Spring naar bijdragen

maandag 24 augustus 2015


eline

Aanbevolen berichten

Rond deze tijd van het jaar ( de scholen zijn weer begonnen, de zomer is over zn hoogtepunt ) heb ik vaak de kriebels om iets te gaan doen qua studie,

meestal was dat een korte cursus maar dit jaar denk ik aan een langere studie....

En de clubjes gaan weer van start deze week, ook fijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers :D

Ha Lila je hebt de dagdraad gevonden. Doe maar lekker mee met ons. Misschien lijkt het in het begin wat rommelig maar je gaat zeker je weg vinden. :rose:

Hier gisteren om 20.15 naar bed gegaan. Was erg moe maar ben pas zo rond 24.00 goed in slaap gevallen. En nu voel ik me uitgerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Lila,

Goedefrummers,

 

Hoi Eline, ik ben uiteindelijk naar 'Eden' geweest, 

 

Portret van een jonge dj die met wisselend succes het twee decennia in de Franse clubscene volhoudt. Regisseur Mia Hansen-Løve schetst op waarachtige wijze het vluchtige plezier en onderhuidse teleurstellingen van het nachtleven in de jaren negentig.

 

Ik vond het persoonlijk tegenvallen. Tijdens de dialogen, als er dus geen muziek te horen was, was het geluid blikkerig. Alsof de geluidspersoon dezelfde settings of filters gebruikte (als je dit kunt stellen over audio), maar daar heb ik geen verstand van.

 

Zometeen naar mijn HA, daarna wat studie en misschien dat ik nog ga schilderen. Maar heb ook wat huishoudelijke klusjes te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen :)

 

Welkom Lila en succes vandaag!

 

DJ's. Hm, dat zijn toch een soort moderne orgeldraaiers?

 

Poes is weer terug. Was hartstikke in haar element. Nog een dikke knuffel van haar gekregen, hihi. Poes heeft de hele nacht lekker geslapen. En zij heeft netjes een dingetje gedaan op de kattenbak.

 

fijne dag iedereen!

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Heel intenstief gedroomd over allemaal drankspelletjes waar ik aan meedeed maar zelf niet dronk. Volgens mij was het een introductieweek van een studie maar dan in Londen. Geen idee waarom, ben nog nooit in Londen geweest.

 

Gisteren had ik een paar keer echt trek bij het zien van koud bier op terras, Dat was de trek in de roes van alcohol en niet eens de smaak. Op het strand met een paar biertjes op lekker liggen.

 

Heb uiteindelijk nuchter ontspanningsoefeningen gedaan op het strand met focus op het geluid van de golven en de wind in contact met het warme zand. Minstens zo ontspannend. Uiteindelijk het totaal bekeken wil ik ook die roes niet maar nee het is bij mij nog niet als ik bier zie op het terras dat ik denk van gadver ik zou het effect niet eens willen.

 

Ik ga met mezelf regelmatig dit soort gedachten experimenten aan, niet drank totaal blokken in mijn hoofd maar de trek dichtbij laten komen en dan kijken wat het me doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...