Akkordeon Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goeie morgen! Dagpact Akkordeon Vandaag dag 40, als ik juist geteld heb. Lucide, ronja en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goeie morgen! Dagpact Akkordeon Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goeiemorgen. Zo de Kids naar walibi brengen. En ik een lekker stuk met mijn nieuwe bolide tuffen. Eerst maar eens koffie Dagpact Akkordeon Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goedemorgen, lekker geslapen, straks naar de kapper...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goeiemorgen.  Dagpact:AkkordeonLucideBlondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Doesjen en in de benen. See You later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goedemorgen allemaal op deze mooie stralende dag. Ik zal alsnog even mijn gedicht op het Forum plaatsen. Â We mogen kijken wie wij zijn, en dat maakt het leven wel zo fijn. We mogen trots zijn op ons leven, en een ander ondersteuning geven. Â Ook al gaan we soms door diepe dalen, samen zullen wij het doel gaan halen. Wij gaan samen hand in hand, en brengen het waar met ons verstand. Â Met ons gevoel mogen wij het delen, en het aan een ander geven. Samen staan wij sterk, met de woorden en het werk. Â Het is soms best wel eens zwaar, maar we helpen toch elkaar. Dat is toch de moeite waard, dat dit leven toch bestaat. huttula, plof en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goeie morgen kanjers. Jane gebruik je die Kefir nog? Dat is een natuurlijke antibiotica en erg goed goed tegen ontstekingen. Goh meid wat een geklooi met die tanden van jou. Sterkte meis. Loen doe je de groeten aan Scheveningen? Goh wat zou ik er nog eens graag rond willen lopen. Het zal allemaal wel erg veranderd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goedemorgen op deze mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar hoor. Wat is het heerlijk nu buiten. Nog niet te warm, windstil en geluidstil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 (bewerkt) Ik heb er gewoond tot mijn 12e jaar, nu 51 jaar geleden Loen. Toen was het daar nog rustig maar dat zal nu wel anders zijn Ja misschien met een meeting of zo. Maar dan moet ik wel met iemand mee kunnen rijden want ik zou anders niet weten hoe ik er met de trein moet komen. Ook dat is allemaal erg veranderd. Moggel Von. 22 augustus 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 goeie ZONNIGE MORGEN FRUMMERS haha caps lock, laat m lekker staan! Â Mijn pijn is over, wel is het nog gevoelig, maar gelukkig niet blauw geworden. Ik zwaai terug Loen als je langskomt. Â en nee Bol, helaas ben ik de kefir vergeten en die staat nog wel in de koelkast, maar ik durf het niet meer te drinken. Zou ik de bolletjes af kunnen spoelen en op nieuw gebruiken? ronja en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Dan te paard door de duinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Moggel Jane en Bol.  Wat een ellendige behandeling heb je gehad Jane, maar kan me indenken dat je hartstikke blij bent van de pijn af te zijn.  Muis, mooi gedicht.  Ik ga hier snel aan de slag in de tuin voor het weer te warm wordt.  Koffie en thee voor de langslapers in de warmhoudkannen. Zo zonde.... ze missen eigenlijk het mooiste deel van de dag met dat slapen. Aan de andere kant: Kees is ook een enorme langslaper, dat maakt dat ik heerlijk rustig kan genieten van die eerste rustige uurtjes Mensen maak er een mooie dag van. Extra knuffel voor Toine, ik weet wat het is afscheid te moeten nemen van een heel dierbare huisgenoot....  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Ik denk niet meer dat je die nog kan gebruiken Jane, wanneer heb je hem in de koelkast gezet? Kefir kan alleen in de koelkast als je b.v. een weekje weg gaat. Je moet hem dan in water zetten. Beter is om een beetje in de diepvries te doen. En dan eerst goed afdrogen en flink in een kommetje samen met poedermelk schudden zodat alles goed onder zit en dan in de diepvries. Daar kan je hem dan zo'n 9 mnd. bewaren. Maar anders moet je maar weer een keertje wat meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Oehhhh, dat lees ik nog net Joop. Ook goedemorgen trouwens. Klinkt helemaal heerlijk allemaal. En dat hardlopen... wil ik ook zo graag weer, maar heb teveel last van mijn knie op het ogenblik. Ooit... ooit gaat het weer lukken, nu maar beperken tot wandelen dan.  En nu.... echt aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 ben er sjaloers op jopie! zou het graag ook kunnen en heb er een mp4 voor gekocht voor de Evi gebeuren om het verstandig te leren, 11 okt. als motivatie nu nog zoeken naar discipline, pffffft  nou, werken, strand werken vandaag dus hup in de benen. heb een goeie vandaag mensen  en kabouter, het dagpact lijkt me een uitstekend idee voor vandaag. fietsze straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goedemorgen beste mensen! Â Net als Eline ga ik zo naar de kapper. Daarna met een jeugdvriendin haar oude moeder bezoeken. Â Lekker Jopie, dat lopen. Heel kalmpjes aan en er dan toch komen. Zo ben ik tegenwoordig ook bezig. Â Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goede morgen de jongste heeft mijn huis al op stelten gezet en zijn schoenen zijn al langs mijn hoofd gevlogen maar goed nog 8 dagen en school begint en dan kan ik weer gaan sporten .Wat een mooie ochtend van dag zit nu even in de tuin met een kop koffie .Voor iedereen een heele fijne dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goedemorgen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Die ligt alleen maar te slapen en bij de minste activiteit hijgen en hoesten, Â maar goed, bekent verhaal. Â Dank U voor de interesse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Goeie morgen Ploffie en Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Zo, terug van de kapper en met een kan koude zelfgekweekte en geplukte muntthee in de tuin met UP, het boek, zonnebril op en tussendoor mensen gluren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 (bewerkt) Vandaag uitrusten in de sauna van de sportschool op een bedje in de zon. Vanmiddag naar ZH en samen eten daarna met mijn moeder. Dat gebeurd eigenlijk nooit dat we met zn 2en eten. Wel gek met vader in het ZH maar daarom kunnen we er nog wel een gezellige avond van maken. Werk was extreem te druk weer gisteren. Zo druk als eregisteren en toen liep er van een andere afdeling gisteren ook nog iemand weg. Dan heb je het vermissing protocol en dan heeft de verantwoordelijke verpleegkundige (mijn collega) het heel druk. Ik moest zowat alles alleen doen, was kapot en ben nu nog zo moe.....maar wil niet in bed blijven liggen met zo mooi weer. 22 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden