Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober


blondie6173

Aanbevolen berichten

Loslaten is voor mij dat dingen/mensen mogen zijn zoals ze zijn.

Zonder dat ik daar iets van hoef te vinden. Ik hoef er zelfs geen liefde voor te voelen.

Als dat er wel is, is dat er ook, gewoon zoals het is.

Het leven regelt het toch wel, daar heb ik uiteindelijk geen invloed op, al lijkt het soms van wel.

Wat een opluchting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond.Had me voorgenomen om de pc. niet meer aan te doen maar kon het niet laten om toch even te kijken hoe het nu is met onze Kabouter.

Vanavond veel met haar bezig geweest. Vooral met de hoop dat ze zelf de keuze kan maken om terug te komen. Ik heb dit vaker gehoord dat mensen dat kunnen als ze zo slecht liggen. Dat ze overledenen tegen komen en dan kunnen kiezen. Daar blijven of terug naar je dierbaren hier. Ik hoop dat ze inderdaad kan kiezen en terug komt.

Verder heb ik uitstekend gegooid. Voorheen een gemiddelde van zo'n 98 en vandaag 131. Nou had ik talgpoeder bij me en iedereen vroeg wat er  voor 'n poeder in dat doosje zat. Iemand zei, "Ze gebruikt niet hoor, ze vind het alleen heel lekker ruiken". :P  :D  Maar lekker gegooid.

Mensen slaap lekker voor vannacht en tot morgen weer. :heart:  :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige reden dat ik best wel mee leef met de gebeurtenissen rondom Kaboutertje is omdat ik een vergelijkbare situatie heb gekend 11 jaar geleden, in grote lijnen weet ik wel wat haar naasten momenteel moeten doorstaan, mijn situatie is verwerkt, ik trek het me verder ook niet persoonlijk aan, maar ken Kaboutertje een beetje van hier en gun haar toch echt haar verlossing, dat mag in de vorm van genezing en volledig herstel, maar het kan (helaas) net zo goed nu ook ineens de andere kant op slaan met haar overlijden tot gevolg, wees sterk voor jezelf en voor elkaar, gun Kaboutertje haar verlossing zoals zij het nodig heeft,..

RUST, KRACHT & WIJSHEID VOOR ALLEN!!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...