Sita2 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 ooh nee Lars... het is gewoon... (wat ik niet mag zeggen). Ik zie, hoor en het voel het. K... Liefs, Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Loodzwaar maar als je weer bijgekomen bent ook zeer leerzaam en waardevol dus! Hier kun je weer verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Het was een beetje te voorspellen Lars dat het zo zou gaan. Ze hebben zich niet in jou verdiept, niet in wat verslaafd zijn echt betekent. Dat mag je ook niet verwachten, maar het had wel fijn geweest. Goed dat je Refusal slikt, want dat heeft je gered. Je hebt nu bevestigd gekregen dat jouw ongeduld (je moet dit kunnen, je moet een goede vader/opa zijn nu je niet meer drinkt) je ook in de weg zit. Je hoeft niets te bewijzen Lars aan niemand! Dit is een ervaring. We leven nu eenmaal vanuit ervaring. Daarom heten we hier ook ervaringsdeskundigen(☺). En meer dan 1 rot-dag was het ook niet. Nu verder om aan betere dagen te gaan werken. Met de psychs uit gaan zoeken wat je nog belemmert, wat jullie uit de weg kunnen ruimen en hoe naar je toekomst te kijken. In die volgorde!! Zo doen wij het ook en wij komen er ook. Net als jij. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 hoeft ook niet. Maar vandaag wel, en dan zie je morgen wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Toch is het je gister gelukt. Dat je er niet in gelooft..dat is oké Je staat ook nog aan begin in je proces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Lars, ik hoop voor je dat bij een volgend keer je je niet meer hoeft te laten overrompelen. 1 handgebaar van HOHO (ik zou wel willen kunnen, maar het gaat niet) desnoods schrijven. Overigens raar, maar soms denk ik wel eens: wel,... en nu gaat Lars drinken? Wat dan?.... Is echt die 'nieuwe domper' - die je van verre al zit aankomen - de ellende waard? (je kunt de ervaringen van anderen hiermee immers ruim lezen op het forum) Kotsend boven de wasbak? (omdat je er niet tegen kunt/refusal ook nog.... doe maar niet dus!) Sjonge... wat zou je balen van jezelf. Maar geloof je er nog steeds niet echt in: in wat er nog tevoorschijn komt (nog meer) bij een nuchtere Lars die het gaat volhouden? Man o man: blijf er in geloven!!! :clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Lars, hou het klein. Niet je hele leven. Dag voor dag. Je hebt een k-dag achter de rug. Niet fijn. Maar ook leerzaam (bleh, dat klinkt belerend) Je doet het kei-goed echt! Eén voor één, stap voor stap, dag voor dag. En jij staat even centraal. Denk aan een vliegtuig. Als het misgaat, en de zuurstofkapjes komen uit het plafond zet je er eerst zelf één op, dan pas zorgen voor de ander. Zo is dat nu met jou ook. Eerst zorgen dat het met jou goed gaat, dan komen je kinderen weer, het is niet anders. Kop op Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 En Lars, vergeet je niet hoe enorm jij veranderde in zo'n korte tijd nadat je niet meer dronk? Voor mijn gevoel begon je echt als hulpeloos wrak, ik durfde haast niks te schrijven, zo verschrompeld en kwetsbaar was je. Niet dat je nu de happy macho loopt uit te hangen, maar ik vind het verschil verbluffend. Dat staat echt niet stil, die ontwikkeling. Niet drinken is veel meer dan alleen droogstaan. kruidenthee67, smart en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Lars, hou het klein. Niet je hele leven. Dag voor dag. Je hebt een k-dag achter de rug. Ik sluit hier bij aan. Het was een dag waar heel veel in is gebeurd. Ik vind het nu gewoon heel naar voor je en voel die dag én de weerzin/ weerstand die het met zich meebracht zo mee. Sterkte ((Lars)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 "Niet drinken is veel meer dan alleen droogstaan." die vind ik mooi basta. Na het niet meer drinken, begint het hele proces van jezelf worden zonder drank pas echt. En hoewel vier maanden droog echt heel wat is, is vier maanden aan jezelf werken pas een begin. Ben je waard Lars. Wwrlterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 basta je schreef (per ongeluk vast) in de verleden tijd; Lars DRINKT niet meer, basta! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Ja! Klopt, LJ. "...nadat je definitief bent gestopt met drinken." Zo moet-ie. Lars, beterschap. Griepprikje, zou ik denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Oh, longontsteking, lees ik nu! Jeetje... niet niks, nog een éxtra schepje beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Beterschap Lars, toch ook wel fijn dat ze weten wat het is en er meteen wat aan te doen valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Sterkte Lars én beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 . Ik voel me schuldig. Gestopt met de drank en nog steeds ben ik geen vader voor mijn kinderen. Ik kon niet van Emma genieten gisteren. Heb haar nauwelijks aandacht gegeven. Lieve Lars, ik wilde hier nog op reageren omdat het me raakt en zo herken. Je kunt je je daar heel rot over voelen. Tegelijkertijd zijn kinderen heel loyaal en vergevingsgezind en kunnen veel meer met een vader of opa die als hij dat wel kan er gewoon is. Zonder schuldgevoel. Als ik het zo opschrijf klinkt het veel te simpel, maar ik hoop dat je er doorheen kunt lezen wat ik bedoel. Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 zet m op Lars♥ voor naast je bed: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Hey Lars, Longontsteking? Daar kun je goed ziek van zijn (ervaring ) Goed voor je laten zorgen en inderdaad even heel rustig aan doen. Niet onderschatten. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Sterkte lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Lars...ook met wat meer lucht ben je serieus ziek van een longontsteking! HOU je KOEST. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Beterschap man. Al met al had je afgelopen weekend dus die middag met je oudste met een longontsteking onder de leden... Pffff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Goed dat je dat aankaart Meya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Rust maar goed uit Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Ik hoop het, Lars, morgen vooruitgang! Slaap maar lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 Ach Lars...je hoeft de wereld niet te veranderen. Als je zelf verandert, verandert de wereld om je heen vanzelf mee. Of niet. Je doet wat goed is voor jou. Daar moet de wereld misschien ook nog aan wennen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden