jowan Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 (bewerkt) Goedemorgen. Zo naar bedrijfsarts. Nu eerst koffie Wijfie, ik wens je een mooi afscheid! 28 december 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 goeiemorgen wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goeie morgen mensen. Wijfie heel erg veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goedemorgen frummers.. . Beetje laat... maar hier zijn dan toch weer de koffie en de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goedemorgen, een vrije week, nou ja vrij, ik moet nog wel het e.e.a. afmaken deze week, maar dat doe ik lekker op mijn eigen tempo.en lekker lummelen in huis. Dagpact: jowan Moppie leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 En ik ga er snel vandoor, niks niet vrije week... Koffie en thee staan in de warmhoudkannen lui. Lekker genieten van vrije dagen als je ze hebt, mijn tijd komt nog wel... Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goedemorgen, Wijfie sterkte. Ik ben dit jaar voor het eerst blij dat het maandag is. Happy monday. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goedemorgen iedereen Wijfie, sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goedemorgen beste mensen. Wijfie sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Zet m op Wijffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Wijfie, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Heerlijk toch, een vaatwasser ag. Voor een gezin eigenlijk een must. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Hele goede middag allemaal, Lekker de hele middag vrij, Boekhouding gedaan, was eraf gehaald, ga zo een berg strijken, en dan nog even zuigen. Ben weer gestrikt om morgenavond te werken. En moet woensdag en vrijdagavond ook al. Had me zo voor genomen, om sávonds niet zo veel meer te werken Maar ja, krijg je berichtjes ;Jij bent onze enige hoop nog, kan je morgenavond please,please.. Enfin, dan ga je maar weer he smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Moest vanochtend naar de h. arts. Die heeft voor morgen een afspraak gemaakt om wat longfoto's te laten maken. Moet om 6.30 m'n nest uit zeg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Mooi vlot Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Ja das wel erg fijn Ger. want ik ben toch best wel gespannen en ga van alles invullen. 6 januari moet ik fietsen. Gelukkig dat er even goed naar deze dingen gekeken wordt. Ben best wel erg zeker van mijn eigen lichaam maar als ik een keertje wat mankeer dan voelt dat niet prettig. Verder een mailtje gehad van de dierenambulance dat ze graag met me hadden willen praten, en het jammer vinden dat ik weg ben. Tja. Heb gezegd dat ik heel misschien het volgend jaar een keertje kom praten al is het maar voor wat duidelijkheid. Maar dat weet ik nog niet zeker, dadelijk laat ik mezelf ompraten en ga weer beginnen. Eerst maar eens kijken of we in Eindhoven kunnen beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 hee, Bol, sterkte hoor, heel herkenbaar dat gedoe met die kwalen. Als het echt iets is dan ben ik er voor je, en als het meevalt dan wil ik dat graag met je vieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Rapi, misschien toch maar de avonden inplannen met privé-afspraken. Zodat je altijd een goed antwoord hebt, als je toch gevraagd wordt en eigenlijk niet wil werken. En misschien alleen in de avond werk plannen, als dat ruim van te voren (een aantal weken) gedaan wordt. Dus niet ad hoc. Het is lastig om je eigen grenzen te bewaken. Maar wel nodig. Bol, waarom longfoto's? Je had toch last van je slokdarm? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 (bewerkt) Wat lief Moppie Tja Sowhat mijn h. arts heeft weinig verstand van slokdarmdingen zei hij, maar wilde dus wel mijn longen en hart na laten kijken. En als daar niets mee is, gaan we verder kijken. Nou ja niet verkeerd als dat ook na gekeken wordt, maar ikzelf heb het gevoel dat het de slokdarm is. Dus maar afwachten. o ja, hier br. bonenprak met gehakt. 28 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 mihoen met indo kip/groenteprut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 ah, nou dan weet ik wel waarom je man je een vaatwasser kado heeft gedaan, ag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Ja hoor Elma eten gaat er nog steeds in als zoete koek. Daar is nog steeds niets mis mee. Verder alles nog goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goede leuke meeting geweest. Helpt voor nu . Vind gewoon stoer als je niet drinkt (alcohol) meld mij droog af en morgen weer fris aan . Ltrssss cas smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden