Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Pofke in het begin zal het moeilijk zijn om te zeggen dat je niet drinkt maar op den duur voel je je trots als je zegt "geef mij maar water  o.i.d.

Er zullen best mensen zijn die dan jaloers zijn op je. ;)  Proficiat met je nieuwe baan.

Loen sterkte bij de tandarts. :lips:

Lekker doen waar je zin in hebt Eline. Daar is een vrije dag voor bedoeld. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Nancy jarig vandaag. Van harte Nancy. 

Ik hoop dat je een fijne dag hebt en ik hoop ook dat het jaar dat voor je ligt een schitterend jaar mag worden. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 

Kabouter sterkte in het ziekenhuis. 

 

Blondie, ik hoop dat je kaak nu weer heel snel pijnloos zal zijn en dat je voorlopig verschoond mag blijven van die ellende... 

 

Mooi dat je aan de slag kunt Plof, kan me indenken dat je je totaal gesloopt voelt aan het eind van die eerste dagen.

En dat laten staan van het biertje gaat je vast lukken...

Zeggen dat je nog wat hebt liggen van je andere baantje kan prima helpen, en wie weet houd je er nog een paar nieuwe klantjes aan over...  

 

Zag Suiker ook even. 

Ik hoop zo dat je toch weer het evenwicht mag terugvinden Suiker. 

Ik gun het je zo... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Nancy en kraanvogel welkom.Wat is het toch rustig nu de kids naar school en i geen afspraken heb Wel slecht geslapen maar ja .Nu aan het denken om toch nog een uurtje te gaan slapen en dan sporten. Wat mij op dit moment toch aangrijpt zijn de verhalen over de vluchtelingen, wat verschrikkelijk toch allemaal en dan denk ik ook waar maak ik mij toch druk over en dat mijn kids en ik blij kunnen zijn dat wij hier leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

 

Ik heb gedroomd over massa's mensen en treinen, gebeurd me niet vaak dat actualiteit me zo aagrijpt en er hopeloos van wordt en dat ene beeld krijg ik niet meer van mijn netvlies.

 

@Kraanvogel. welkom en succes met vandaag, vandaag drinken we niet.....morgen is pas morgen.

@Ploffie; wat Yo aan je schreef ben ik het mee eens. Straal uit dat je NIET die uitgerangeerde vette alcoholische kok bent maar ambititieus, helder en als chef in verbinding met je team. Die kans heb je, dat kan je zijn als je de eerste laat staan.

@Nancy van harte gefeliciteerd met je verjaardag :musicnote::present::heart::rose::sun::lips::);):P:moon::musicnote::present::sun::heart::rose::D:P:):musicnote:

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...