Spring naar bijdragen

Zondag 18 October

tomtom2

Aanbevolen berichten

Dank je Sowhat. Ga naar de film met Leon vanmiddag maar die markt ligt op de route en wandel ik even langs....

Lukt het een beetje Sowhat om om te gaan met die leegte nu. Wens je een goede dag toe vandaag. Sterkte....

Fijne dag iedereen.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een rustige dag, vrouw en kids allemaal nog in pyama/huispak, echt een lazy sunday dus. Het weer is hier erg grijs,zo d'r maar eens even uit met de beide honden. Vanmiddag even naar kerk en koffiedrinken bij schoonmoeder. Er wordt vanmidaag een adoptiekind van onze vrienden gedoopt, een bijzondere gebeurtenis.

Een hele goede zondag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En natuurlijk Sowhat, heel veel sterkte, doe wat je denkt wat goed voor je is  :rose:

Als je maar niet denkt dat drinken goed voor je is. Maar ik denk niet dat je dat denkt.

Sowhat, keep it calm..

Wijfie, beterschap.

Nog steeds wat leeg in m'n hoofd. Wel apart. Meestal zit het bij mij boven bomvol.

@Tomtom, ik heb m'n hogere macht wel eens vergeleken met een "TomTom".. ik vertrouw er volledig op maar heb de vrijheid om van

de adviezen (de rechte weg) af te wijken zonder straf, maar met een geduldige "herberekening", keer op keer. Zodat elke dag

mijn route bepaald wordt vanaf het punt waar ik me op dat moment bevind.

In jouw geval zou dus een terugval het nieuwe startpunt zijn voor een succesvol vervolg van de weg.

Been there, done that!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoelen we met een " hogere macht " .......

wordt daar zo onpasselijk van..

God of een macht die over ons waakt.......?

Zoals bij dat meisje van 2,5 jaar in India die door meerdere mannen is verkracht

en daarna als oud vuil langs de weg is gedumpt en ja ik kon het ook niet geloven 2,5 jaar..

We noemen onszelf mensen, maar we zijn dieren die bewust kwaad kunnen doen, eigenlijk zijn

we een soort virus...

Zo he he die frustratie is er ook weer uit :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen na de middag ga ik naar Arnhem.

Vrijdag weer terug.

Geen wifi op het park dus naast mijn drankverslaving, rookverslaving nu ook mijn pc/mobielverslaving aanpakken.

Nu al in de contramine...

Grrr... Blijf liever thuis in mijn eigen vertrouwde omgeving...

Kids roepen nu al...

Mam, als jij thuisblijft dan ga jij klussen in huis etc...

Dat is geen vakantie.

Slimme kids!

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal.

Blondie geniet maar eens lekker van je vakantie meid, je hebt het hard nodig. ;)

Wijfie beterschap. :rose:

Lekker Sowhat dat je goed slaapt, je hebt het na deze zware tijd hard nodig. :heart:

Vandaag een rustige dag gehad. Wel twee benches of hoe schrijf je dat, voor mijn buurvrouw gekregen. Zij rijdt van Spanje, honden naar Nederland. En dat als vrijwilliger dus betaald alles zelf.

Nou als wij van mensen zo'n benche krijgen neem ik die mee voor haar. Wij doen er toch niets mee. Het ligt bij ons boven tot het een grote hoop ijzer is en dan wordt het weg gepleurd. En als je er om vraagt kunnen ze het niet missen want als ze eens zonder komen te zitten.

Nou dan maar zo hoor. :)  Niet door vertellen hé? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...