lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 goeiemorgen frummers vanuit een rustige nachtdienst Artax gefeliciteerd met je verjaardag, het wordt een regenachtig dagje en als je niet al te veel visite krijgt heb je misschien tijd voor een mooie film, of 2, of 3.http://viooz.ac/search?q=the+neverending+story&s=t walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Slaap lekker Jane. Regen? Lekker slaapweer. Heb je 1 nachtje? Voor een ieder: een mooie droge dag Huh?? Regen zei je ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Jij was er vroeg bij Jane Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Buiten hoor ik alleen de wind... Verder is het er onheilspellend stil... Heb de achterdeur al open gehad en ben niet verder gekomen dan de deurmat.... een ijsbaan. Voor zitten alle auto's onder een dikke laag ijs... Eerst maar even wachten tot het licht wordt, maar het lijkt er op dat ik voor het eerst in al die jaren niet op tijd de naar mijn werk ga en de situatie op de weg even afwacht... Afijn, bakje thee dus maar even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Zucht...... ja, ik ben bang dat ik voorlopig hier vast zit. inderdaad code rood.... Goedemorgen overigens luitjes, We nemen nog maar een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goedemorgen beste mensen, Mijn kater loopt hier vrolijk naar binnen en naar buiten. Dat betekent dat het droog is en niet al te koud. En zeker geen ijzel. Voorzichtig daar in het noorden! Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Bofkont... Goedemorgen Gerrit... Fijn trouwens Albert weer terug te zien hier... En das een behoorlijk bedrag Hub, pffff. Rare klanten heb jij blijkbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Ook goedemorgen Leila en Joop... Ja, dit is dus echt helemaal niets voor mij: niet naar mijn werk kunnen terwijl ik er wel zou moeten zijn... Goed lesje in accepteren en loslaten denk ik Eerst maar wachten tot het misschien code oranje wordt? Maar dan ook rekening houden met hoe het aan het eind van de dag weer kan worden. Vraag me af op welke site je informatie kunt vinden over de specifieke wegen hier in het noorden... Had de tv even aan staan, maar daar concentreren ze zich voornamelijk op Groningen en het oosten van Friesland. Terwijl het hier ook spekglad is en de scholen zelfs dicht blijven vandaag... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 grijns in de zomer hoop ik dat ze de hakjes uitrekken en op blote voeten gaan rennen: zo sexy Hahahaha... lukte nog nét zonder leesbril... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Ja, tis pittig... Ondertussen is het licht geworden.. ga eerst maar even rondje hond.. ijzertjes onder de schoenen en kijken hoe erg het nu werkelijk is hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goeie morgen allemaal, Artax van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 DAGPACT Albert leila Kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 goedemorgen Dagpact Agnieta Albert leila Ronja Goede morgen hier in het zuiden een beetje koud maar verder niks aan de hand .Fijne dag Ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Sorry Was tegelijk dus Kruidenthee er nog bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Goedemorgen allemaal, En wederom ben ik verschrikkelijk blij dat ik niet in het noorden woon nu. Niks glad hier gelukkig Sterkte daar, in het hoge noorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 goedemorgen Dagpact Agnieta Albert leila Ronja Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Dagpact Agnieta Albert leila Ronja Kruidethee Nadia Lidia, ik geloof dat je bijna vertrekt: heb een mooie reis! Ik kijk later nog, want benieuwd naar wat die knurft van een huisarts Bolletje vertelt (vast positief) Ik heb medelijden met jullie noorderlingen, ik haat ijzel! Fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Oh get Vlok, Lekker binnen blijven vandaag hoor. Hondjes maar even om het hoekje van de keukendeur laten plassen dan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Zo meteen ochtendgym, Dan nog 1 bakkie koffie, en dan een paar uurtjes werken. Luxe vandaag hoor, zo laat beginnen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Dagpact AgnietaAlbertleilaRonjaKruidetheeNadia walrus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Voel me vandaag meer als The Eggman dan als de walrus, maar dat kan ook aan een rusteloze nacht liggen. Nu even de Nederlandse economie een boost geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 goeiemorgen frummers hub je kunt ook Vlok helpen zodat de kneuzingen van haar val geen oud bloed op laat hopen, kappers aan huis doen ook hele goede zaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Vlok, de masseur bij U thuis hoe klinkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden