gisteren aangepast. Het is niet mijn bedoeling een vuurtje op te stoken, laat ik het daar bij houden. en Albert, voor jou heb ik gewoon respect, altijd gehad, en dat zal ook zo blijven. En verder beperk ik mij hier weer gewoon tot het zetten van koffie en thee 's morgens ... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 (bewerkt) Goedemorgen! Dat ziet er vree lekker uit Nancy!Had gisteren nog een vriendin op bezoek. Radio op de achtergrond.Ging het over een wetsvoorstel rond verkoop van sterke drank..op een bepaald moment zeggen ze dat 1 op de 10 mensen een alcoholprobleem hebben.Dus ik zeg tegen mijn vriendin 'vind je dat niet onvoorstelbaar?', '1 op de 10 mensen!'Knikt ze ja en vraagt me of ik wist dat 1 op de 6 mannen op het werk masturberen.Euhmmm...OK...nieuwtje waar ik niet echt op zat te wachten..Maar kon op een bepaald moment niet anders denken dan: Nou gezellig! Hebben we 3 alcoholisten op het werk en 2 masturberende mannen 9 februari 2016 bewerkt door Truus haddock en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Goeie morgen mensen. Hier nog niet gehoord dat er griep heerst in dit dorp maar wat niet is kan nog komen. Zo aan de gang hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Ook een goedemorgen Bolletje en Truus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Uhmmmm Truus, als het 3 alco's zijn dan werken er dus 30 mensen en dat betekent dat er 5..... haddock en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Voel je je al iets beter Bolletje? Hier geen zon voor een hele week zag ik gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Heb even op buienradar gekeken en zie dat we nog veeeeeel meer regen gaan krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Uhmmmm Truus, als het 3 alco's zijn dan werken er dus 30 mensen en dat betekent dat er 5..... Had ik eerst ook maar toen bedacht ik me dat er van de 30 mensen er maar, godzijdank!, 13 mannen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Hier was het gisteren echt aan het stormen.Toen ik naar de winkel reed kon ik zelfs niet door het parkje. Was afgespannen met het oog op eventueel vallende bomen.Nu lijkt het hier best rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Goeie morgen Truus en Von. Nou het gaat een beetje op en neer Truus, maar het is nog steeds niet heel prettig. Het wordt zo'n tijd dat de zon gaat schijnen en het een beetje warmer wordt, maar ja we moeten nog ff wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 En werkt zonnebanken niet ofzo?Lijkt me vreselijk dit te moeten uitzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Moghu Jane. Nee Truus zonnebanken werken niet. Ik heb een speciale lamp maar omdat het me rot voelen grotendeels te maken heeft met eenzaamheid helpt die ook niet. Maar nog een paar weken en dan heb ik goeie hoop dat de zon zich wat meer laat zien zodat ik ook naar buiten kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Waarom plan je volgende winter niet eens een groepsreisje of zo naar warme oorden?Kan leuk zijn!Kan je nu ook nog doen als het je iets zegt. Zoiets moet je liggen natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Ik moet er vandoor.Moppie, gaat alles goed met je? Ik heb je denk ik niet meer gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden