Spring naar bijdragen

Wonderdag 27 augustus 2015


Mai

Aanbevolen berichten

Dat weet ik wel zeker. Als je vol houdt, bereik je wat je bereiken wil.

En er is geen goed of slecht in mediteren, wel gewoon doen en je eigen weg erin zoeken. Het gaat om het goede effect voor je. Kijk ook eens inde bieb, er is veel over te lezen en wie weet komt er nu in de herfst ook een training bij jou in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toine, het gemakkelijkst is een foto uploaden via imgur.com .

 

Daar heb je geen account voor nodig. Een foto uploaden en dan de "direct link" rechts op het scherm kopieren naar het schermpje van alcoholdebaas.

 

Dat schermpje krijg je als je op de knop afbeelding op berichtenvenster van alcholdebaas.nl indrukt.

 

ff proberen....

 

giphy.gif

 

 

werkt ook met gifjes... :)

 

edit: originele pic is leuker

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose:gewoon onwerkelijk gevoel en raar, maar goed...

Misschien een gevoel van verdriet, gemis, en het diertje nooit meer zien. Ik kan me nog herinneren dat er iemand was die zei, "Ik ben ontzettend kwaad en heb het gevoel dat ik door mijn dier in de steek gelaten ben." Ik begreep dit niet maar goed, zo ervoer hij dat. Ik vond het in ieder geval niet raar maar heel begrijpelijk dat hij bepaalde gevoelens had.

Mooie foto Toine. :heart::lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal waar Jowan. Ga idd geen energie meer verspillen.

 

Niet in doorslaan (zoals ik soms de neiging heb) maar verwonderen, boos maken over onrecht dat een mede frummer wordt aangedaan, volgens mij is dat goed dat dat gebeurd. Het laat zien dat we meer zijn dan een gebruikersnaam met avatar. Dat de persoon achter het schip en de naam MG er toe doet. Dat het me raakt als er met zulke woorden over MG geschreven wordt.

 

Ik begrijp mai nooit en skip het vaak omdat leespogingen toch niet werken. Daarom had ik dit gemist aanvankelijk.

 

Het doet me goed dat we wel vallen over het invullen voor anderen als dat onrechtvaardig is. Invullen en niet bereikbaar zijn voor discussie voel je je echt rot onder, ik wel en neem aan dat dit voor een ander ook geldt. Zo ga je niet met elkaar om in het kader van elkaar steunen in ADB. Ik zie het niet als een kwestie van zuipers vs gestopten. Gestopten kunnen dit net zo goed, net zo niet helpend in elkaar steunen ADB willen zijn.

 

Het feit dat dingen ons raken maakt ons mens samen met andere mensen. Raken is onderdeel van verbinding tussen mensen.

 

(kleine taalkundige typefout)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij kijkt hier heel erg lief en onschuldig met zijn geloken ogen , maar och och.......

 

even niet kijken en rats en gedag met mijn broodje of gewoon een hele reep chocolade, natuurlijk met papier en al ha.

 

heb het nu nog, ben ik aan het eten en ben ik gefixeerd op mijn eten, want je weet nooit,

 

maar dat hoeft natuurlijk niet meer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, die foto Toine. Met dat koppie erbij kan ik me die verhalen over eten stelen helemaal voorstellen.et

 

Verder alles goed hier.

Iik ben aan de laatste uurtjes van de werkweek begonnen en sluit af met een kop koffie met een collega en soortgenoot.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...