blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen. Zo weer werken. Nu eerst even een bakkie, helaas met een peuk. Vandaag afspraak maken met huisarts. Wil toch ook eens van die stinkstok-verslaving af en ik merk dat ik het niet alleen kan. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen Kaboutertje. Beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Vanmiddag dan toch maar een paar uurtjes rust,als het lukt, pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Al is het maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 goedemorgen iedereen, jammer dat je weer rookt blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen, ik zal maar niets over het weer zeggen, straks weer werken, zin in..... Kabouter, niet geslapen, probeer dan een goede middagdut te doen als dat kan Ik ben op zoek naar een boek van een schrijver Potts die een boek geschreven heeft over reizen zonder rijk te zijn ( even in J en J taal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Baal er ook van Ploffie. Vandaar ook Hulp inroepen. Ik kan het niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 In de beentjes hier. Nat en kil buiten. Bah... Dan maar heel hard fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 goedemorgen eline alleen wat ik niet begrijp, blondie Nu moet je weer door dezelfde hel van de afgelopen weken voor een tweede keer. werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Morge, Hier ook vroeg uit de veren...voor mijn doen, in de vakantie. Heerlijk rustig..koffie loopt door...boek lig klaar. Plof, serieus? Da's nou net het probleem..je wéét het allemaal wel en doet het toch?! Sterkte Blondie. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen luitjes. Weekend, dat hier overigens maar één dag lang was, is weer voorbij. Verse koffie en thee dan maar. . Wat jammer dat je het niet hebt gered Blondie. Maar oh zo herkenbaar. Het knopje was dus nog niet helemaal om.. En ja Plof, dat weer opnieuw moeten beginnen....dat hou ik mezelf maar voor elke keer dat ik begin te overwegen of ik toch niet ..... Pfff, hele nacht niet geslapen Kabouter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 goedemorgen kruidje en yvonne bedankt voor de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen, Dagpact: Blondie Lucide Op naar mijn werk. Met toch een beetje lood in de schoenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Succes Lucide, gaat vast meevallen. Toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 vagebonding rolf potts, eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Succes, Lucide! Ik ga wat doen, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie Lucide BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Thanks Plof dat is hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goeie regen morgen. Dagpact: Blondie Lucide BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Blondie Lucide BillyBob jowan Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 (bewerkt) Goedemorgen! Dagpact: Blondie Lucide BillyBob jowan Marc Vol 17 augustus 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 De scholen beginnen vandaag weer, de clubjes binnenkort..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Moggu, maandagmorgen, pfffff, zucht , kreun. Moet aan t werk. Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 goeiemorgen frummers. Pas maar op Loen, ik las pas nog een heel leuk interwiew met een vrouw die zo was vertrokken, ze dacht voor een paar maanden, ze was inmiddels al iets van 3,5 jaar weg. En had de tijd vabn haar leven, dat wel☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden