eline Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen, vroeg op, beetje te vroeg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen, Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Rond deze tijd van het jaar ( de scholen zijn weer begonnen, de zomer is over zn hoogtepunt ) heb ik vaak de kriebels om iets te gaan doen qua studie, meestal was dat een korte cursus maar dit jaar denk ik aan een langere studie.... En de clubjes gaan weer van start deze week, ook fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Eerst maar een douchen, plamuren, stucken en verven lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Lucide Kaboutertje BillyBob Welkom Lila. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Hoi Lila, succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 haha kabouter...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Lucide Kaboutertje BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen, Vandaag werken en vanmiddag begeleidingsgesprek met de huisarts. Hopen dat ik met behulp van het traject van de poli longziekten gestopt kan blijven met die stinkstokken. Dagpact: Lucide Kaboutertje BillyBob jowan Blondie erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen Laatste schoolvakantie-week hier. Meiden bij opa en ons gebracht gister en voor ons gewoon werk. Nouja, erop of eronder deze week bij mij na 1,5jaar project. Deze week is hoogtepunt...leuk en stressvol lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goeie morgen kanjers Ha Lila je hebt de dagdraad gevonden. Doe maar lekker mee met ons. Misschien lijkt het in het begin wat rommelig maar je gaat zeker je weg vinden. Hier gisteren om 20.15 naar bed gegaan. Was erg moe maar ben pas zo rond 24.00 goed in slaap gevallen. En nu voel ik me uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goeie morgen Kaboutertje Ik ga vandaag wat poetsen in huis en daarna weer wat sieraden maken. Dus ik kom mijn dag wel weer door. En jij? Ga jij vandaag iets prettigs doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Hoe was de film Burchill? Die van mij wel aardig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Oké kaboutertje. Ja op een open afdeling voel je je toch wat vrijer. Lijkt me vreselijk om "opgesloten" te zitten ook al is het voor je eigen bestwil. Ik zou me kapot vervelen. Hoop dat je het daar gauw gedag kan zeggen en je normale leventje weer op kan pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen. En Lila welkom. Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Hoe is het verder met jou An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Welkom Lila, Goedefrummers, Hoi Eline, ik ben uiteindelijk naar 'Eden' geweest, Portret van een jonge dj die met wisselend succes het twee decennia in de Franse clubscene volhoudt. Regisseur Mia Hansen-Løve schetst op waarachtige wijze het vluchtige plezier en onderhuidse teleurstellingen van het nachtleven in de jaren negentig. Ik vond het persoonlijk tegenvallen. Tijdens de dialogen, als er dus geen muziek te horen was, was het geluid blikkerig. Alsof de geluidspersoon dezelfde settings of filters gebruikte (als je dit kunt stellen over audio), maar daar heb ik geen verstand van. Zometeen naar mijn HA, daarna wat studie en misschien dat ik nog ga schilderen. Maar heb ook wat huishoudelijke klusjes te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 En wat voor een lange termijn studie zit je te denken Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 bolletje, gaat goed hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 goeiemorgen frummers ik heb heerlijk geslapen de mug die me al weken teisterde 's nachts lijkt kassiewijle. Nog geen lijk gespot dus ff afwachten nog. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) Goedemorgen iedereen Welkom Lila en succes vandaag! DJ's. Hm, dat zijn toch een soort moderne orgeldraaiers? Poes is weer terug. Was hartstikke in haar element. Nog een dikke knuffel van haar gekregen, hihi. Poes heeft de hele nacht lekker geslapen. En zij heeft netjes een dingetje gedaan op de kattenbak. fijne dag iedereen! 24 augustus 2015 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 bolletje, gaat goed hier! Dat gevoel heb ik al een tijd bij jou. Knap gedaan meis. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Goedemorgen, Heel intenstief gedroomd over allemaal drankspelletjes waar ik aan meedeed maar zelf niet dronk. Volgens mij was het een introductieweek van een studie maar dan in Londen. Geen idee waarom, ben nog nooit in Londen geweest. Gisteren had ik een paar keer echt trek bij het zien van koud bier op terras, Dat was de trek in de roes van alcohol en niet eens de smaak. Op het strand met een paar biertjes op lekker liggen. Heb uiteindelijk nuchter ontspanningsoefeningen gedaan op het strand met focus op het geluid van de golven en de wind in contact met het warme zand. Minstens zo ontspannend. Uiteindelijk het totaal bekeken wil ik ook die roes niet maar nee het is bij mij nog niet als ik bier zie op het terras dat ik denk van gadver ik zou het effect niet eens willen. Ik ga met mezelf regelmatig dit soort gedachten experimenten aan, niet drank totaal blokken in mijn hoofd maar de trek dichtbij laten komen en dan kijken wat het me doet. Yogajuf en hummer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden