lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 mooi liedje net en zwart wit simpel prachtig!
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 oh ja en op de fiets helemaal mijn ding ik mag zo weer.
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Ja Jane Mooi liedje he Lekker fietsen Ik ga ook de dag maken Enjoy all!
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 2 x een half uur in de regen om een paar uurtjes door te brengen in een huiskamer, waar non stop wordt gerookt dat ik dat vrijwillig zou doen had ik nooit kunnen bedenken zelf Het is niet anders. Mijn ooit beste vriendin eindigde ook zo in november. Soms begrijp ik het onbegrijpelijke. En soms ben ik benieuwd hoe ikzelf eindig, ooit.
eline Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Ik ben een ervaren kwarkvoerder.....
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Zoals ik al zei MG, het is niet persoonlijk Het lijkt in mijn ogen een algehele tendens Ik pikte jou er even uit als voorbeeld Het is ook de makkelijkste weg Ik zie het als (ver)oordelend Kijk mij gestopt Leven op de rit En gegund, van harte Maar neigend tot verheven iets Dat past mij niet Dat is alles Addicted to non-addiction Zoiets 27 augustus 2015 bewerkt door Mai
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Een weinig empatisch Maar dat kan ook zelf bescherming zijn Vergeet niets En onthoud niets
eline Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Wat je zegt voegt drie keer niets toe Mai......en daar laat ik het bij
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Hoi Eline, Ik pretendeer ook niet iets toe te voegen Het lijkt mij op zich goed emoties buiten beschouwing te laten Zoals MG mijn inziens tracht te doen Dat echter, is ook een proces Het is vele tinten grijs Niet zwart-wit Zo heb je velerlei manieren om je leven te leven De één heeft baat bij dit en de ander bij dat Ik stipte wat aan vanuit herkenning Heb alle fases wel gezien/ervaren Wat zoekt men hier?
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 En wat brengt men hier? Ik observeer Deze keer liet ik mij verleiden wat te zeggen Ik liet een stukje zien, van wat ik zie
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 gewoon doorgaan het houdt vanzelf een keer op
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Moghu Toine hoe is ie? En hoe is het met je broer
Yogajuf Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Mai, ik begrijp ook echt niet wat je nu wilt zeggen. Ik erger me er wel aan, merk ik. En ja, ik weet waarom, dat ligt bij mij: ik kan niet tegen ongegrond stoken en onrechtvaardigheid - en al helemaal niet als het personen betreft die wezenlijk goed en altruïstisch zijn. Maar even: Jij schreef vanmorgen 'Een fijne dag voor U allen.' MG schrijft: 'Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.' Op basis daarvan noem jij MG's opmerking en dus gedrag 'een regelrechte aanfluiting', 'hoogmoedig gekakel', 'neerbuigend' en 'veroordelend'. MG is 'the teacher', 'onaantastbaar', 'verheven', kiest de 'makkelijkste weg', neigt tot 'niet persoonlijk', is 'weinig empathisch', laat 'emoties buiten beschouwing' 'uit zelfbescherming' en is 'addicted to non-addiction'. Mijn god man, wat een verzameling oordelen. En, nee hoor, het is niet persoonlijk... Jij observeert alleen maar, jij ziet, je laat je verleiden, jij verwondert je slechts… Kom op zeg: wie is hier nou aanmatigend?! hummer, erik en rapilos reageerden hierop 3
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Ik zou er niet teveel aandacht meer aan besteden. Er bestaat, ik herhaal het nog maar eens, een fundamenteel verschil in denken tussen zuiperds en stoppers. Dat valt met bewoordingen niet te overbruggen. edit: "in denken" toegevoegd 27 augustus 2015 bewerkt door jowan
hummer Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen, Ik meld me voor het dagpact en daar laat ik het even bij. De wereld buiten is al grijs genoeg. Fijne dag! Monster reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Op 27-8-2015 om 08:15 zei kaboutertje: MG blijf zoals je bent. Je betrokkenheid is groot je bent lief. en hebt veel voor anderen over. Hé wat leuk ik denk er ook zo over.
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Ach Mai is gewoon Mai en schrijft altijd zo. Ik ben niet anders gewend. Je kan je daar over opwinden of proberen Mai zo te laten zoals ze is een flierefluiter en een huppeltrutje. Mai leeft haar leven zoals ze is en dat dat niet altijd begrepen wordt, nou ja.
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Als aanvulling op mijn eerdere bericht: Ik kan met geen mogelijkheid zien dat de inhoud van de genoemde berichten helpend kan zijn naar degenen die dit forum als hulp gebruiken om AdB te worden. Het zaait alleen verwarring en onzekerheid.
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 De Urn van Tommy net gehaald, heel onwerkelijk, durfde het bijna niet aan te pakken, maar goed, staat nu op mijn bureau. Binnenkort naar Zeeland en dan uitstrooien in zee vanaf de pier.....
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 goedemorgen iedereen, Heb je video's gemaakt van Tommy terwijl ie stiekem aan het stelen was, toine? Of toen ie nog een puppie was?
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Jazeker, heb al een adres, maar mijn ouders willen nog even wachten en dat begrijp ik..... Plofie ik heb wel foto's maar zou niet weten hoe ik die hier kan invoegen?
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Dat weet ik wel zeker. Als je vol houdt, bereik je wat je bereiken wil. En er is geen goed of slecht in mediteren, wel gewoon doen en je eigen weg erin zoeken. Het gaat om het goede effect voor je. Kijk ook eens inde bieb, er is veel over te lezen en wie weet komt er nu in de herfst ook een training bij jou in de buurt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden