Spring naar bijdragen

Maandag 10 augustus

blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Ik kreeg gisteravond een telefoontje van mijn oudste zus.

Ik was gistermiddag nog even bij mijn vader geweest, die zit in een verpleeghuis, maar toen ben ik na anderhalf uur weer naar huis gegaan.

Ik heb s'middags mijn zus nog even gebeld om te vertellen hoe het gegaan is.

Ik zat vlak voor acht uur net even achter een bakje koffie, toen ging de telefoon, dat was mijn zus, ze vertelde mij dat mijn vader een klap in

zijn gezicht had gekregen van een medebewoner. Die medebewoner had het al een keer eerder gedaan bij een vrouw, die zag er toen niet uit.

Mijn vader was helemaal geschrokken, ik heb gisteravond gelijk nog even gebeld, gelukkig lag hij te slapen.

Vandaag ga ik er nog even na toe om te kijken hoe het met hem is. Of dit nog nadelige gevolgen kan hebben weten wij nog niet.

Dus dat wordt vandaag even observeren hoe hij is.

Ik vind dit wel erg, wij dachten dat hij in een veilige omgeving is, dus niet, maar kijken hoe dit afloopt.

Een fijne dag verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Muis, dat is echt schrikken! Ik hoop dat het mee valt. ( mijn grootvader heeft ooit een verpleger in zijn gezicht geslagen. Was te dement om nog te weten wat hij deed....)

Agnieta: in je hart weet je wel beter. Heb je hulp voor die pijn? Het klinkt alsof je het alleen niet redt momenteel. Sterkte!

Hier gisteren een moeilijke dag waarin fysieke en emotionele pijn om de voorrang streden. Hopelijk vandaag beter! Was zo moeilijk om positief te blijven.

Fijne dag voor allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal,

Het kijkt hier buiten wat sombertjes.

Iedereen ligt heerlijk te slapen..vakantietijd.

Ik ben nog niet helemaal fit, maar de 'watten' zijn uit het hoofd verdwenen.

Gewoon uitzieken dus... ;)

Jowan, ik lees 'de grote verdoving' van Erik Stofferius.

Fijne dag iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk voor jou niks nieuws in dat boek...

Over ego en wie je in essentie bent, de processen die erbij horen, ontwikkelingen die ieder mens doormaakt.

Heel helder en uitgebreid geschreven. Daaraan gekoppeld 'afhankelijkheid'.

Juist heel veel achtergrond waardoor afhankelijkheid in een breder perspectief komt te staan.

Voor mij was het inhoudelijk niet echt nieuw...heb ik afgelopen jaar allemaal mogen leren en ervaren in opleiding.

En ook eea verandert in mijn leven. Maar...de alcoholafhankelijkheid kon ik daar voor mezelf niet aan koppelen.

Nu, door het lezen van dit boek valt voor mij een heel belangrijk kwartje.

Dus jullie postings gisteren kwamen voor mij op een goed moment.

Het verschil tussen steeds stoppen en gestopt kunnen blijven.

Heb je genoeg aan een week  :D ?

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...