bolletje Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 (bewerkt) Ieder jaar starten we voor de kerst en de jaarswisseling een arrenslee pact. Dit om ons allemaal te steunen in deze mooie maar toch ook vaak erg moeilijke tijd voor velen. Gevoelens van eenzaamheid, of juist het gezellig samen zijn, somberheid, veel drank in huis, enz. liggen vaak op de loer, en dan is er gauw een glas gepakt en nog een en ???? juist ja we zakken flink door. De volgende dag een vreselijke kater, kotsen, koppijn en in bed blijven liggen is dan het gevolg. Heel je kerst verpest. Dat wil je toch niet? Ieder jaar hebben we een grote lijst met namen van frummels die de stap wagen om te proberen het droog te houden, en de meesten hebben het ieder jaar weer gehaald. Een knappe prestatie toch? Wat zou het toch fijn zijn om het dit jaar weer te doen laten slagen. Wie doet er weer mee? We gaan natuurlijk weer met de arrenslee op pad. Iedereen neemt dekens mee warme chocomel o.i.d. en er kunnen moppen getapt worden. Dieren mogen ook mee hoor dus wie zijn hond of kat niet alleen thuis wil laten, neemt hem gewoon mee. Kom op mensen na dit jaar kan je terug kijken op een droge kerst. Daar kan je op teren, zeker weten. Ik begin en hoop dat er heel veel mensen mee doen. Bol 5 december 2015 bewerkt door bolletje koppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Bol Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 (bewerkt) Bol Agnieta Monster ik neem mee:............ een kussentje. Vorig jaar hebben we best veel hobbels moeten nemen. Niet het gehele traject was goed verlicht, sommigen hadden goed last van het donker met juist dán die hobbels. 5 december 2015 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 hahaha Monster, goed van dat kussen. Leuk dat je er weer bij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Bol Agnieta Monster Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Aaaahhh... Dit vind ik gezellig! Ik kom er ook graag bij. Op naar mijn tweede droge kerst en nieuwjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 yogajuf, had jij vorig jaar geen boterletter geregeld voor onderweg? nou je hebt nog effe maar we willen geen honger onderweg; Halt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 (bewerkt) Ik kan het nog mooier maken: ik neem een vegetarische picknickmand mee met lekkere hapjes en alcoholvrije drankjes. Zelfgemaakte hummus, linzenstoofje, gegrilde groenten, appeltaart, gemberbier... Okay, ga nu vast koken ;-) 5 december 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Zo dat klinkt helemaal niet verkeerd Yo. Alleen al om alle lekkere hapjes die de mensen mee nemen doe ik graag ieder jaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane warme dekens, soep en zoethout-gemberthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 wijfie neem jij je akkordeon weer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ach Sowhat wil jij dan ook even wat stro mee nemen voor Rudolf en de anderen? Je zal best nog wel ergens wat hebben liggen. Dan doe ik het water en de brokken wel. Die neem ik gewoon weer bij de dierenambulance mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Veel succes ermee. Indachtig de suggesties van NA en AA doe ik het dag voor dag. Just for today. Als het gezellig wordt kom ik hier wel eens langs om te mee te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Wat mooi dit! Ik spring graag op de arrenslee. HALT onderschat ik nooit meer! Stapels dekens, veel chocola, kussentjes en goed gezelschap : ) BolAgnietaMonsterBlondieSowhatLilaYogajuf Jane Indigo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik doe mee BolAgnietaMonsterBlondieSowhatLilaYogajuf Jane Indigo ErikB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik ook hoor! Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit HuttulaOok ik wil het ritje niet missen...hohoho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Wat leuk dat deze traditie er elk jaar is. Natuurlijk doe ik dit jaar weer mee.BolAgnietaMonsterBlondieSowhatLilaYogajufJaneIndigoErikBErik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Helpt MijnGerrit, Huttula en Klavertjevier snel weer aan boord. Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Raar hoor, twee maanden geleden wist ik eigenlijk niet dat ik een alcoholprobleem had, laat staan dat ik dit forum kende. Nu zie ik dit rijtje vertrouwde namen... voelt goed. Vooruit dan maar, een digitale arrenslee kan er ook nog wel bij. Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya 6 december 2015 bewerkt door Meya erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Jij weet niet wat Rudolf kan Lila, als ik pang zeg valt hij dood neer. Hij kan kopdrollen, z'n pootje omhoog doen als ie plast, knipoogjes geven, af liggen en bibberen, pootjes geven, de afwas doen, bedden op maken, de krant halen en...... en das natuurlijk het belangrijkst, heeeeel hard trekken. 6 december 2015 bewerkt door bolletje erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) *trekt Fruitvlieg van achterop aan zijn kraag omhoog* Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg 6 december 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 *en hengelt ook Loen weer aan boord* Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 wel wat plaats voor wijfie houden en de akkordeon altijd gek op die kerstsmartlappen he wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Artax lomp zijn mag best wel hoor we zijn wel wat gewend in de arrenslee als we op elkaar gepropt zitten, maar een paar dingen mogen absoluut niet. GEEN erwtensoep, br. bonensoep, peen en uienstamp of preischotel eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden