Spring naar bijdragen

Maandag 25.01.2015


ronja

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal :)

 

Lars succes! Hopelijk hebben ze daar internet. Anders zou je mogelijk ook daar nog van af moeten kicken.

 

Gisteren een verjaardagsfeestje gehad van een klein kind. Een huiskamer propvol met volwassenen en een kind die daar tussendoor probeert te fietsen. :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's nie zo fraai Asterix. Hoe kwam het dat je de eerste nam?

 

Ach, ik baalde van van alles en nog wat, mijn werkloosheid, mijn vrouw met een burn-out waar ik tegenaan moet  kijken, mijn tinnitus...toen kon het me even niet meer schelen en nu zit ik weet met de zenuwen ipv een kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig hier, iedereen naar buiten met het mooie weer. Tis zalig

Blijft me verbazen, verslaving.

Ik ook, depressieve en angstige gevoelens als ik drink

 

Het is net zoiets als keer op keer blijven proberen of het vuur nog heet is

daarna met de blaren en ellende zitten

en zodra de blaren weer wat helen, verstandsverbijstering en

tóch opnieuw proberen of dit keer de blaren weg blijven... en opnieuw

 

Eigenlijk heel bizar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat denk ik, ik heb een paar dagen achter elkaar gedronken, geen maanden trouwens.

Maar ik heb dat altijd, ik heb nooit gewoon een kater, met hoofdpijn en die dingen, maar ik voel alleen de zenuwen door mijn lichaam gieren, 1 dag meestal maar.

 

Ach ja, ik moet er gewoon helemaal met de poten afblijven, maar zoals zovelen voel je je na een paar weken weer een hele vent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar Asterix. Ook dat de zenuwen jagen, vooral de dag erna. Het goedje veroorzaakt nogal wat in de bovenkamer.

Als ik nu kijk naar een glas wijn, staat dat voor mij voor:

gegarandeerd een kater

dagen van slag, angstig

zware vermoeidheid

 

Heb 'het' er niet meer voor over. Maar daar zijn heel wat blaren en een aardige periode droog (soms op mn tandvlees) overheen gegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar Asterix. Ook dat de zenuwen jagen, vooral de dag erna. Het goedje veroorzaakt nogal wat in de bovenkamer.

Als ik nu kijk naar een glas wijn, staat dat voor mij voor:

gegarandeerd een kater

dagen van slag, angstig

zware vermoeidheid

 

Heb 'het' er niet meer voor over. Maar daar zijn heel wat blaren en een aardige periode droog (soms op mn tandvlees) overheen gegaan

 

Val jij nooit meer eens terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier de hele middag in de tuin geweest. Wat gewerkt en op een plekje in de hoek op een stoel gezeten. Wed dat het wel zo'n 20 gr. was daar. 3 kwartiertjes gezeten en weer aan de gang. Heb dus nu al mijn tuinset buiten staan. Dit dit daggie heeft me goed gedaan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...