Quinn Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Van lastige dingen kun je leren, schijnt. Ups en downs, morgen hopelijk weer een prettigere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 weltrusten Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Mijn hemel.... Lars!! Vind je het gek dat je ziek bent en dat je moet overgeven? Heel veel sterkte, ik hoop dat er goeie steun is voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 O, wat heftig...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Hell, dat is zeker een heftige situatie. Logisch dat je je vandaag niet top voelt, dat werkt door. En inderdaad, vandaag niet terugtrekken, maar juist samen doormaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Wat heftig, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Wow, dat is heftig! Logisch dat je onder de indruk bent. Sterkte voor jou en je groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 oei Lars, wat erg. ook voor haar dat het mislukt is misschien, dan kan er nog wel meer impact komen nog. Hoe erg ook, het klinkt alsof de (na)zorg daar goed is. ik hoop datr jullie er als groep ook sterk en zorgzaam naar elkaar uitkomen. sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Ik hoop voor haar dat ze er ooit ook blij om kan zijn smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 waarschijnlijk wel Lars ze moet wanhopig zijn geweest misschien wordt er nu aan een oplossing gewerkt als dat mogelijk is. maar dat wordt vaak pas echt achteraf duidelijk. Ik sprak iemand die 26 jaar geleden voor de trein sprong en al even zo lang in een invalide wagentje leeft nu overdag zij is nog elke dag dankbaar dat het mislukt is. De meeste mensen willen niet echt bewust dood (tenzij oud/ziek enz) maar willen en kunnen niet meer leven op de manier van hoe ze niet anders weten. Overleven dus. De tijd zal leren hoe jouw medebewoonster verder gaat. Het blijft konfronterend en pijnlijk voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 ik heb op dit moment een vriendin die zeer diep in een depressie zit en liefst een einde aan haar leven maakt om van deze ellende af te zijn, niet om perse dood te zijn .. maar rust te willen. Ik vind het heel moeilijk, hoop zo verschrikkelijk dat ze zich ooit weer beter voelt en blij is dat ze niet voor rust gekozen heeft (en niet voor die tijd voor deze laatste optie kiest) sorry, hoort niet op jouw draadje eigenlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Pffff.... Ik ben blij dat je hier zo regelmatig schrijft, Lars. En nooit bang zijn dat je teveel klaagt of te negatief bent, hoor! Ik scroll gewoon door, reken daar maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Heftig allemaal. Je scheef op mijn draadje dat je me rustiger vond schrijven. Dat merk ik ook bij jou. Ondanks de gebeurtenissen kom je helder over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Proficiat Lars. Mooi man, dat klinkt, 3 maanden. Fijne dag met je meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Geniet ervan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Gezonde spanning, niks mis mee. Niet zo gek ook Lars..laat het er maar zijn dat gevoel. Adem in...adem uit....ben jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 O wat fijn!! Veel plezier gewenst enne..... be proud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 (bewerkt) Hup Lars. Niet vergeten ook te genieten he 23 september 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Vooral van dat kleine wijffie Lars. Die zijn zo groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Ik voel je verdriet door mijn scherm heen. En krijg kippenvel van bewondering hoe je de dingen op dit moment doet. Zonder poespas beschrijf je wat er gebeurt is én hoe je je daar bij voelt. Heel erg goed. Hoe was het voor hun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 (bewerkt) Een kleine dame die in het middelpunt staat en het allemaal wat luchtiger maakt. Lars, wat jij voelt heeft denk ik veel te maken met de verwachtingen die je er van had. Een mens kan daar zo naar toe leven en er zoveel hoop op zetten hoe zalig iets kan worden. Je kunt niet echt goed omschrijven wat de domper op de vreugde was, want die was er eigenlijk niet.. maar je keek er zo naar uit en toch heb je het maar als matig ervaren. Doet me denken aan de "wilde" feestjes met vrienden.. oh wat was het een fantastische avond, boeiend goeie gesprekken, lekker kunnen dansen.. wat voelen we elkaar toch aan.. real live.. we waren allemaal * zat en beelden het ons maar in dat het zo fantastisch was. Hoe komt het toch dat het lijkt.. voor mij toch.. dat je bij alles de lat nog wat hoger wil leggen nu je nuchter bent en dat je daardoor teleurstelling voelt bij dingen die eigenlijk gewoon ok zijn? Kop op Lars.. je hebt dat heel goed gedaan 25 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Is dat het Lars? Dat het anders en nieuw is? Onwennig? Misschien net alsof je er een vergrootglas op zet... En misschien voelde je ook wel het gemis van een "normale" situatie? Ik kan me bovendien voorstellen dat het allemaal vermoeiend was, dat je gevoelens je ongemerkt uitputten. Dat zou ik in elk geval wel hebben. Goed weekend gewenst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Hopeloos? Terwijl er zo hard gewerkt word. Terwijl er zoveel stappen al gezet zijn. Terwijl er nog zoveel valt te behalen. Ziet er niet echt hopeloos uit. Ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden