rapilos Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Gelukkig niet meer van toepassing Huttula, want dat is toch ook geen leven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Tja die Fruit maakt toch wel bijzondere dingen mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Kohtje; Waarom neem je een paar rolletjes pepermunt mee terwijl je het niet lust? om te camoufleren, Agnieta.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 O,O,O, wat ben ik blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen! Dagpact: Gipsy Kaboutertje Blondie BillyBob Marc Akkordeon jowan ietjefietje Joris Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stippie Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik had gezegd; Ik drink vandaag niet. Dagpact: Gipsy Kaboutertje Blondie BillyBob Marc Akkordeon jowan ietjefietje Joris Agnieta Lucide Stippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Hoezo Hannah? Wat een onderwerp zeg..... Naja ik Moet van alles vandaag. Lap t maar aan m'n laars denk ik. Lig nu te zonnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Rapi, latex back in town? Ik meende dat je daar wel klaar mee was? Maakt mij niet uit hoor. Latex is toch ook van die flessen enzo? Lastig misschien? An lekker in de zon, geniet ervan An. Hier is het bewolkt, meestentijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen Hopelijk gaat het met iedereen goed. zelf ben ik super gefrustreerd. Het zit zo In 2010 kreeg mijn man een burn out waardoor hij alle soorten angsten agressie en verdriet kreeg De burnout begon met rugpijn. nu gaat het eindelijk wat beter met hem. Hij werkte weer en begon eindelijk wat meer in zichzelf te geloven. Van de week kreeg hij pijn in zijn hand en vanochtend naar de huisarts en moet hij morgen foto's laten maken. De arts denk dat het arteritis Is. mijn man is nogal trots Is op de kracht in zijn handen en als hij dat hierdoor kwijt raakt ben ik bang dat hij een terugval krijgt. Ik wil hem niet weer kwijtraken in zichzelf. Hij kwam juist weer en beetje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Sterkte Finniks. Misschien valt het mee of is het iets anders en onschuldigs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Finniks, ik hoop voor je dat het gaat meevallen, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Finniks dat het maar reuze mag meevallen.... en Rapi ook ik zeg, hecht je niet weer teveel aan latex, een mooie vriendschap met gepaste afstand? dat laatste zou ik wel willen....vooral de afstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 pfff Sowhat, als ik dat gevoel al heb .. zul jij het nog wel veel sterker hebben. Goed idee, niet meer mee bemoeien of raad geven, dat komt nu volgens mij niet aan. Moeilijk, ik check gemiddeld elke 5min. wat er nu weer geschreven is, idioot. Zeg, is hier niet een chat-functie mogelijk ??? eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Sowhat ; Je hebt gedaan wat je kan denk ik. Meer dan zelfs....Los van Kabouter vind ik het voor jou naar. onder de riem bij deze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Snap je helemaal Sowhat. Jij bent eerlijk en direct geweest. Meer kun je niet doen. Moet je ook niet willen. Ieder mens heeft zijn eigen les te leren. Hoe hard soms ook. En hoe pijnlijk. ...ik stond er bij en ik keek ernaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Sorry, zag het gisteren ook voorbij komen 'KMW' ? Kracht, Moed, Wijsheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 bla die bla zeg ik dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 tja nou. Inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Jongens zal het echt zo zijn? Zo snel van bijna gedwongen opname naar zonder wat dan ook naar huis? Wie weet is ze een beetje in de war, afwachten maar.... maar als ze echt naar huis is wens ik haar en haar dochter dat het maar goed mag gaan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Dat ging ook door mijn gedachten Eline... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 ik hoop echt van harte dat dit maar een waan is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 ok, ik moet dus een ander draadje zoeken om jullie te kunnen volgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 begrijp er niets van... eerst een opname zonder eigen zeggen , maar op een open afdeling, dat is al zeer vreemd, waarom dan niet naar een gesloten afdeling. nu een 1 keer naar huis..........? wordt met de dag vreemder en vager, maar goed bla die bla maar weer... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden