Spring naar bijdragen

Maandag 5 oktober


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal.

Hier akelig gedroomd zeg.

Als ik s'avonds in bed lig dan liggen mijn dieren tegen me aan en aai ze dan. Dan merk ik dan ik  zoooooo ontzettend veel van ze houd. Viel  in slaap en droomde dat ik in een soort ondergrondse parkeerplaats was en ze kwijt was. Ik liep een open trap op en riep ze omdat ik heel bang was dat ik ze niet meer terug vond. Toen ze aan kwamen lopen liepen ze die open trap op en vielen er halverwege af op het beton. Ik rende naar beneden en zag dat ze nog een keer ademde en dood waren. Toen werd ik heel snel ademend wakker. Bah wat voelde ik me rot zeg.

Maar goed we gaan er vandaag weer tegenaan. Gelukkig word ik met zulk soort dromen altijd wakker. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoptober heeft 31 dagen. Vandaag dag 5. Ben nu al voor de 5e keer gestopt, deze maand.

Hoop dat het me voor stopvember lukt om eens een dag niet weer te beginnen met roken.

Er bestaat een 12-stappen programma wat begint met stap 1..

 

Edit: hopen is niet het juiste ingrediënt; besluiten werkt beter

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me ontzettend moeilijk om te stoppen met roken, maar als je blijft door gaan moet het op een gegeven moment lukken. Dan word je motivatie steeds sterker. Het is misschien hetzelfde als met drinken. Vallen en opstaan tot je het gevoel hebt dat je sterk genoeg bent en tabak niet meer nodig hebt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...