Burchill Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Goedefrummers, En? Wat ga jij voor leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Mogguh, nog een vroege vogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Goedemorgen frummers. Vroegevogelskoffie en -thee... Het begint al licht te worden. Vanmorgen voor het eerst weer gewekt door vogelgezang... heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Goedemorgen! Tjee jullie zijn vroeg wakker op een zondag..Alhoewel ik ben ook altijd vroeg wakker maar ik trek het deken nog over mijn hoofd en probeer te soezen. Uit mijn bed komen doe ik niet voor den achten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Loen, ik zet het even hier neer omdat ik de kansen op het lezen hoger inschat.Ik hoop dat je niet weggaat.Op zijn minst toch niet voorgoed erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Tot de middag Lars?Dat kan ik al jaaaaaaaaaaaren niet meer.En ik slaap nochtans graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik heb het alvast wel gelezen maar ben het kwijt...Hoelang zit je nog in opname? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ohw..nou dan is het maar goed dat ze het nooit doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Je broers hebben gewoon niet geantwoord op je mails?Tjeeses!Dat zet jou nu ook in een vervelend parket. Hebben ze voor eten gezorgd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Goeie morgen allemaal. Vandaag een dagje naar Cuijkmarkt. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 In principe nog 2 weken. Of 12 dagen. Op vrijdag ga je met ontslag. Kan zijn dat ik 4 weken langer blijf. Vier weken langer is geen slecht idee. Geeft je wat meer oefening. Heb je de peukenbak nu nog moeten leegmaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Geen schoonmaakkoningin dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Goede morgen, Ha Lars.. ja, dat corvee, dat was wat. WC's schoonmaken, 's morgens. Kreeg je van die rubberen handschoenen, maar een kotszakje was ook wel handig geweest.. Stond soms (nou ja, soms??) kokhalzend die plee's te boenen. Wat een zooitje soms, al die afkickende verslaafden.. Tafel dekken was m'n favoriet. Kon ik m'n perfectionisme lekker op botvieren.. alle bordjes even ver van de rand van de tafel, alle kopjes even ver van de rand van de bordjes, messen, vorken netjes recht.. niet zoals anderen die met regelmaat alles maar op die tafel neerkwakten.. Oef.. wat ben ik blij dat ik een klein deel van dat perfectionistische gepietlut heb los kunnen laten. Nog lang niet alles, maar een klein deel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Koningin nog wel! Koning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Tafel dekken was m'n favoriet. Kon ik m'n perfectionisme lekker op botvieren.. alle bordjes even ver van de rand van de tafel, alle kopjes even ver van de rand van de bordjes, messen, vorken netjes recht.. niet zoals anderen die met regelmaat alles maar op die tafel neerkwakten.. Oef.. wat ben ik blij dat ik een klein deel van dat perfectionistische gepietlut heb los kunnen laten. Nog lang niet alles, maar een klein deel.. Dit doet me denken aan een ex van me.. Bleef er slapen en hij had koffiekoeken gekocht voor ontbijt. Ik had de eerste pas op een hij stond de tafel al te stofzuigen. Ik durfde de tweede niet meer te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Truus , Loen gaat al jaren voorgoed weg... Dit hoop ik ook dat behalve met Loen ook met Jopie nu het geval is. Dat ze toch wel weer terugkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 O ja ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Haha... nou stofzuigen is, na wc's schoonmaken, m'n minst favoriete bezigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Dank je. Jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 De tafel stofzuigen? Met handzuigertje... Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Goedemorgen, Dagpact Nadia Dagpacters waar zitten jullie? Allemaal aan het griepen? Heb een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 (bewerkt) Nostalgie staat hier op.Kwam net het liedje lovin' whiskey van Rory Block voorbij. Gaat over haar man die iets te graag whiskey mag.Mooi liedje! 7 februari 2016 bewerkt door Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Morgen Vlok! Ik spring in de voormiddag binnen en buiten.Tussen de poets door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Dagpact , Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden