Spring naar bijdragen

Zondag 8 november 2015


Gast Vlok

Aanbevolen berichten

Goedemorgen :)

 

Veel te weinig slaap want visite ging niet weg en was ook wel raar om te zien hoe iemand veranderd na een fles wijn. Van lief en leuk mens naar beetje een zeur. Hahaha, wat hard om te zeggen, ik ben precies zo als ik gedronken heb.

 

Ik wil toch wel die assertiviteitstraining doen als ik weer meer op de been ben want merk toch dat ik dingen doe en laat omdat ik geen 'nee' durf te zeggen. Merk nu ook dat dat niet goed is voor mijn herstel. Ben alleen altijd zo bang om mensen te verliezen en/of pijn te doen en ben daarom altijd toegeeflijk. Veel over nagedacht vannacht.

 

Nou ja, verder wel gezellig. Morgen neuroloog want nog steeds uitval en pijn rechterhand, ik hoop dat ze daar iets aan kunnen doen want het is best heel lastig.

 

Gipsy, ik hoop dat het goed met je gaat. Verder nog niet bijgelezen.

 

Ik wens iedereen een fijne zondag toe.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Het begint al licht te worden inmiddels. 

Koffie en thee zijn bijna klaar. 

post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.pngpost-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpg
 
Tsja Vlok, de één wordt een stuk breedsprakiger en vrolijker door de drank, de ander verandert in een zeur.... 
En sommige mensen hebben niet eens van zichzelf door dat ze anders doen met drank op. 
 
(aanpassing: te snel op het knopje 'plaats' gedrukt)
bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal: 11 uur geslapen vannacht, ik voel me een totaal ander mens dan gisteren. Nuchter met zo'n verlies omgaan is toch vermoeiend maar vandaag wordt een mooie dag.

Ik hoop ook dat het goed met je gaat Gipsy, sorry als mijn laatste commentaar over je tattoo enigszins bot leek :-)

Het is nog mistig hier dus ik hoop dat de zon er zo doorheen komt, kunnen we de tuin in.

Nu koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. :)

Sowhat, ik heb je bericht van gisteren nog gelezen. Goed om te horen dat het met jou ook nog goed gaat

Bolletje, nog altijd zo'n bezige bij he? Ik had niet anders verwacht. ;) Ik ben zelf ook heel druk geweest de afgelopen anderhalf jaar. Verhuisd naar een nogal uitgewoond appartement dus daar was heel wat te doen! Maar wel op een prachtig plekje! Het is nog niet helemaal af maar voorlopig gun ik mezelf kluspauze.

Verder een nieuwe baan en nog 2 vrijwilligersbaantjes erbij.

Waar vind ik de emoticons hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Voel me fantastisch vandaag!!

Heerlijk,misschien wel wat last van trek maar hoeft niet te drinken omdat ik niet doodziek wakker word.

Ook is het elke dag een beetje beter met me ontstoken maag/slokdarm.

Wens iedereen een fijne dag,hoef niet op het dagpact , geen haar op me hoofd die er aan denken om morgen weer in het ziekenhuis te liggen. ☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hé Mupke als je terug kan kijken op een fijne tijd met het klussen. Dadelijk als het helemaal klaar is kan je genieten.

Wat voor 'n vrijwilligerswerk doe je nu?

Emoticons vind je als je een berichtje gaat typen. Je ziet die regel boven "reageer op onderwerp". Een lachende emoticon. Als je daar op klikt dan kan je die plaatsen.

 

Moghu ZBB. Klinkt goed kerel. Geniet er vandaag maar van.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen langslapers... 

Hier inmiddels een gulle zon. 

Leuk je hier weer te zien Mupke en fijn dat het zo goed met je gaat. 

Zeilboot ook in de lift, mooi man. 

Blondie ook weer een tikkie beter, ook mooi. 

luitjes, ik ga aan de slag hier. 

Maar eerst even lekker er op uit met de hond. 

Ik wens iedereen een mooie, zonnige dag toe. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hé Mupke als je terug kan kijken op een fijne tijd met het klussen. Dadelijk als het helemaal klaar is kan je genieten.

Wat voor 'n vrijwilligerswerk doe je nu?

Ik werk in het buurtcentrum, een soort bardienst. Maar van een bar waar geen drank geschonken wordt. ;) En voorlezen, samen lezen met een meisje met leer en leesprobelemen. Beide erg leuk om te doen!

 

Ik zie de emoticons nu wel maar ik zit nu op de laptop. Op een tablet zie je ze niet. Klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mupke

 

Denk dat dat een kwestie van het thema is. Onderaan bij thema kies je IP board of IP board mobile. Voor kleinere schermpjes schakelt het forum vanzelf over op een andere weergave en daar zitten geen emoticons bij. (de emoticons van je tablet/telefoon werken overigens wel) Je kan het thema dus omzetten maar ip board thema vind ik niet lekker werken op mobiel of tablet. Hooguit voor even als je echt de balk boven berichten nodig hebt. Bij mobiele weergave is de knop wijzig thema er niet dan heb je onderaan klassieke weergave. Dat is de weergave zoals op pc of laptop.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

 

enne ha die Mupseflups

wat heerlijk jou te lezen en

dat het zo goed gaat.

 

ZBB misschien rockbottom geweest

en nu de knop echt om? Wat gun ik jou dat.

Je lichaam is erg goed in helen, eens de geest

die keus echt gemaakt heeft. Holisme heet dat geloof ik.☺

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Alweer een paar uurtjes werk erop zitten.

Hier lijkt toch zowaar de zon door te breken.

Stap weer op mijn fiets, om naar ex te fietsen.

Misschien flinke wandeltocht straks !

 

Mupke,

Harstikke gezellig om je weer te lezen joh.

Dat is echt een tijd geleden he :)

 

Hoe dan ook, ga er weer vandoor.

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...