erik Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 He Gypsy Wat goed om jou weer te zien hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 (bewerkt) Zo ik ben bezig om 15 liter wasmiddel te maken voor de buren en mijzelf. Leuk om te doen, en spotgoedkoop. Gips 4 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedemorgen, Ik doe weer mee met het dagpact maar snap het quoten niet helemaal, of ligt dat aan mn tablet? Wil iemand mij erbij zetten? Fijne dag! Hummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Dagpact: Blondie Lucide Lila jowan BillyBob Kraanvogel Kaboutertje ietjefietje Hummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goeiemorgen, Vanochtend even de verwarming aangehad en buiten een zonnetje. Warm en zonnig, wat willen we nog meer. Nancy, een fijne verjaardag. Plof, ik hoop dat je een keer het stadium bereikt dat het je geen bal uitmaakt wat anderen denken over je alcoholvrije keus. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Taste festival in Groningen, overal lekkere hapjes in de binnenstad t/m zondag....en het wordt nog droog ook zo te zien, ondertussen voor vanmiddag al wat anders, maar morgen kan ook, of zondag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Nancy, van Harte ! Erik, bedankt voor het erbij zetten.... Ik ga verder met de grote schoonmaak, gisteren mijn hele kamer veranderd en alle hoekjes en gaatjes lekker schoon. Vandaag de badkamer en de ramen. Een schoon huis geeft ruimte in mijn hoofd. Dit weekend lekker helemaal voor mijzelf. Lekker lezen, mediteren en filmpje kijken. Ronja, succes, samen kunnen we het! Kraanvogel.....ook jij! Gerrit en Jane, jullie hebben me er doorheen getrokken van de week, dank hiervoor lady jane en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 goeiemiddag mooi om te lezen Hummer en vergeet je eigen aandeel niet he☺♥☺ hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Dank jullie wel voor de felicitaties! Dit keer m'n verjaardag zonder alcohol . Vorig jaar nog gedronken, op het punt van stoppen, maar nog niet helemaal. En nu? Ik heb al lekker veel gebak op, ook niet gezond, maar ja.... Fijn om het zonder alcohol te kunnen vieren, eigenlijk vier ik elke dag weer een verjaardag, de nuchtere staat in de ochtend is mijn eerste cadeautje! Ik ga weer even richting kleindochter, ze slaapt nu in de kinderwagen. Jopie schreef laatst over het mindfull bezig zijn met haar kleinkind, zo ervaar ik het ook! Genieten en stlistaan bij wel heel kleine dingen en daarom zo groots. Fijne dag allen! plof, Monster en ronja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Mensen. wat is het toch koud. Kukelen nu meteen de herfst en winter in? Nee hoor, blijf moed houden, dat we toch nog een mooie nazomer krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Hier heul veul kaas met een heel klein beetje macaroni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 2 lamsburgertjes 6 trostomaten en een grote portie nieuwe actyfrieten (met een grote klodder jeweetwel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Mmmmmm Jammie Sowhat. Heerlijk hé met al die slagroom? O, o ik moet nu afsluiten anders ga ik nu nog naar de Jumbo. Daar vreet ik me helemaal ziek aan weet je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 (bewerkt) Eindelijk weer thuis. Ruim 10 uur erop zitten. Behalve koken doe ik vanavond niks meer. Actifry aan voor de aardappelbolletjes. Hamburger, ijsberg salade (van mijn landgoed) erbij. En klaar is Blondie... Nu eerst mijzelf nog van die bank slepen naar de keuken 4 september 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 zal ik die taart even in de magnetron gooien voor je? of misschien heeft Nancy nog een vers stuk over? Ik heb al zelfgebakken appeltaart, marmercake en cocosmakroon op, op één verjaardag. t moest op☻ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Hahaha... Wanneer start je met je crash dieet Jane? Dinsdag is Yvon alweer terug hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Hier net een cornetto achter de kiezen... Mag van mijzelf! Rook en drink niet, dus even lief zijn voor Me, Myself en I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Hé Kraanv. hoe is het vandaag gegaan met je? is het allemaal een beetje gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kraanvogel Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ik vind het knap hoor... Maar mij lukt het niet. . Probeer ik het morgen opnieuw of zeg ik alvast naaahhh... Ik krijg morgen een lastig feestje voor de kiezen, een paar drankjes helpen zeker (waar ik op een of andere manier echt in geloof). Ik kan moeilijk het keukenwekkertje meenemen hé? Groetjes, Kraanvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ja kijk Kraanv. als je nu al niet in jezelf geloofd gaat het morgen zeker niet lukken. En natuurlijk denk je dat het helpt als je morgen wat drinkt maar waarom zou je???? Waarom moet je drinken, waarin helpt die drank jou? Wat gebeurd er als je niet zou drinken? Daar zou je eens achter moeten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Moet je echt naar dat lastige feestje? In de beginperiode heb ik dat soort situaties zoveel mogelijk vermeden, het niet drinken echt op prioriteit nummer 1 gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ik ga hier trouwens opslomen. Lekker hete doesj. Heb het koud en nog steeds een zeurende pijn aan de rechterkant nabij mijn oor. Vroeg onder de wol dus. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 mini taartje bakken zelf Aak? Ik was er net toe in staat het nadeel van gebak is een zucht naar méér suikers dropjes dus maar weer die had ik nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden