Spring naar bijdragen

Stoppen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik was al benieuwd naar hoe het nu met stotteren zou zijn..geen dingen meer onder druk binnen moeten houden zal vast schelen!

Geplaatst (bewerkt)

Klopt Lars, als je boos bent, tekst zingt of voorleest met bijv. een koptel. op je hoofd

met harde muziek, schijnt elke stotteraar feilloos te kunnen praten en ik kan me

zo voorstellen dat je in je basis je toch thuis voelt in je nieuwe situatie in de weekends.

Ik heb gisteren voor de 3e (of 4e?) keer de film The King's Speech gezien, een waargebeurd

verhaal met een onorthodoxe man/methode die de toekomstige koning van Engeland door

zijn moeilijkste speeches aan het volk wist te trekken, het werden beste vrienden.

Als je ooit die film tegen komt is het een aanrader. Krachtige rollen ook voor de acteur(s).

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Ja is mooie film heb hem ook gezien.

Fijn Lars dat je nu ook wat anders naar je zijn in de kliniek kan kijken en dat je je langzaam wat op je gemak gaat voelen. Maar ook fijn dat de weekenden er zijn. De nieuwe weekenden samen met je nieuwe liefde!

Geplaatst

In zo'n situatie ligt het zo voor de hand om te gaan drinken, eentje kan wel, nou ja, nog eentje dan en dan nog eentje...

Dat jij dat niet hebt gedaan zegt mij zóveel!

Heerlijk voor je, ook dat je al met al tevreden kunt zijn over waar je woont.

Heb je het goed met je vriend?

Geplaatst

Wat gun ik je dit Lars. Dat je dit mag meemaken en voelen. Het komt op me over als een bevrijding! Logisch dat je geen liefde kon geven want dat was niet jou liefde. Die heb je nu eindelijk gevonden! In persoon en in de soort om het zomaar te zeggen. Ik geniet van grote afstand heerlijk met je mee!❤

Geplaatst (bewerkt)

Lars, ik lees net dat je in de sauna was en dat je het warmpjes vond.

Ik heb veel leuke dingen gehoord vandaag, maar op de valreep gaat de hoofdprijs toch echt naar jou.

bewerkt door basta

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...