huttula Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Fijne middag...ze komen voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Lars fijne dag Het is me opgevallen dat je vooral op vrijdag een terug slag hebt ( dan wil je weg of ga je weg ) En nu heb je die maar mooi overleefd ! Goed gedaan Dag voor dag Fijn dat de dames komen vanmiddag. Ze laten je niet vallen. ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 goeiemorgen, maak er van wat er van te maken valt Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Fijn, een beetje afleiding!! Hoop dat het leuk is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Hopelijk heb jee goede dag gehad! Op naar morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 1 fiasco? Wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Was dat niet al eerder de conclusie, ik heb het hele proces gevolgd tot op heden en dacht ergens gelezen te hebben dat ze vooropgezet plan had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Sterkte Lars. Niet leuk, wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Lars jij had hoop. Zij niet meer. Rot om te zeggen maar dan houdt het op. Een relatie heeft 2 mensen nodig die willen. En ja ook jou leven gaat weer verder. Je word nog steeds de allerliefste opa ❤ Kan je nu eindelijk voor jezelf kiezen en aan jezelf werken. Daar was je al meebezig met een zorg minder. Lars...je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Lars, Dit wist je toch al, blijven hangen in deze situatie is niet vooruit strevend. Je weet hoe het is gekomen. Dus laat nu zien, dat je het wel kan. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Waarom de haast? Jij bent nog maanden onder de pannen, letterlijk. De omslag om het nu toch voor jezelf te doen is ook haastig gekomen. Weet je het zeker Lars? Doe je het al voor jezelf? Ik gun het je vreselijk hoor, daar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Mooi Lars actie. Je vrouw zal je tenminste moeten uitkopen,maar laat die zaken maar allemaal door een advocaat regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Verslaving aanpakken,asperger kun je laten zitten wanneer je toch op jezelf gaat wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 (bewerkt) Goed overdenken of je dat traject nog in wil gaan,wel zorgen dat je je baan houdt! Heb jij last van je autistengedrag? 20 maart 2016 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 (bewerkt) als je even niet meer weet is het misschien slimmer om ook even niets te doen Lars. Er komen wel inzichten, maar dat duurt even. Als je vrouw zich onder druk gezet voelt kan dat ook averecht werken, (zou bij mij zo zijn denk ik). Ze had immers rust gevraagd, toch? Jij hebt erg veel tijd nu om na te denken en dan kan denken al snel in piekeren ontaarden en na verloop van tijd ga je dan ook malen. Heeft je begeleider extra tijd voor je om mee te gaan wandelen? sterkte Lars, dit zijn zware tijden, maar ook kansen 20 maart 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Misschien is weten wat je niet wil al heel wat! Dan nu proberen te berusten in de situatie zoals het nu is..en de tijd voorbij laten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Sterkte Lars! Liefdesverdriet doen pijn. Een vreselijke pijn is dat. Afwijzing ook. Afschuwelijk. Maar, je komt er wel. Want deze keer wijs je jezelf niet af. Ik lees, als ik jou lees, dat je sterker aan het raken bent. De pijn zal moeten slijten, maar als het verdriet verwerkt is dan sta jij er nog, steviger dan ooit. Hou vol en zet door. En je verdriet mag er zijn. Het is niet niks deze afwijzing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 " Het gaat allemaal goed komen" . Zo is het Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 hup Lars! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 :sun: Hier van mij een beetje zon toegestuurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Het gaat allemaal goedkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Lars,hoe kan dat nou? Ging je thuis dan altijd met een slok op naar buiten?Laat je daar nou niet van alles aanpraten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Sowhat, volgens mij heb jij het niet zo op dit soort opnames ?Je lijkt steeds in de anti-sfeer te zitten koekiemonster73 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Ja hebt nu geen onderdrukking van drank. Bij mij ging het ook slechter ipv beter na het stoppen. Ik had veel onderdrukt met drank. Toch door aan je zelf te werken ging het weer beter. Ik moest ontzettend wennen dat er allemaal op me af kwam en dan nog ermee om tegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Sterkte Lars.... je krijgt het allemaal niet cadeau.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden