Yvonne Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Vandaag een zaterdagdienst, dus lekker vroeg. Koffie en thee staan klaar, Verwarming een tandje hoger, dus ook al lekker warm in de huiskamer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goedemorgen allemaal⛅ Je zorgt weer goed voor ons, Yvonne☺ Dagpact: jowan Rosa Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Morgu Agnieta, nou, dat lékker lang donker..... Straks ga ik weer met donker van huis en kom weer met donker thuis... Afijn, heb ik weer wat om naar uit te kijken: het voorjaar... Maar de herfst op zich vind ik altijd wel heel fijn trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goedemorgen. Wat donker zeg. Morgen m'n lichtjes maar van zolder halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goedemorgen, Vandaag verjaardag van mijn dochter voor haar vrienden. Zal wel een gekkenhuis worden met 8 van die pubers in huis. Gelukkig nu nog even rust met een bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hihi, geniet nog maar heel even van je rust dan Blondie... Ik moet er vandoor lui, Maak er een mooie dag van. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Even snel goedemorgen wensen. Stap zo op mijn fiets, Weer lange drukke dag voor de boeg. Volgende week iets rustiger (hoop ik, want kantoor belt te pas en te onpas of je nog extra diensten wilt draaien) Enfin, beter zo, dan geen werk kunnen krijgen. Ben er vandoor. Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 goedemoggel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goedefrummers, Een geslaagd etentje gegeven gisteravond. Plan voor vandaag: eerst mijn online Spaanse lessen, daarna 3 postrondes (5 a 6 uur), en ik denk dat ik vanavond weer een mooie Filmhuisfilm ga zien. Fijn weekend allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goedemorgen beste mensen. Fijne dag voor iedereen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ha is er nog een bakkie koffie voor de Bolle? Goeie morgen. Morgen weer een dagje op de markt met m'n sieraden. Hoop dat ik wat verkoop want daar doe je het toch voor? Dat mensen jouw spulletjes die je gemaakt hebt mooi vinden. Ik heb zelfs oorbellen van haar gemaakt. Iets wat ik nog niet gezien heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik hoop het voor je Bolletje. Heb je ook een webshop om wat te verkopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 (bewerkt) Goede morgen frummers. Leuk dat je etentje geslaagd was Burchill. Enne, da's wel een gave reden om wakker over te liggen Agnieta. Ik zeg, bij twijfel: doen! Goede en leuke verkoop toegewenst Bolle. En ook een fijne dag voor alle anderen. Tot later. 24 oktober 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 (bewerkt) Hé goeie morgen Burchill Nee joh, ik zou niet weten hoe ik zoi'n website moet maken. Bovendien schijnt dat geld te kosten en daarvoor verdien ik te weinig aan m'n spulletjes. Hé ben je geslaagd met je kokkerellen? Is het gelukt met het recept? O ik lees het net. Nou joh hartstikke fijn dat mensen genoten hebben van jouw kookkunsten. 24 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Veel kijkplezier Loen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 goeiemorgen frummers. Ik kan de draai nog niet goed maken naar de herfst. Voel me wat sombertjes, snotterig en laks. Gisteren hebben we nog 1 x op het zand gevolleyed en koffie met pepernoten toe. Dat was wel een ludieke overgangsrite dacht ik nog. En ging vervolgens drop kopen ;) ;) Wat Agnieta over drinken en omstandigheden schrijft telt voor mij momenteel met dropjes eten. Ervaring leert dat eraan toegeven en intussen ook leuke dingen doen me het sneltste door deze fase heen helpt. Alleen de weegschaal doet nog moeilijk, dus die is uit de badkamer verwijderd en mag weer terug komen als ie lief voor me is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Lekker film kijken Loen. Lijkt me geweldig een bioscoop in de buurt me zoveel films. Goede morgen iedereen fijne dag/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 komt goed hoor Gerrit zit al op 2/3 e van de vaat van afgelopen week Aak zou trots op me zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 (bewerkt) Is een vaatwasser niet iets voor jou en Aak Jane? 24 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 of cyaankali helpt ook tegen trek, ben je er definitief vanaf..... tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Alle boodschappen binnen. Lunchen en daarna maar eens kijken of die aardappelcupcakes wat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Goh zeg Loen das zwaar....(piep).... zeg. Misschien kan je hem binnenkort huren. Fijn dat je niet zo uit het lood geslagen bent en gewoon naar een andere film gaat. Wat een leuk vooruitzicht Elma, een ander huis. Wel een drukke tijd, dat wel. Jullie raden nooit wat kanjers. Ik zit hier gewoon met de achterdeur open. Zelfs m'n hondjes hebben het niet echt koud. Vandaag mijn binnenvijver schoon gemaakt voor de winter. Dan kan ik binnen gaan zitten vissen, want ik zie ze tenminste weer zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Weet nog niet, Moet eerst zo nog voor andere mensen koken. Spinazie straks, denk ik, of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden