smart Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Goeiemorgen! Dagpact: Albert Agnieta Nadia Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Agnieta wat heb jij dan nodig om langer droog te kunnen staan? Fijn hoor, dat je eerlijker geworden bent, zoiets schrijf je. En hoelang houd je je periodes droog vol op zijn langst? Ik ben daar benieuwd naar... omdat je jezelf uit kunt dagen het telkens langer vol te houden om.... de gewoonte van Niet drinken erin te gaan leren houden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Wat fijn Bolletje om je weer wat beter te voelen! Hopelijk zet dat door. Wat mij betreft mag de winter nu ook verder wegblijven. Ik ben ook echt van de want dan kun je gewoon meer; lekker in je hemdje de deur uitlopen, rommelen in de tuin, alle deuren en ramen open. s'Avonds vuurtje stoken en langer licht !! Verheug me erop. Het waait nog steeds flink. Vandaag van alles te doen, ook werk vanavond. Rustig op de draad. Ik meld me later wel weer Fijne dag! Beterschap Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 (bewerkt) Ben ik met je eens Jopie. Je doelt op impulsiviteit? Misschien hoort dat wel bij .... ja waarbij? Moet dat nu juist afgeleerd worden als je los wilt komen van de A Onderzoeken waarom je op stel en sprong iets wilt. Da's ook iets van deze tijd: I want it all and I want it now! 2 februari 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Zonder kwetsbaar opstellen kom je er niet. Denk ik. Laat je juist maar zien Hannah en ga eerlijk te rade bij jezelf wanneer je dingen leest, ook als ze minder lollig zijn. Ditjes en datjes klinkt als: het lollig willen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Die Rose ken ik wel. Stoere vrouw. Niet mijn type. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Harry is onder zeil nu.... Zijn balletjes gaan naar de hemel... Visjes in de vissenkom waren zelfs niet meer veilig, arme beestjes... Hoop dat de " sloper " ook ietsie pietsie rustiger wordt. Zelfs het kool in de openhaard was lekker, niet normaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 ik vind dat een mens beoordeeld moet worden om zijn acties. beoordelen vind ik trouwens een rot werkwoord. maar van alles dromen met goede intenties en vervolgens niets doen, daar wordt niemand rijker van en schept geen zelfvertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 (bewerkt) Natuurlijk heb jij net zoveel recht van schrijven hier als ik Wijfie. Ik vind het moeilijk om het precies uit te leggen wat ik nu bedoel. Zoiets van ga niet naast je schoenen lopen omdat je bij je zoon niet aan de alc. bent geweest. Natuurlijk kan je daar trots op zijn, maar er zijn ook nog steeds momenten waarin je even niet sterk genoeg bent. Verlies die niet uit het oog. Misschien is dat wat duidelijker en milder geschreven. Nogmaals het was geen verwijt. 2 februari 2016 bewerkt door bolletje erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Denk dat de mens die droomt van bepaalde toekomstige acties, die hij of zij graag wilt verwezenlijken, positief blijft denken. Zonder deze verval je snel in depressie en ga je teveel nadenken over bijzaken of ergeren enz... Het elke keer behalen van doelen schept zelfvertrouwen en een immuum systeem voor het negatieve en juiste gedachten voorwaarts, met natuurlijk mega onzekerheid, dat maakt de overwinning zo mooi. Gaat met mij goed en bovenstaande is echt zo, maar gaat niet vanzelf, dus met je luie reet opstaan en doen....... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Ik heb nu zoooooooooo'n zin om een duit in het zakje te doen.. hahaha.. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 uh ja dat is dubbel.....jopie, gaat daar ook goed mee, alleen dat raynoud is balen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Dat heb ik al gevraagd Ger. maar het is een groepspraktijk en de andere artsen nemen geen patiënten meer aan. Dat zal overal wel hetzelfde zijn, lijkt het, ik had ook al eens geïnformeerd naar een andere huisarts maar dat valt niet mee. ze nemen geen anderen aan en de HA moet in de buurt zitten anders kom je er ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 In mijn geval is het niet alleen zomer. Emoties spelen een grote rol en temperatuur verschil. Dus in de zomer 30 graden en de volgende dag 20 graden heb ik al last. Positieve dag geen last, negatief handen blauw, lichaam is niet gek. Bloos ook heel snel, dus waarheid test met gestel en emotie is bij mij niet nodig hi hi.. Maar goed geen geklaag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Groetjes iedereen, verder met bedrijfje, gaat goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Dagpact: Albert Agnieta Nadia Smart Wijfie Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Ja vervelend is dat hé Asterix. Dan ben je eigenlijk verplicht om naar iemand te gaan waar je eigenlijk niet tevreden over bent. Hij heeft al best een paar heel domme fouten gemaakt. Dan is mijn vertrouwen een beetje weg. Nou ja hij is nog jong daar zullen we het dan maar op houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Mijn oude HA is met pensioen en nu hebben we een Turk, nu heb ik niks tegen Turken, alleen merk je duidelijk dat hij de nuances in je zinnen niet oppikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Nou ik neem Agnieta wel serieus. Iedereen. Zo zit ik in elkaar, al hoeft niet ieder je even goed te liggen. Ik zie juist steeds vaker dat Agnieta bereidt is naar zichzelf te kijken. Dat is alleen maar mooi. Daar gaat het o.a. om. Wat er verder gebeurd ligt buiten mijn macht. De kracht van dit forum is juist de gezamenlijkheid van een probleem. En ook om opnieuw te leren vertrouwen! Top van Kohtje. Ik pb mijn rek.nr. wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Jopie, Sowhat, smart.. je mag me wel serieus nemen, maar niet letterlijk opvatten.. Of is het nou andersom? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Laten we wel wezen: een gezond autonoom mens vertrekt hier gewoon hoor als t voorbij is. Dus waarom vertrok ik niet? Lukte het mij niet te vertrekken? Jopie, misschien heb je, net als ik, de ziekte verslaving. Ik heb de ziekte verslaving. Ongeneeslijk. Ik heb m'n drinken een halt weten toe te roepen. O.a. door hier te blijven komen. Alertheid is van groot belang. Maar verslaafd ben ik nog altijd en zal ik altijd blijven, al weet ik theoretisch nog zo goed hoe niet-verslaafd is of zal kunnen zijn. Een gezond autonoom mens vertrekt hier gewoon als 't voorbij is, zeg je. Ik denk dat gezonde autonome mensen hier niet eens komen. Waarom zouden ze? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Wat bedoel je met "zogenaamd wel geaccepteerde vormen", jopie? En ja, het begint met die eerste niet nemen.. maar waar eindigt het dan? Wanneer is het echt klaar? Verslavingsgedrag, dát is mijn ziekte verslaving. Mijn zoeken naar manieren om onaangename raakpunten met het leven te verzachten. Alcoholisme is slechts een symptoom. Omgaan met drinkers alléén houdt me niet alert genoeg. Omgaan met mensen die erkennen dat ze de ziekte verslaving hebben en daar mee aan de slag gaan of zijn, laat me mezelf keer op keer "scannen". Aan de hand van de "scanuitslagen" kan ik schaven, zagen, timmeren, metselen... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Verslavingsgedrag dus? Ik moet zeggen dat niet gevoelig ben voor andere verslavingen, zoals gokken of roken of wat dan ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Hier bieflap, peultjes en aard. puree met een heerlijke jus. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Ja fijn hé Sowhat? De maag knort weer, het gaat wat beter. En morgen laat het nnetje zich ook meer zien hoorde ik net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden