blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedemorgen. Weer een lange nacht. Vandaag ook een lange dag werken. Gelukkig als ik bezig ben worden mijn gedachten wat afgeleid. Nu eerst maar eens een bakkie koffie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Fris en ietsjes fruitig klaar voor vertrek. Laatste bakkie koffie thuis en dan op de fiets voor een bak slootwater op het werk. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Spannende dag vandaag kaboutertje. Succes straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedemorgen, de winterochtendjas maar aan, brrr, heb het koud, buiten nog wat donker en nat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedemorgen, Dagpact : Blondie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Nancy, gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 goedemorgen allemaal. en speciaal voor jou Nancy Gefeliciteerd met jou verjaardag. maak er een mooie dag van. Voor iedereen een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: BlondieLucide Lila jowan Kaboutertje, mis ik jou niet op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ik ga een bord havermout maken, lekker warm..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 ja vergeten Kan altijd nog, dat dag is nog jong..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedenmorgen Allemaal, Dagpact: Blondie Lucide Lila jowan BillyBob Gefeliciteerd Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Hoopvol. Werd voor t eerst in eeuwen eens gezellig wakker. Kijk daar doe ik t voor. En als je je maar ellendig blijft voelen maakt het niet gemakkelijk. Hopen dat dit vandaag eens aanhoudt. Sterkte voor iedereen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedemorgen, Wat een somber koud rot weer brrr..... Voor jarige jetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kraanvogel Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Oh boy... daar ga ik dan... Dagpact: Blondie Lucide Lila jowan BillyBob Kraanvogel erik en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Zo griezelig is dat anders niet,Kraanvogel. Ik ervaar het als steun krijgen en geven om de belofte die ik mezelf doe te volbrengen, samen met anderen. Alleen kan ik het niet, samen met anderen is het leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goeie morgen mensen, Kraanvogel welkom Gisteren bezoek gehad en die zijn gebleven tot vannacht 1.00 Vannacht heel goed geslapen dus we kunnen er weer tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goedzo Kraanvogel, succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Wat te doen op de regenachtige dag, huishouden etc. klaar......eens bij de films kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Pofke in het begin zal het moeilijk zijn om te zeggen dat je niet drinkt maar op den duur voel je je trots als je zegt "geef mij maar water o.i.d. Er zullen best mensen zijn die dan jaloers zijn op je. Proficiat met je nieuwe baan. Loen sterkte bij de tandarts. Lekker doen waar je zin in hebt Eline. Daar is een vrije dag voor bedoeld. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Tja Bol elke dag is hier een vrije dag....... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen mensen. Nancy jarig vandaag. Van harte Nancy. Ik hoop dat je een fijne dag hebt en ik hoop ook dat het jaar dat voor je ligt een schitterend jaar mag worden. Kabouter sterkte in het ziekenhuis. Blondie, ik hoop dat je kaak nu weer heel snel pijnloos zal zijn en dat je voorlopig verschoond mag blijven van die ellende... Mooi dat je aan de slag kunt Plof, kan me indenken dat je je totaal gesloopt voelt aan het eind van die eerste dagen. En dat laten staan van het biertje gaat je vast lukken... Zeggen dat je nog wat hebt liggen van je andere baantje kan prima helpen, en wie weet houd je er nog een paar nieuwe klantjes aan over... Zag Suiker ook even. Ik hoop zo dat je toch weer het evenwicht mag terugvinden Suiker. Ik gun het je zo... 4 september 2015 bewerkt door Yvonne plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Gefeliciteerd Nancy en kraanvogel welkom.Wat is het toch rustig nu de kids naar school en i geen afspraken heb Wel slecht geslapen maar ja .Nu aan het denken om toch nog een uurtje te gaan slapen en dan sporten. Wat mij op dit moment toch aangrijpt zijn de verhalen over de vluchtelingen, wat verschrikkelijk toch allemaal en dan denk ik ook waar maak ik mij toch druk over en dat mijn kids en ik blij kunnen zijn dat wij hier leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Heel even tussendoor goedemorgen wensen, Al 2 keer kletsnat geregend. Gelukkig wel een goed regenpak. Straks er weer doorheen, en vanmiddag lekker vrij Tot laters, Kabouter, sterkte vandaag. Nancy; Gefeliciteerd he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 (bewerkt) Goede morgen, Ik heb gedroomd over massa's mensen en treinen, gebeurd me niet vaak dat actualiteit me zo aagrijpt en er hopeloos van wordt en dat ene beeld krijg ik niet meer van mijn netvlies. @Kraanvogel. welkom en succes met vandaag, vandaag drinken we niet.....morgen is pas morgen. @Ploffie; wat Yo aan je schreef ben ik het mee eens. Straal uit dat je NIET die uitgerangeerde vette alcoholische kok bent maar ambititieus, helder en als chef in verbinding met je team. Die kans heb je, dat kan je zijn als je de eerste laat staan. @Nancy van harte gefeliciteerd met je verjaardag 4 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden