Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goeiemorgen jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 mooi liedje net en zwart wit simpel prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 oh ja en op de fiets helemaal mijn ding ik mag zo weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ja Jane  Mooi liedje he Lekker fietsen  Ik ga ook de dag maken  Enjoy all!    Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 2 x een half uur in de regen om een paar uurtjes door te brengen in een huiskamer, waar non stop wordt gerookt dat ik dat vrijwillig zou doen had ik nooit kunnen bedenken zelf Het is niet anders. Mijn ooit beste vriendin eindigde ook zo in november. Soms begrijp ik het onbegrijpelijke. En soms ben ik benieuwd hoe ikzelf eindig, ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Lila, succes met dag vijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ik ben een ervaren kwarkvoerder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Mai, ik heb je berichten nu een paar maal gelezen. Ik begrijp niet wat je punt nu precies is. Ik ben best bereid om over mezelf, mijn gedrag en mijn uitingen na te denken. Ik moet dan wel iets hebben waar ik mee kan werken. Dat heb ik nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Zoals ik al zei MG, het is niet persoonlijk Het lijkt in mijn ogen een algehele tendens  Ik pikte jou er even uit als voorbeeld  Het is ook de makkelijkste weg Ik zie het als (ver)oordelend  Kijk mij gestopt  Leven op de rit En gegund, van harte  Maar neigend tot verheven iets  Dat past mij niet Dat is alles  Addicted to non-addiction Zoiets 27 augustus 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Een weinig empatisch Maar dat kan ook zelf bescherming zijn  Vergeet niets En onthoud niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Wat je zegt voegt drie keer niets toe Mai......en daar laat ik het bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Hoi Eline,  Ik pretendeer ook niet iets toe te voegen  Het lijkt mij op zich goed emoties buiten beschouwing te laten Zoals MG mijn inziens tracht te doen Dat echter, is ook een proces  Het is vele tinten grijs Niet zwart-wit  Zo heb je velerlei manieren om je leven te leven De één heeft baat bij dit en de ander bij dat  Ik stipte wat aan vanuit herkenning Heb alle fases wel gezien/ervaren  Wat zoekt men hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 En wat brengt men hier?  Ik observeer  Deze keer liet ik mij verleiden wat te zeggen Ik liet een stukje zien, van wat ik zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ik verwonder me slechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 gewoon doorgaan het houdt vanzelf een keer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Moghu Toine hoe is ie? En hoe is het met je broer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Oow wat een mooie titel word ik helemaal blij van. Dikke knuffel Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Mai als dit naar MG gericht is sla je wat mij betreft de plank volledig mis en zit ik hier met een brok in mijn keel. Dat je zo kunt posten...... Het lijkt wel jaloezie! 27 augustus 2015 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Mai, ik begrijp ook echt niet wat je nu wilt zeggen. Ik erger me er wel aan, merk ik. En ja, ik weet waarom, dat ligt bij mij: ik kan niet tegen ongegrond stoken en onrechtvaardigheid - en al helemaal niet als het personen betreft die wezenlijk goed en altruïstisch zijn.  Maar even: Jij schreef vanmorgen 'Een fijne dag voor U allen.' MG schrijft: 'Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.'  Op basis daarvan noem jij MG's opmerking en dus gedrag 'een regelrechte aanfluiting', 'hoogmoedig gekakel', 'neerbuigend' en 'veroordelend'. MG is 'the teacher', 'onaantastbaar', 'verheven', kiest de 'makkelijkste weg', neigt tot 'niet persoonlijk', is 'weinig empathisch', laat 'emoties buiten beschouwing' 'uit zelfbescherming' en is 'addicted to non-addiction'.  Mijn god man, wat een verzameling oordelen. En, nee hoor, het is niet persoonlijk... Jij observeert alleen maar, jij ziet, je laat je verleiden, jij verwondert je slechts… Kom op zeg: wie is hier nou aanmatigend?! rapilos, erik en hummer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Sluit ik me helemaal bij aan Yogajuf Ik zit me hier boos te worden pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Ik zou er niet teveel aandacht meer aan besteden. Er bestaat, ik herhaal het nog maar eens, een fundamenteel verschil in denken tussen zuiperds en stoppers. Dat valt met bewoordingen niet te overbruggen. Â edit: "in denken" toegevoegd 27 augustus 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Helemaal waar Jowan. Ga idd geen energie meer verspillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen, Ik meld me voor het dagpact en daar laat ik het even bij. De wereld buiten is al grijs genoeg. Fijne dag! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden