Spring naar bijdragen

Dinsdag 26-01-2016

tomtom2

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Rapilos: van harte gefeliciteerd!! Ga je wat leuks doen of moet je werken?

En wat bijzonder eigenlijk dat we Lars een beetje kunnen volgen. Ik probeer me er iets bij voor te stellen: een groep vreemde mensen en je dan zo rot te voelen.

Sterkte Lars; wat fijn dat je straks de eerste weken in de pocket hebt!!

Ik ga zo maar es stofzuigen, uitgebloeide tulpen wegdoen, bed afhalen, dat soort van dingen nadat de loge weg is. En dan later op de dag 2 x heen en weer richting stad rijden, gesprek, zonnebankje en vanavond werken.

Ooooh, ik heb veel zin om het nieuwe boek van Hendrik Groen te gaan kopen!!

En bij de boodschapjes ook wat 0,0 witbiertjes halen. Goh wat een goede vervanger vind ik dat; een ontdekking.

Verder ben ik nog steeds erg moe s' morgens. De oude dagstructuur doorbreken lukt maar lastig want als ik vroeg opsta moet ik s' middags de slaap inhalen of ik

val s' avonds op de bank in slaap. Ik vraag me af of ik niet beter kan accepteren dat dit nu eenmaal zo voor me werkt: uitslapen tot tien uur?

Eerst maar eens wat gaan eten nu.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik overweeg soms knalhard om dan maar weer dagdiensten te gaan uitproberen. 6 uur op.

Tegelijk schrik ik van het idee.

Er zit ook weerstand in, naar het werken in de zorg ook.

Vanmiddag in het gesprek eens over gaan praten.

Nu echt weg...  :musicnote: :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, lieve schatten allemaal,

Heel veel dank voor alle lieve felicitaties.

Vanmorgen gewerkt van 8-12.30, en moest vanmiddag eigenlijk ook weer tot 16.00, maar heb dat verzet naar morgenochtend.

Nog steeds een beetje gammel, beetje hoesten,beetje keelpijn.

Enfin, wat half nederland momenteel ook heeft denk ik.

Krijg vanavond 2 vriendinnen op bezoek.

Zij komen een "wijntje doen "

Ik baal ervan, dat dat zo vreselijk gezellig klinkt

Moet bovendien wijn in huis halen, en voel me niet vreselijk sterk daarin.

Maar ja, ze snappen mijn "probleem ", echt niet.

Van hen kreeg ik met de kerst dus ook 2 flessen wijn.

Pfff, nou hoop dat ik het overleef  :)  ;)  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry is na het beschadigen of slopen van:

2 stoelen

deel bankstel

14 aanstekers

dozen met tissues

onderste drie traptreden

half gordijn

stuk biels in de tuin

gehele perk vaste planten

deel schuurdeur

stuk betonnen vloer schuur ( verzin dit echt niet )

stukjes mensenvlees

wiel afvalbak

redelijk volwassen aan het worden, toch? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, jij bent jarig en het is jouw feestje. Ik vind dat als je daar tegenop ziet, je geen wijn in huis hoeft te halen. Die vriendinnen kunnen best een avond zonder. Ze zijn toch niet verslaafd zeker?

Let nou op, anders doe je jezelf zo'n vervelend cadeau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

rapilos gefeliciteerd met je verjaardag! :present::sun::rose::)

hopelijk drinken je vriendinnen niet teveel vanavond en heb je weinig in huis gehaald

bollie, succes bij de psycholoog!

haha, dat is wel een erg lang lijstje aan het worden, toine. Gelukkig heb je niet zo'n speelgoedbal voor de hond met een heel hard piepgeluid. :lol:

bewerkt door plof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

agnieta,

Hopelijk geneest het snel.

Ik had ooit mijn halve gezicht verbrand met kokend water in de keuken. Tweedegraads. Zag er ernstig uit. Naar het ziekenhuis om het poliklinisch te behandelen. Ik kreeg een zalf mee om op de wond te doen en wat gaasverband. Maar de zalf hield de wond vochtig en volgens mij klopt dat niet.

En ik ben een beetje eigenwijs.

Dus zalf de deur uit. Verband ook de deur uit, want ja verband in het gezicht enzo is ongemakkelijk.

Ik heb er elke dag honing opgesmeerd. Honing is een oud middel tegen brandwonden sinds de Romeinse periode. Honing heeft een lage ph waarde, waardoor bacteriën niet goet kunnen groeien, heeft een anti-bacteriële werking van zichzelf, en het sluit de wond geheel van zuurstof af. De wondgenezing versnelt omdat het lichaam alleen maar bezig met wondherstel en niet steeds bezig infecties te voorkomen door gebrek van huidfunctie.

Mijn collega's verklaarden mij voor gek, maar binnen twee weken was de wond helemaal genezen en er was ook helemaal niets meer van te zien. Na 2 dagen was ik al weer aan het werk.

En tegenwoordig zie je steeds meer middeltjes tegen brandwonden met honingpreparaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte Rapi, wees sterk tegen je zogenaamde cadeau. Laat het een leuke dag blijven zonder drank. Indien je het zelf nodig vind zou ik je aanraden om voor jezelf op te komen. Niet met nog een uitleg of verklaring maar een grens voor jezelf. Jou feestje jou huis jou regels.

Bolletje, veel succes in het Ziekenhuis......het duurt even maar de lente komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie, vorige week en deze week naar het ziekenhuis geweest en een duur parkeerkaartje moet kopen van €4 per keer, komen we bij de slagboom naar buiten, gaat hij vanzelf open!

De volgende keer betaal ik niet meer en dan zul je zien dat hij dicht blijft met een rij auto's achter je..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen,

Ik ben weer terug van weg geweest.

Ik heb andere medicatie gekregen. Ze wisten niet precies waar die extreme spanningen vandaan kwamen, maar dachten wel dat en de  dierenambulance, de winterdepressie  en het hele gebeuren met Kaboutertje mee geholpen zouden hebben met mijn toestand.

Ik krijg in ieder geval andere medicatie die ik moet gaan gebruiken in het najaar en kan er weer mee stoppen in het voorjaar.

Blij dat ik toch iets meer weet.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, dat klinkt best logisch als ik het zo lees. Ik hoop dat de nieuwe medicatie je goed op weg gaat helpen. En liefst een beetje snel natuurlijk ;)

Misschien is het het komende najaar dan niet of veel minder nodig; we zullen dan toch geen herhaling hebben van wat er gepasseerd is, denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...