lady jane Geplaatst 30 november 2016 Rapport Geplaatst 30 november 2016 kijk maar uit Lars straks weet je nog wat overgave is ook
lady jane Geplaatst 1 december 2016 Rapport Geplaatst 1 december 2016 misschien is het contact met dieren even makkelijker nu Lars. Net als kinderen accepteren zij je zonder vooroordelen en vaak onvoorwaardelijk zoals je bent. Ik hoop dat je ervan genieten kunt straks fijne dag. Lika reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Geplaatst 1 december 2016 Veel plezier. Lekker buiten, en 'doen' Hoop dat het jou goed doet!
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Geplaatst 1 december 2016 heb even meegelezen: veel plezier tussen de geiten Lars, misschien wel even lekker tussen de dieren, ze praten niet terug maar geven wel vaak een vorm van aandacht en troost! maak er wat moois van!
Lika Geplaatst 1 december 2016 Rapport Geplaatst 1 december 2016 Dat dacht ik al te merken. morgen maar weer zien. Ik hoop dat je vannacht iets beter slaapt. Fijne dag nog!
Eef123 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Geplaatst 1 december 2016 Het klinkt als een rustige omgeving. En die dieren, leuk...!!
Sita2 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Geplaatst 1 december 2016 Lars, pittig! Wisselend dus. Klinkt 'logisch' of had je veel anders verwacht/ gehoopt?
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 Ik moet om je lachen.... Volgens mij ga je het heel leuk vinden..............?!! Je bent zo uit de verte best iemand om van te houwe.......... basta reageerde hierop 1
huttula Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 Ook de fijne gevoelens komen naar boven..deze kunnen wij,jij,heel goed gebruiken. Succes vandaag
lady jane Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 goed zo Lars, ga het maar aan, ook dat afbouwen onder begeleiding. Zolang je aan verdoving vastklampt blijf je nl ook drank verheerlijken (onbewust) je hebt uiteindelijk niets meer nodig dan contact met Lars zelf. gaat goed komen je zit daar goed!
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 Klinkt goed! Nu nog die vette rollade bij de bingo binnenhalen basta reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 Meer een evolutie dan een revolutie, bedoel je. Leerproces enzo. Alsnog, man, wat ga je goed.
lady jane Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 not bad for an auti Lars ik leer nog dagelijks hier dank daarvoor
kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 Ja, dat klinkt echt super!!!
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Geplaatst 2 december 2016 Ben beetje trots?? Lars, nu even ophouden, ja! Je gaat te snel, ik hou het niet bij. Lika reageerde hierop 1
smart Geplaatst 3 december 2016 Rapport Geplaatst 3 december 2016 Ga je vandaag ook iets nieuws doen? Iets leuks? Fijn weekend Lars, je eerste daar!
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Geplaatst 3 december 2016 Volgens mij ga je hartstikke goed Lars! Ook al vind je het zelf misschien kleine stapjes ik vind het hartstikke positief!
Singbluesilver Geplaatst 4 december 2016 Rapport Geplaatst 4 december 2016 Klinkt gezellig fijn dat ze komen. Geniet ervan en inderdaad goed idee om straks pas te bepalen waar je koffie gaat drinken!
Lika Geplaatst 4 december 2016 Rapport Geplaatst 4 december 2016 Lars, wat heb je leuke dingen gekocht! Als ik het 'kaarsending' tenminste goed visualiseer;-). En 12 (!) uur geslapen. Dat is niet mis. Doe rustig aan inderdaad. Goed dat je dit van plan bent en geniet vooral. Lekker kijken naar je kleindochten en dochters. Er zijn. Dat lijkt mij genoeg. Ik wens je een super dag!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden