kruidenthee67 Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Goeiemorgen Lars, Hopelijk een frisse neus halen dan vandaag. Goeie dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 sterkte weer vandaag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Ik ben al zo'n 20minuten aan het denken enige wat ik kan bedenken is dat je vertrouwen moet hebben in tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Wat Vol zegt denk ik ook Lars. Ik wil zo graag voor je dat het snel beter is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Ben je nog even naar buiten geweest vandaag? Hoop dat je in ieder geval iets beter slaapt vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Dat ben je nu even ja..dat gaat weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Sterkte Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Lars, het lijkt zo acuut te zijn. Dalen en pieken had je altijd wel, maar je bent zo diep in de put geschóten. Misschien heb ik iets gemist, maar waarom zakte je ineens zo door je hoeven? Heeft het iets met die lithium of zo te maken? Of met je verliefdheid? Ik weet van jouw jeugd, en je moet van staal zijn om daar niet verkreukeld uit te komen. Maar met ups en downs ging het toch behoorlijk goed. Ik vind het erg voor je! Nou, slaap maar zo ekker mogelijk, met een nachtzoen van Basta, namens al je fans hier, durf ik te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Dat is ook wat ik me herinner en dan dat medicijn gedoe erbij. Het is nu even heel zwaar coor je Lars. Maar ik geloof echt dat het beter zal gaan als je hier doorheen bent. En dat kom je. Dat kom je Lars! Niet vanzelf, wel met de mensen die je liefhebben om je heen. En wij hier op afstand. ❤wat geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 En hij is niet kwijtgeraakt. Hij is er nog. Jij ook. En je wordt waarschijnlijk veel sterker als je door dit dal heen bent. Dat geloof ik. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Jij bent niet voor niets zover gekomen.. Uit de kastgekomen..vader .opa.en vriend zijn Je hebt van je toekomst mogen proeven en ja nu verder werken aan jou proces. Jij bent sterker als je denkt. En jij kan een begin maken bij psych,Die last moet eruit en wil eruit. Dan word verder gaan makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Ik hoop dat je een beetje slaapt straks Lars. Ben je de dag een beetje doorgekomen? ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 2 minuten geleden zei Lars: Het gaat wel. Lief dat je het vraagt. Maak me zorgen om Vol en Quinn en ook om Jannigje hopelijk gaat het goed met ze. jij bent (nu) voor jou (even) de belangrijkste persoon van de wereld. Je ups en downs lossen elkaar in vliegend en onvoorspelbaar tempo af. Ik hoop dat je nadenkt en leert van de downs en vooral, zonder achteraf schuldgevoel, volop geniet van de ups. Ik hoop, simpel gezegd, dat je je volledig weet open te stellen voor beide.. zo is het leven. Zo ben jij in essentie. En dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Wat Kohtje zo mooi zegt Lars, maar ik denk ook aan Vol, Quinn en Jannigje hoor. De schaapjes moeten veilig op het droge. Ik ga wat proberen te slapen. Weet ook niet of dat lukt. Fijn dat het wel gaat Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 (bewerkt) Lars, jij hoeft niet te breken, liever niet zelfs, je mag ook smelten. Ik denk dat als je leert in het hier en nu te leven, je vanzelf smelt als kleindochter er is, totaal onbevooroordeeld, naar jou kijkt en lacht. Die trekt zich niks aan van oordelen, verwachtingen of normen en waarden; ZIJ IS -GEWOON. Leer van haar Lars. Observeer en slurp haar energie op, kinderen zijn de beste leermeesters (zolang ze nog niet omgeturnd zijn door volwassenen☺) 11 februari 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Lieve Lars, wat rot voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Sterkte Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 (bewerkt) Ik kom hier niet zo vaak maar pikte wat op, op de D&D draad. Niet omdat iemand iets zei maar ik rook het. Dat doen geiten..ruiken. Dus ik zwier mijn elegant, uiterst slank achterste hier maar eens binnen. Ook al kan ik niet meer zeggen dan dat wat er al gezegd is geweest. Ik zat ooit ook heel diep en soms grijpen de donkere gedachten me wel eens terug. T is moeilijk datgene niet te gelovenwaar anderen je jaren mee gekwetst hebben. Wat jij gelooft, daar kunnen zij die van je houden weinig aan veranderen en toch ook wel een beetje als je t toelaat en durft. Zelfs in de woestijn kan iets groeien met een drup uit de hemel. Dus mijn drupje voor jou is een dikke Ik vind jou aardig en mooi. 11 februari 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Lieve Lars, hou je haaks man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 In de eerste plaats moet (ja echt) je nu aan jezelf denken en voor jezelf (laten) zorgen. Het lijkt nu allemaal zwart, maar dat gaat echt weer beter worden. Dat kost tijd, waarschijnlijk meer dan je wilt. Maar het is nu nodig, straks zal er wel steeds wat meer licht binnen sijpelen. Knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Lieve Lars, zet 'm op ik weet dat het zwaar is maar doorzetten. Je bent het echt waard! ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Ik vind dit verdrietig maar groots bericht 'fijn' dat je dit belangrijke breekpunt bereikt hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden