jowan Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goedemorgen frummers, Koffie en thee staan inmiddels klaar. . Buiten is het nog hartstikke donker, maar heel voorzichtig begint het licht te worden.... Laat de dag maar beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goedemorgen, hoelang zit je dan in de bus jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goedemorgen, Zo weer werken. Maar eerst een bakkie. Dagpact : jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ha Eline, ik geloof dat het een directe verbinding vanaf Düsseldorf is, hier om de hoek en ik een dikke dertien uur in de bus zit, over de nacht, dus. Wat te lezen, muziekje op en schrijven. In de bus zou WiFi zijn.... Tegenover Milano Centrale een hotelletje tegen een redelijke prijs gevonden en alvast het metronet uitgezocht. Ik heb er al een beetje zin in! Moet wel mijn Italiaans wat ophalen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Klinkt goed, ik ben niet zo'n held in het ondernemen van dat soort dingen maar best wel een beetje jaloers op mensen die dat gewoon doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 (bewerkt) Je wil niet weten hoeveel moeite mij dat gekost heeft......(en nog wel een beetje, eerlijk gezegd.) En nu moet ik met mijn verslaving uitkijken dat ik het niet ga overdrijven. Maar tegen deze prijzen is het financieel te doen. 8 oktober 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik zou letten op de kleine lettertjes waar het gaat over privacy. Als je wil dat men kan zien wanneer je je koelkastdeur opendoet, moet je dat overslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Laatste bak koffie, rondje hond en hoppa aan de slag. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goedemorgen. Ik ben ook serieus van plan te stoppen met roken. Shag is bijna op. Zou me een hoop geld besparen. Maarja... Fijne dag allemaal. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goeiemorgen allemaal. Volgens mij loopt de tijd van het forum hier een uur achter bij mij. Waar kan ik dat veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Of je die "slimme meter" kunt weigeren weet ik niet, maar je hebt wel inspraak over de instellingen van zo'n ding. Je hebt recht op privacy. De energie bedrijven zijn er als de duivel op gebrand om overal die dingen neer te hangen, da's niet voor niks. Ik heb pas een digitale stroommeter en nu moet die weer vervangen door een nieuwe.... De woningbouwvereniging heeft daar niets mee van doen, het is een contract tussen jou als rechtspersoon en het energiebedrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 (bewerkt) Tijd zet je hier goed http://forum.verslavingdebaas.nl/index.php?app=core&module=usercp Kies GMT +1 en vind automatisch detecteren zomertijd aan en bewaar wijzigingen natuurlijk. 8 oktober 2015 bewerkt door erik em69my reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 mijn verhaaltjes zijn af nu de cakejes nog pffffft, en dan hurry up naar de cursus. en vanmiddag bakken voor morgen wie heeft verjaardagen vieren uitgevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goeie morgen allemaal. Vandaag maar verder aan m'n kelder. Ik heb zin in de dag mensen ondanks het sombere weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Fijn hé Ger. dat ze zo'n lamp hebben uitgevonden. God wat waren de maanden van september - tot april vroeger een ellende zeg. Nee ik ben erg blij met zo'n day-ledlamp. Geen depri gevoelens meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Goedemorgen iedereen, Je kunt slimme meter weigeren. Bij mij komt het er niet in. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik vind somber weer heerlijk. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik heb nog een wietlamp uit vroegere tijden. Kuch. Werkt dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik pak de lamp er ook maar bij, wordt depri van mn haakwerk, lees broddelwerk, zonde van het materiaal, dacht dat het nogal een simpel patroon was.....meer gat dan steken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Zo n weetlamp helpt ook heel goed Plof! Als je dan tot en met je knieën in de turfmolm gaat staan moet jij eens zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 (bewerkt) Bedankt erik 8 oktober 2015 bewerkt door em69my Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hmmm mn hele huisje ruikt nu naar choc./dadel/pecannoten cake. Gauw meenemen nu er nog genoeg van is om te tracteren. fijne dag mensen. Kate en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden