bolletje Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 Misschien uit een stuk zelfbescherming Erik. Tenminste ik herken dit wel van mijzelf
Yogajuf Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 Wie weet Erik, het is nu zo. Sterkte
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 Ik ga afsluiten hier...net nog lekker gefietst, windstil, aangename temperatuur... Nog een eindje van een film afkijken en dan lekker slapen. Fijne avond en voor straks welterusten. Phaedra reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 Erik sterkte straks(thuis komt misschien nog wat los) en vertrouw er maar op dat een ingekapselde tumor in zijn geheel verwijderd kan worden.
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 Ik zit nog buiten op die vallende sterren te wachten....... Ben naar een heel fijne meeting geweest, vakantiegasten aan tafel, altijd leuk. Ik meld me nuchter af voor de dagpact, weer een succesvolle dag. Morgen komt een fella, gaan we lekker een eind fietsen, koken en afsluitend naar een meeting. Maar eerst naar mijn oogarts, mijn koplampen doen het niet zo goed meer...... Fijne avond, welterusten en wellicht tot morgen.
Phaedra Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 Ik ga me nu afmelden voor vandaag. Denk dat ik weer rustig genoeg ben om te gaan slapen. Iedereen een bijzonder goede nachtrust gewenst en morgen alvast een hele fijne dag! Liefs, Phaedra
lady jane Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 mooi gedaan Phaedra! slaapwel frummers
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 Yes! Ik heb er een paar gezien. En net als vroeger een wens gedaan, heiden die ik ben, bijgelovige in afgoderij....Maar ik ga nu wel voldaan slapen.
erik Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst 12 augustus 2015 (bewerkt) Dank voor de reacties, gelijk nadat ik schreef dat het zo rustig was werd het te druk om te internetten tijdens het werk. Klopt Kate, op mijn werk wil ik perse niet dat het gebeurd dat ik me laat afleiden. Zeker sinds die fout voor mijn vakantie niet meer. En ja ik kijk denk ik ook medisch. Herken dat van mijn ex die verpleegkundige was, ze kon zelfs bij het overlijden van haar opa een professionele houding houden. Aangeleerd empathisch maar met veel meer afstand dan je normaal hebt bij een opa. Ja ik maak vaak erg zieke mensen mee maar zou niet willen dat dit me gevoel zo beïnvloed dat ik ook privé een professionele hulpverlener wordt....maar aan de andere kant speelt ook mee dat ik exclusief kanker gevallen meemaak die fataal zijn want anders kom je niet bij ons op de afdeling. Denk door mijn werk wel eens van kanker en dan het scenario zoals ik dagelijks meemaak. Maar zo hoeft het niet te zijn. Het is nu zo, wat Yo schreef.....is wel een goede opmerking voor mij. Doe ik echt te vaak dat denken waarom iets zo is zoals het is of hoe ik op een bepaalde manier doe of denken over hoe ik denk. Het is nu zo met de diagnose en het is nu zo met mijn gevoel daarbij. Wel me van binnen rot voelend maar niet emotioneel. Ergens is zoals mijn zus doet, even in huilen uitbarsten, ook wel fijn als je dat kan. Uiting geven, je huilen laten gaan en dan weer verder. Hierop reageren hoeft helemaal niet. Ik zit wat van me af te schrijven en hoop dat ik zo slaap krijg..... 12 augustus 2015 bewerkt door erik
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst 13 augustus 2015 Ik vermoed een verborgen agenda: onkruid wieden..... Maar zelfs dan klinkt het nog aantrekkelijk! Sttttttt.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden