basta Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2016 "Saai ben ik niet." Ze/we kunnen heeeeeeeel veel van je zeggen, maar saai... nee, dat niet! Muffin1956 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ik wil meer medicijnen dat mag niet. Moet eerder aan afbouwen denken. Vluchten verdoven het blijft verslavingsgedrag. Ja, precies dat. Vluchten, verdoven, andere vervanging zoeken. Rottig hè, al die emotiedingen en voelen en erdoorheen moeten gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Masker opzetten is gemakkelijker ja. Maar op de langere termijn... nou ja, je weet het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Och Lars, Je snapt hoe het werkt. Ja, overgave...acceptatie. Dan kun je verder. Niet meer vechten. Komt tijd, komt raad. Dit is vermoeiend, frustrerend, kost bakken energie. Hoe? Toch voelen? ook daartegen niet verzetten? Alle 'ik wil dit niet'... is strijd, geen overgave Krijg je hulp, tips van je begeleiders? Sterkte Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 Je legt het heel goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2016 (bewerkt) Oei, wat zit jij in een heftige tijd, Lars. En je blijft steeds zo dapper op de goeie weg, ook al is dat zo moeilijk. Op vakantie? En wij dan? O goed zo, geen ban. Dan nu alleen nog maar potverdriedubbeltjes, Lars! 12 oktober 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 Ik kan wel miepen heb geen andere keuze dan door gaan. Af en toe de gedachten waar doe ik het allemaal voor. Denk ik dat ik het alleen wel af kan. Kan ik niet. Hoef je ook helemaal niet. Pak die handen Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 mooii he hoe dat ook voor Quinn 2 kanten uit werkt :rose: ik schrijf ook vaak iets waarvan ik meeen denk nou die maf ikzelf ook meteen waarmaken dan. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 Ah maar Jane, dat is natuurlijk iets heel anders kruidenthee67 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 Mooie wijsheid op je tegel Lars . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 je wordt niet gelukkig door je omstandigheden je wordt gelukkig door het beste te maken van die omstandigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2016 Geen wijsheid toe te voegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Wauw Lars!!!!! Petje af. Dit wil jij niet meer weggeven. Dit hoef jij niet meer weg te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Jij hebt van die gruwelijk herkenbare leerpunten. Tegelijkertijd ben je al zo ver daarin, hoop dat je dat zelf ook echt voelt, niet alleen rationeel weet. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 ............... EN JE WERKT KEI EN KEIHARD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Mooi Lars, en die 'altijd' en 'steeds weer' en 'negatieve' klopt niet dus Goed bezig man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Ja, wat een lijst, Lars! Je zit daar ondanks je GIGANTISCHE tegenzin vooraf nu toch wel op de goeie plek, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Niet hopen maar doen hoor Lars. Pleister op de mond en aan de verwarming vastketenen. Zonder die donkere vertrekken en genieten. Lekker bakje nemen en het naar je zin hebben. Gaat je vast lukken!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 De donkere Lars die zegt man wat maakt het uit. Drink er toch 1. Voel je je meteen wat beter. Ik hoop de donkere Lars vanmiddag thuis te kunnen laten. Ik zie de afgelopen maanden steeds meer Lars en steeds minder drankduivel. Dat vind ik heel erg knap en heel bijzonder. Jou drankduivel liegt. Hij heeft het altijd over 'er 1 nemen' of over 'er 1 of 2 pakken'. Maar dat bedoelt ie helemaal niet. Hij bedoeld dat hij de macht terug wil. Die is ie kwijt aan het raken bij jou. Ik zou denken neem hem vandaag mee. Luister af en toe hoe hij op je schouder zit te liegen en te bedriegen. En lach 'm uit. Zoals je m al maanden lang in de hoek zet. Veel plezier vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Hihi Meya.... we geven een tegengesteld advies..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Ik zie dat mijn post die van Yvonne kruist. Haar plan is ook goed hoor. Als je maar niet luistert naar dat gemene 'ik pak er 1'. Met '1 pakken' wordt bedoeld geeft toe, zuip, gooi alles weg wat je aan het opbouwen bent. Wat Yvonne zegt: pleister op die mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Hey Lars, Nou, dan ben ik ook gestoord. Die twee kanten, die donkere en die lichte, heb je in je, heb ik in me. Weten hoe het werkt, en wat dat met je kan doen, betekent ook dat je voorbereid bent. Een beetje wat Meya hierboven schrijft. Die is wel heel dapper, om m ook nog uit te dagen, die drankduivel. Maar je wéét dat het kan gebeuren, dat ie op je schouder kruipt, er misschien al of nog zit. Dus weet je nu ook dat je 'nee' kunt zeggen. Zonder kwaad of boos te zijn. Het is nou eenmaal zo, hij zit er. Daar zul je mee moeten dealen. En dan zul je zien dat jij kunt genieten van een mooi concert! Ben zo benieuwd hoe het voor je is. Hele fijn middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Succes met de strijk dan eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden