Meya Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Kin omlaag, ellebogen tegen je lijf, vuisten voor je mond. * bereid zich liggend in bed voor op zijn eerste boks les door het kijken van YouTube filmpjes * 15.00 uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Dat is verdedigen, Meya. Winnen doe je door te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Wijfie, Kan je niet samen met J. een stuk gaan wandelen met de hond. Zijn jullie er samen even uit. Of zeg ik nu iets heel stoms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hmm... nou, we zullen zien. Ik ga mijn tas inpakken, tot straks :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hé Wijfie ik heb het gevoel dat je nog steeds hoopt dat J. gaat veranderen maar dat gebeurt niet hoor, jij moet veranderen, jij moet anders tegen hem aan gaan kijken. Je gaat nu naar de h. arts in de hoop dat die iets voor hem kan gaan betekenen of dat jij nog meer medicatie kan krijgen, maar daarmee verandert er niets omdat hij niet gaat veranderen. Alleen jij kan gaan proberen om jouw kijk naar hem te veranderen. Bespreek morgen nu eens of er niet een mogelijkheid is om een verwijzing te krijgen naar een goeie psycholoog, die jou kan helpen en advies kan geven zodat het voor jou want leefbaarder wordt. Das echt de enigste manier om een wat makkelijker leven te krijgen in deze moeilijke tijd voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hoi Adrie :-) erik, Kohtje, JaNina en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meira Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 En dat van die aparte draadjes / wie is wie... Van mij hoeft het niet, ik heb er absoluut de tijd niet voor om allerlei draadjes te volgen. En dat betekent dat ik een heleboel mensen hier van het forum eigenlijk helemaal niet ken. Wat mij betreft mag alles op de dagdraad, het is niet voor niets de huiskamer van het forum; hier kun je met alles wat je bezighoudt terecht, of dat nou verslavingsproblemen zijn, een lolletje of problemen van heel andere aard.... Nou, ik ben hier nieuw, maar die dagdraad..... ik kan er nog geen chocola van maken. Alles loopt door elkaar, er is soms (voor mij dan ) geen touw aan vast te knopen. De draadjes van Wie is Wie: het zijn er veel, heb nog niet veel gelezen, maar dat is tenminste nog te volgen (voor mij dan ). Ik denk dat ik er lang voor nodig ga hebben om de mensen hier een beetje te leren kennen, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Gaat helemaal goed komen hoor Meira daar heeft bijna iedereen last van in het begin. Maar als je eenmaal een beetje de namen kent en je leest dan ook de berichtjes van die persoon, wordt het allemaal wat duidelijker voor je Neem er maar rustig de tijd voor en is je iets niet duidelijk vraag het gerust weer. En als we je niet horen DAN FLINK SCHREEEEEEEUWEN HÉ? Overigens van harte welkom. Meira reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Gewoon vaak komen Meira, Je leert ons vanzelf kennen Meira reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Zit buiten de sportschool in de auto en heb een poosje voor me uitgestaard. Nu kijken of ik nog autorijden kan. Geen trek gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Beroerd van verkoudheid. Gelukkig nog pasta van zondag over. Opwarmen dus en daarna mijn bedje weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Wat een ellende Blondie, Ben je niet bang dat je je clienten aansteekt? Beter misschien een paar dagen thuis blijven (ook voor jezelf he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 De opmerking over Wie is wie kwam van mij. Denk dat ik iets duidelijk moet zijn.... Dit is toch de virtuele huiskamer, gesprekjes over van alles en nog wat. Als er gekissebis is, of zaken lopen uit de hand, dan ga je in het eggie toch ook even naar een andere ruimte in plaats van midden in de huiskamer? Anders loopt een huiskamer in het echt en virtueel leeg. Is uitwijken naar eigen draadje of pb in sommige gevallen geen betere oplossing? Dat bedoelde ik ermee. Blondie, beterschap! Je krijgt het vaak voor je kiezen wat griepjes betreft zeg. En Meya, voor je uit staren? Was je in shock? ; ) erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hier ook gebakken aardappelen en een gegrilde kippenbout van Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 sperziebonen,aardappelen,groentenburger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hier spruitjes, raapstelen, worst en rijst. Smartie toetjes toe. Boksen was leuk en zwaar. Ik staarde leegogig voor me uit van de uitputting :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Volgens mij geeft je lijf aan dat je een beetje teveel doet Blondie. Dat zou heel goed kunnen. Misschien toch weer te rap aan het werk gegaan. Ezel die ik ook ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Eten zit erin. Met lange tanden. Deze kop met watten gaat zich te rusten leggen. Goede nachtrust doet hopelijk wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 (bewerkt) Wat een rust hier. Ik ga opslomen (geleerd van Blondie :-) en meldt me droog af voor het dagpact. Trusten allemaal, voor nu of straks. @Agnieta, keer een potje doen? 17 november 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goeie avond Dank voor de quote Jopie Die had ik over het hoofd gezien Mooi. Trust. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Ik ben de laatste uren niet buiten geweest, anders zou ik doornat geweest zijn.... Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hier in een enorm winderige polder, meld ik me ook af..Wat een geweld buiten. Net teruggevlogen maar de landing net was geen pretje! Hopelijk tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Wellicht leer ik toch op mijn oude dag: wij hebben al tijden ruzie met een aannemer (wind giert gewoon door een paar nieuwe ramen). Vroeger zou ik enorm boos zijn geworden 'zie je nou wel, het is ook altijd k@t'. Nu heb ik een filmpje gemaakt van de tocht, een boze mail weer naar de aannemer met filmpje erbij en hop: ik heb voor vandaag mijn ding gedaan en die boosheid ben ik iig even kwijt:-) Tijd om te gaan maffen zolangzamerhand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden