blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Goedemorgen. Eigenlijk een lange dag werken. Maar die vergadering van vanavond sla ik toch maar over. Effe rem dr op. Nu eerst koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Goedemorgen, weinig te melden hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact:BlondieLila jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog donker en nevelig. Binnen is het lekker warm en staat de thee al klaar. Koffie is bijna doorgelopen,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Opfrissen en in de benen hier. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Werk ze Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Goedemorgen... Koffie en krantje, maar nu eerst aan de wandel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Mogguh... Ff bijkomen, heerlijk lang geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ha! Daar is ze weer! Welkom, kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 goedemorgen iedereen welkom terug kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ha die kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Goeiemorgen. Hier een redelijke nacht. Moeilijk in slaap te komen en vanochtend verslapen. Dus moest ik weer snel in de benen. Rot begin van de maandag. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 'verassing! kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 goeiemorgen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Hier akelig gedroomd zeg. Als ik s'avonds in bed lig dan liggen mijn dieren tegen me aan en aai ze dan. Dan merk ik dan ik zoooooo ontzettend veel van ze houd. Viel in slaap en droomde dat ik in een soort ondergrondse parkeerplaats was en ze kwijt was. Ik liep een open trap op en riep ze omdat ik heel bang was dat ik ze niet meer terug vond. Toen ze aan kwamen lopen liepen ze die open trap op en vielen er halverwege af op het beton. Ik rende naar beneden en zag dat ze nog een keer ademde en dood waren. Toen werd ik heel snel ademend wakker. Bah wat voelde ik me rot zeg. Maar goed we gaan er vandaag weer tegenaan. Gelukkig word ik met zulk soort dromen altijd wakker. 5 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Mmmmmm, lekker. Oploskoffie..!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) Moghu Akkie. Hahaha en ik weet niet of Jane koffie drinkt. Een fijne dag voor jou. Moghu Kohtje. 5 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Moghu Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Stoptober heeft 31 dagen. Vandaag dag 5. Ben nu al voor de 5e keer gestopt, deze maand. Hoop dat het me voor stopvember lukt om eens een dag niet weer te beginnen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) Stoptober heeft 31 dagen. Vandaag dag 5. Ben nu al voor de 5e keer gestopt, deze maand. Hoop dat het me voor stopvember lukt om eens een dag niet weer te beginnen met roken. Er bestaat een 12-stappen programma wat begint met stap 1.. Edit: hopen is niet het juiste ingrediënt; besluiten werkt beter 5 oktober 2015 bewerkt door jowan Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Misschien is 't 'm dát, jowan.. misschien heb ik min of meer besloten de hoop op te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Draaikonterij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ja. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 de enige oploskoffie die ik gebruik is door cakebeslag. Momenteel heb ik het niet eens in huis. Aak ik lees Koh iets minder positief dan jij. Kan aan mijn pessimisme liggen hoor.☺ nu gauw gaan spinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Lijkt me ontzettend moeilijk om te stoppen met roken, maar als je blijft door gaan moet het op een gegeven moment lukken. Dan word je motivatie steeds sterker. Het is misschien hetzelfde als met drinken. Vallen en opstaan tot je het gevoel hebt dat je sterk genoeg bent en tabak niet meer nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden