Spring naar bijdragen

zondag 17 januari


Truus

Aanbevolen berichten

Ik zit gewoon teveel alleen en vereenzaamTruus, dat is het hele eiereten. Tja en het hele gedoe met Kaboutertje (maar ik weet niet of je daarvan weet ) heeft me toch ontzettend veel gedaan.

Maar goed we moeten doorzetten en als mijn vrienden een beetje mee werken komt het goed. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat leest (klinkt) droevig Bolletje :(. Jij lijkt me ook iemand die juist haar energie uit contacten haalt. Komt helemaal goed! Als die vrienden van je niet meewerken mag je altijd een paar dagen hier op vakantie komen! Hier sneeuwt het niet...en ik zeur nauwelijks (mijn dochter beweert tegendeel maar goed...wat weet die meid daar nu van)

 

Ik heb wel een beetje mee ge​kregen van het Kabouterverhaal. Dat het je raakt, siert je, ook al ben je daar niets mee nu.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me weer een beetje teruggeplaatst in de klas op de middelbare school :blush: , dat de leraar me aanwees om antwoord te geven :) , HALT serie, heb er wel af en toe over gelezen. Maar weet het niet zo goed meer.

Is toch Hungry, Alone, L..., Tired?

Voel me wel moe, is januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een drukte hier..nou ik praat wel door tegen mezelf en wie leest.

 

Ik heb mijn zoon vanmorgen ontvoerd.

Volgens de wet is het ontvoeren want hij mag helemaal niet bij mij thuis zijn nu.

Ik wacht op de politie..

dan horen ze te komen met wat eenheden.

 

Och wat ben ik een slechte moeder; kind leeft nog en ik heb hem al uren geleden ontvoerd 

en niemand die het merkt.

 

Jeugdzorg, topwerk! *thumbs up!* 

Ik lees lees dit soort drama verhalen

nu al jaren Agnieta en gek genoeg

schrijf je altijd alsof jij een soort van heldin bent

naar je zoon toe. Alsof jij hem komt redden.

Maar hij is om jouw drinken (mede) uit huis geplaatst.

Vraag je je wel af of wat je vandaag gedaan hebt wel goed is voor hem?

Nee, je blijft er de nadruk op leggen dat jeugdzorg hem niet mist.

Het is zondag en ze hoeven hem niet te missen, zij doen helemaal niets fout dus.

Het lijkt zo gemakkelijk om steeds schuld bij hen te zoeken, maar het slaat nergens op.

Ik voel me zo machteloos als ik me in je zoon verplaats. Wat is het vooruitzicht voor hem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me weer een beetje teruggeplaatst in de klas op de middelbare school :blush: , dat de leraar me aanwees om antwoord te geven :) , HALT serie, heb er wel af en toe over gelezen. Maar weet het niet zo goed meer.

Is toch Hungry, Alone, L..., Tired?

Voel me wel moe, is januari.

 

Excuus Rosa. Hungry, Angry, Lonely, Tired staat het voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees lees dit soort drama verhalen

nu al jaren A

Ook ik lees in mijn beleving steeds hetzelfde drama. Maar dat is mijn beleving.

Hoewel ik mij er niet aan erger, voelt het zinloos er op te reageren. Helpend gaat niet, er wordt geen hulp gevraagd.

Het maakt dat ik minder open ben. Mijn drama is niet vermeldenswaardig en mijn drama is niet alcohol gerelateerd, en mijn drama is alleen maar mijn drama, mijn waan van de dag. Die wellicht morgen minder of anders is.

 

Soms wil ik wel van de daken schreeuwen hoe dankbaar ik ben voor alle cadeautjes van het leven sinds ik niet meer slaaf ben van alcohol.......... en soms wil ik wel schreeuwen hoe moeilijk ik het vind om andere mensen te accepteren hoe ze zijn, of hoe ze doen.

Dan kom ik op de dagdraad en dan is daar soms een overdosis 'waan van de dag' en dan durf ik niet meer. Nóg meer drama, wat zinloos. Laat maar.

 

Mijn oordeel over 'drama' maakt dus dat ik soms geen hulptroepen inzet. Dat is niet slim.

Mijn oordeel is sowieso niet slim.

Blijft staan dat ik met Nadiah schrijf: hoe het drama ook is, stoppen met drinken is een mooi begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeevissen, dat moet een ervaring zijn!

​Ik ging vroeger soms vissen met dochter in de visvijver om de hoek. Ze was nog klein maar bleef heel geduldig meekijken naar de dobber.
Dieren pijn doen is niet mijn ding (alhoewel die haak in de mond niet echt lekker kan zijn) dus geen wormen (maden) voor ons. In de winkel verkochten zo een tube met een soort gelachtig iets. Dat kon je om de haak winden en leek dan op een wormpje.
​Onze hengel was een bamboestok met lijntje en haakje, heel primitief dus.

​We vonden het beide super. Er zaten wel meer mensen te vissen en soms gooiden de mannen daar wat broodballetjes (ik weet niet of het echt uit brood bestond) bij ons, in de buurt van de haak. Daar kwamen de vissen dan op af.
Af en toe vingen we ook effectief iets.
​Op die momenten ging ik met onze vis en al naar de buurvisser. Want zelf durfde ik dat visje er niet afnemen :-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truus zeevissen is echt heel leuk zeker op makreel. Ik heb het vaker gedaan. De vissen worden met een sonar opgespoord en dan moet je je hengel ingooien.

Er zit een paternoster onder aan de lijn. Dat is een stalen lijntje met zes of acht haakjes en als je dan beet hebt en er zitten er 2-3 aan dan is het hard werken. Ik heb er wel eens 63 gevangen.

Misschien van de zomer eens doen i.p.v. een meeting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mijngerrit

Ja alles goed hoor hier,moe van het werk gelukkig morgen ochtend pas weer beginnen.

Vandaag wel weer wat meer last van ontwenning,dan gisteren.

Snap het niet,soms als ik bijvoorbeeld langere tijd droog staat kan ik plots ineens heel veel last van beven krijgen enzo,terwijl ik daar al dagen geen last van had.

Eigenlijk zonder aanleiding,wel vaak een tijger om kort daarna weer te terug te vallen.

Nog bedankt voor me op het weekpact te zetten ,lukt me steeds niet dat quoten enzo.

Haha misschien idee om gelijk maar op het jaarpact dan hoef niet steeds iemand anders het te doen voor me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...