blondie6173 Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Vooralsnog drank en rookvrij. Qua drank lijk ik de drempel weer over te zijn. Gaat zo goed dat therapie afgebouwd gaat worden. Qua roken of eigenlijk niet roken merk ik meer stress en daardoor gelijk ook meer trekmomenten. Geef er niet aan toe, signaleer en zit de trek uit *vreet mij even vol met ongezonde Ships* En dooooorrrr Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Best sterk❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Vraagje: ik zag jou terugval (ergens in september?) helemaal niet aankomen. Lag dat aan mij of kwam het uit de lucht vallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Achteraf kwam het niet uit de lucht vallen Meya. Veel stress en op tenen lopen. Weer een leerpunt daar nu anders mee om te gaan. Lika, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ze komen volgens mij nooit uit de lucht vallen...leermomenten Maar je klinkt goed! Fijn! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ha Blondie, hoe gaat het met je? Kruidenthee, dat is ook zo. Merk bij mezelf dat het wel wat onderzoek vergt 'de weg ernaar toe' op tijd te herkennen. Ik vind het lastig maar ook een interessante weg in de zin van: waar staat het voor, hoe kan ik daar goed mee omgaan i.p.v. te denken het zonder drank niet aan te kunnen. Maar goed dat is mijn ervaring nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Alles oké hier. Morgen start met stressreductie training. Mag ook wel... Niet roken, meer stress lijkt het wel. Al moet ik zeggen dat ik eerlijk gezegd gewoon een stresskip ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) Niet roken lijkt meer stress op te leveren. Maar dat lijkt alleen maar zo. Echt. Ben benieuwd wat voor training dat is. ❤ 5 maart 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Stressreductie training was helaas herhaling van hetgeen ik al weet. Inmiddels weer CTG therapie hervat en aan de afbouw begonnen. Kwestie van toepassen van het geleerde in de praktijk, wat tot mijn verbazing vooralsnog steeds meer lijkt te beklijven. De aanhouder wint ! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Ha, dat klinkt goed...geleerde toepassen in de praktijk. Volgens mij is dat heel essentieel, en als je dan ook nog merkt dat het beklijft..wow. Dat geeft de burger moed...doorrrrrrrrrrr Blondie blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Herhaling maakt dat je iets onder de knie krijgt. Wijze lessen dus lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden