jowan Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goedemorgen Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Sterkte Loen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Nogmaals sterkte Loen. Mooi dat je mag meewerken aan het vervullen van zijn laatste wensen. Mooi dat de familie jou daarbij betrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Hier vandaag weer een dagje werken. En daarna een weekje vakantie. Beetje onwerkelijk nu met Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goedemorgen, eens even rustig teruglezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Duik mijn fiets op hier. De donkerte in. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goedemorgen, Nog aardig donker buiten, eerst maar een stukje wandelen en dan koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Koffie! en thee natuurlijk.... Loen, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goedemorgen mensen, Al weer aan het werk op deze natte druilerige dag. Heel veel sterkte voor degene die dit nodig hebben, ben in gedachten bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goedemorgen, gewoon opgestaan. Is nog steeds een zeldzaamheid. Loen, fijn dat je vriends' zus nu kan bijstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Loen, fijn dat je je ervaring zo mooi kunt delen en hen wat uit handen kunt nemen. take care ook voor jezelf meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goeie morgen kanjers Loen heel veel sterkte meis. Hannah dat is inderdaad talkpoeder, anders blijft m'n bal aan m'n duim hangen en gooi ik niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Goede morgen iedereen, Veel sterkte Loen. Wat goed Sowhat dat je zo duidelijk bent in je uitleg van stand van zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 (bewerkt) Ik ben alcoholist, ik ken mezelf. Als ik erg verdrietig ben en me met emoties geen raad weet denk ik drank. Net zo automatisch als je ab en dan c denkt. Er is veel emotie vandaag en ik hoop erg dat het geen aanleiding is voor mensen om dan te vluchten in verdoven. Lieve mensen. Doe dat jezelf niet aan please. Wijfie, pak jezelf weer rap bij elkaar doe wat je weet wat je doen moet. Drank wegspoelen, eten, iets anders doen zoals ff naar buiten, slapen als dat kan wat je ook maar helpt. Kom op meid...... 16 oktober 2015 bewerkt door erik Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Thuis. Kaarsje brandt. Even geen woorden meer... HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Sterkte Sowhat! Hoop dat jij ook nog afscheid van haar hebt kunnen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Lieve Sowhat. Wat heb ik een respect voor jou zeg. Wat heb je dit allemaal goed gedaan, en wat een lef moet je hebben om iemand te helpen die zo zwaar ziek is. Je ogen niet te sluiten maar er zijn voor die ander. Dank je wel meis. lady jane en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Niet zo heel veel zin om te schrijven... Loen sterkte met je verlies. Agnieta ook. En iedereen met kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Me rot geschrokken net, leun ik achterover om een puzzel uit de krant te maken voor een dagje wellness. Leg ik de rest vd krant voor me op de eiken salontafel. En ruik iets vreemds, dus kijk op; staat de hele tafel vol troep in de jens. meterhoge vlammen. Heb ik de krant bovenop kabouters kaarsen gelegd. Het is net goed gegaan, al ruikt het hier wel heerlijk naar een houtvuurtje nu. Op wat brandplekken en veel roet na, en de schrik natuurlijk. Maar mijn reflexen doen het nog goed. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Jeetje Jane, Gelukkig dat je er nog op tijd bij was Zou me rot schrikken Maar dat deed jij ook al he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 nou en of, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. ik was al heel onwezenlijk vandaag, volleyen ging niet, mijn eerste inzet ben ik 1/2 uur eerder weggegaan want ik dacht; wat doe ik hier eigenlijk. en om 8 uur moet ik iemand inwerken nog. dagindewar heet zoiets he. 2 van de 3 kaarsen branden trouwens nog, raar he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 (bewerkt) Tja Jane misschien wel een bedankje van onze Kabouter waardoor de kaarsjes nog branden Maar kijk toch maar uit hé? Geen verdriet voorlopig meer op het forum Hier br. bonenschotel met gehakt en veel kerrie erin. 16 oktober 2015 bewerkt door bolletje HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Wijfie hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden