eline Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Goedemorgen, hier nog donker, nat en de laatste kroegjongeren fietsen voorbij.... Mooi geluid altijd, auto's op nat wegdek....krijg bijna een herfstgevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 goedemorgen eline en iedereen Hier iets te vroeg wakker. Eerst maar eens een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Zo ik zit al aan de koffie Plof. En dan dadelijk eerst even broodjes maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Laten we hopen dat de dag vandaag zijn naam eer aan doet; Zondag! Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Zie net dat het weerbericht daar anders over denkt.. Goedemorgen vroege vogels, Vandaag ben ik wat gespannen wakker geworden. Morgen na 4 maanden, voor het eerst weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Goedemorgen. Hier nog droog, maar wel bewolkt. Zo eerst maar even naar mijn landgoed en vanmiddag een rondje tuffen op de Truus-Truus Dagpact: Lucide Blondie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Goeie zondag morgen. Het regent nog en dat heeft het de hele nacht gedaan. Dagpact: Lucide Blondie jowan Die zo naar een NA bijeenkomst gaat, zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Veel plezier Bolletje en Spud. Ik hoop op droog weer voor jullie. Lucide, Kan me je gespannen gevoel wel voorstellen. Maar morgen is morgen en kan je uit ervaring vertellen dat het beren op de weg zijn die morgen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn... Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Omdat jij het waard bent Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Het is goed, Kaboutertje, omdat je het verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 @Blondie: let jij maar op je TomTom in plaats van op vermeende beren op de weg. Doen je ruitewissers het overigens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ga ik zo testen jowan jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Een goede morgen allemaal, Straks even 2 uurtjes werken. Zijn ook zo weer om. Was al op 6.00 op, dus zeeén van tijd Kabouter, Sterkte met alles, Fijn, dat je je gesteund voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Goedefrummers, Al één koffie-verkeerd in de mik. Straks een familiedagje, ergens in een zoo in NL. Fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Veel plezier Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Dank je Rapi. @Loen, moedig van je om het aan je goede vriendin te vertellen. De tijd zal het leren hoe ze er mee om zal gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 @Loen: ik zou dat niet per mail afhandelen. Ik zou erbij willen zijn en het willen meemaken hoe dat bij mijn beste vriendin aankomt. Ik krijg vanmiddag ook volk over de vloer, sommigen zijn verslaafden in herstel, anderen weten het maar er zijn er ook bij die nog van niets weten. Het is me toch een te delicate zaak omdat plompverloren op tafel te gooien. Ben benieuwd hoe het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Goedemorgen frummers. Regen, eindelijk regen, even alles lekker schoonspoelen en de boel laten doorwaaien hier. Straks lekker er op uit met de hond. Maar eerst.... koffie en thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 In de beentjes hier. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 @Lucide, uiteraard is dat weer spannend. Zorg in ieder geval dat je uitgerust bent en als het je even te veel wordt, doe dan ademhalingsoefeningen of loop even 10 minuten naar het toilet om tot jezelf te komen. Ik hoop dat je fijngevoelige collega's hebt, of in ieder geval één, die je kunnen begeleiden cq. opvangen. Lucide en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Leuk jowan, ben benieuwd hoe het verloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Bedankt voor de reacties! Ik weet het ook wel... Morgen is morgen en vandaag is vandaag. Ik heb fijne collega's, er zal nog geen werkdruk zijn enz. Maar soms werkt dat toch anders in het koppie hè! Vandaag maar lekker proberen te relaxen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Goeie morgen, Dagpact Lucide Blondie jowan Akkordeon Succes voor morgen Lucide! En een fijne dag voor allen! Ik geloof dat het hier wel mooi weer wordt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Morge, Nat heel nat... Dus vandaag een mooie dag om binnen wat te rommelen en op te ruimen. Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Goedemorgen. Morgen weer werken. Ben niet lui, maar ik zie er als een berg tegen op. Bang dat t niet lukt of niet goed genoeg. Ik heb nog een dag om mezelf te motiveren, een schop onder m'n kont etc.... Voorlopig telt...wat het ook is ik drink niet. Als ik deze zomer had gedronken dan had ik m'n werk denk ik wel op t spel gezet. En nog belangrijkere dingen. Dussss niet zeuren...morgen gewoon aan de slag... Ik kan het... wimmelt en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden