Spring naar bijdragen

Maandag, 28 december 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Hele goede middag allemaal,

 

Lekker de hele middag vrij,

Boekhouding gedaan, was eraf gehaald, ga zo een berg strijken, en dan nog even zuigen.

Ben weer gestrikt om morgenavond te werken.

En moet woensdag en vrijdagavond ook al.

Had me zo voor genomen, om sávonds niet zo veel meer te werken

Maar ja, krijg je berichtjes ;Jij bent onze enige hoop nog, kan je morgenavond please,please..

Enfin, dan ga je maar weer he :(  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja das wel erg fijn Ger. want ik ben toch best wel gespannen en ga van alles invullen. 6 januari moet ik fietsen. Gelukkig dat er even goed naar deze dingen gekeken wordt. Ben best wel erg zeker van mijn eigen lichaam maar als ik een keertje wat mankeer dan voelt dat niet prettig. 

Verder een mailtje gehad van de dierenambulance dat ze graag met me hadden willen praten, en het jammer vinden dat ik weg ben. Tja. Heb gezegd dat ik heel misschien het volgend jaar een keertje kom praten al is het maar voor wat duidelijkheid. Maar dat weet ik nog niet zeker, dadelijk laat ik mezelf ompraten en ga weer beginnen.

Eerst maar eens kijken of we in Eindhoven kunnen beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, misschien toch maar de avonden inplannen met privé-afspraken. Zodat je altijd een goed antwoord hebt, als je toch gevraagd wordt en eigenlijk niet wil werken. En misschien alleen in de avond werk plannen, als dat ruim van te voren (een aantal weken) gedaan wordt. Dus niet ad hoc. Het is lastig om je eigen grenzen te bewaken. Maar wel nodig.

 

Bol, waarom longfoto's? Je had toch last van je slokdarm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief Moppie  :lips:

Tja Sowhat mijn h. arts heeft weinig verstand van slokdarmdingen zei hij, maar wilde dus wel mijn longen en hart na laten kijken. En als daar niets mee is, gaan we verder kijken. Nou ja niet verkeerd als dat ook na gekeken wordt, maar ikzelf heb het gevoel dat het de slokdarm is. Dus maar afwachten.

o ja, hier br. bonenprak met gehakt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...