blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goedemorgen. Half dagje werken. Nu eerst wakker worden met een sterke bak koffie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Doesjen en in de benen hier. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goedemorgen Ik kreeg gisteravond een telefoontje van mijn oudste zus. Ik was gistermiddag nog even bij mijn vader geweest, die zit in een verpleeghuis, maar toen ben ik na anderhalf uur weer naar huis gegaan. Ik heb s'middags mijn zus nog even gebeld om te vertellen hoe het gegaan is. Ik zat vlak voor acht uur net even achter een bakje koffie, toen ging de telefoon, dat was mijn zus, ze vertelde mij dat mijn vader een klap in zijn gezicht had gekregen van een medebewoner. Die medebewoner had het al een keer eerder gedaan bij een vrouw, die zag er toen niet uit. Mijn vader was helemaal geschrokken, ik heb gisteravond gelijk nog even gebeld, gelukkig lag hij te slapen. Vandaag ga ik er nog even na toe om te kijken hoe het met hem is. Of dit nog nadelige gevolgen kan hebben weten wij nog niet. Dus dat wordt vandaag even observeren hoe hij is. Ik vind dit wel erg, wij dachten dat hij in een veilige omgeving is, dus niet, maar kijken hoe dit afloopt. Een fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact: BlondieKaboutertje Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Hier sterke koffie want ik moet even wakker worden uit weer eens een zeer intense beklemmende droom..... Goedemorgen trouwens vandaag wat minder weer met buien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie Kaboutertje Marc BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goeie morgen! Dagpact BlondieBlondie Kaboutertje Marc BillyBob Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 jowan, heb jij de chips al in huis.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Hoi Muis, dat is echt schrikken! Ik hoop dat het mee valt. ( mijn grootvader heeft ooit een verpleger in zijn gezicht geslagen. Was te dement om nog te weten wat hij deed....) Agnieta: in je hart weet je wel beter. Heb je hulp voor die pijn? Het klinkt alsof je het alleen niet redt momenteel. Sterkte! Hier gisteren een moeilijke dag waarin fysieke en emotionele pijn om de voorrang streden. Hopelijk vandaag beter! Was zo moeilijk om positief te blijven. Fijne dag voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 (bewerkt) . 15 augustus 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact:BlondieKaboutertjeMarcBillyBobAkkordeon Agnieta jowan 10 augustus 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie Kaboutertje Marc BillyBob Akkordeon Agnieta jowan Lucide een mooie dag voor relatie/systeemtherapie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goedemorgen, Werkelijk bloedje chagrijnig, dus oppassen allemaal vandaag....... gaat ook wel weer over, aankomende zaterdag jarig en dan wil ik stoppen met roken, maar goed, zal alvast de spanning zijn om nu toch echt te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Morge allemaal, Het kijkt hier buiten wat sombertjes. Iedereen ligt heerlijk te slapen..vakantietijd. Ik ben nog niet helemaal fit, maar de 'watten' zijn uit het hoofd verdwenen. Gewoon uitzieken dus... Jowan, ik lees 'de grote verdoving' van Erik Stofferius. Fijne dag iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Thnx, kruid. Ik ga een week vakantie nemen om "bij" te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Een hele goede morgen mensen, Hier lekker uitgeslapen, en een goed humeur. Straks werken, voor 3 uurtjes, en later op de middag nog eens 3.5 uur. Zo komt de dag wel om Agnieta, Sterkte met alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goeie morgen allemaal. Ik heb heel slecht geslapen maar dat zat er dik in. Dadelijk komt maatje even een bakkie halen en bijpraten over Olle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 (bewerkt) Waarschijnlijk voor jou niks nieuws in dat boek... Over ego en wie je in essentie bent, de processen die erbij horen, ontwikkelingen die ieder mens doormaakt. Heel helder en uitgebreid geschreven. Daaraan gekoppeld 'afhankelijkheid'. Juist heel veel achtergrond waardoor afhankelijkheid in een breder perspectief komt te staan. Voor mij was het inhoudelijk niet echt nieuw...heb ik afgelopen jaar allemaal mogen leren en ervaren in opleiding. En ook eea verandert in mijn leven. Maar...de alcoholafhankelijkheid kon ik daar voor mezelf niet aan koppelen. Nu, door het lezen van dit boek valt voor mij een heel belangrijk kwartje. Dus jullie postings gisteren kwamen voor mij op een goed moment. Het verschil tussen steeds stoppen en gestopt kunnen blijven. Heb je genoeg aan een week ? 10 augustus 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Balen Bol...komt wel weer goed, heeft tijd nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Leuk voor je Bolie, dat maatje even komt bij praten over Ollie (Dat rijmt; Ollie-Bollie ) Als je hoort dat hij het daar naar zijn zin heeft, kan jij ook weer lekker slapen he. En nu, jas aan, en naar mijn werk adresje Tot later lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Natuurlijk komt het goed Thee. Het is een normale reactie Lekker werken Rapi, en dan tussendoor vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Goedemorgen!Wow, eerste werkdag na de vakantie weer...en zit hier zelfs met goede zin ! Dagpact:BlondieKaboutertjeMarcBillyBobAkkordeon Agnieta jowan Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Nee joh Aggie, ik heb katten en die vinden zo'n klein eigenwijs diertje ontzettend leuk om mee te spelen. Nee vogels niet meer, en als m'n dieren dood zijn wil ik eigenlijk niets meer (als ik dat vol houd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Dagpact: BlondieKaboutertjeMarcBillyBobAkkordeon Agnieta jowan Vol joris jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden